خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | binacctv

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. دوربین مدار بسته ای اچ دی نیز نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بالاتری دارد که دوربین های HDTVI، HDCVI و HDSDI در این دسته قرار دارند. یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت تصویر آنها است. البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید.

دوربین لامپی 360 درجه Tuya smart

این قابلیت ها همچنین بر روی قیمت دوربین مدار بسته ارزان یا گران نیز تاثیر می گذارند .در ادامه به قابلیت هایی که قیمت دوربین را افزایش می دهند می پردازیم. اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما حتما در مورد کیفیت تصویر و رزولوشن دوربین های مداربسته در صفحه رزولوشن تصویر دوربین مداربسته مطالعه کنید. بسیاری از خریداران دوربین مداربسته اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و محصول مناسب شان را برای خرید انتخاب نمی کنند. مهم ترین پارامتر در سیستم های نظارت تصویر رزولوشن تصویر یا همان کیفیت تصویر است.

  • شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به درب منزل هستید.
  • دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست وجود دارند.
  • بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید.
  • در سال های گذشته برای انتقال تصویر در سیستم دوربین های امنیتی و نظارتی خود نیاز به آیپی استاتیک داشتید که در سال های اخیر اکثر محصولات دوربین مدار بسته از روش آسان P2P بهره مند می باشد.
  • پروتکل در لغت به معنای آداب و رسوم، تشریفات و نیز توافق است که این مفاهیم، با کاربرد رایانه ای آن هم سازگار است.

در مجله خبری دوربین مداربسته بینا دوربین مداربسته آنالوگ تصویر دوربین از طریق کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر ارسال می شود و این دوربین ها در قدیم بر مبنای تی وی لاین یا خطوط تصویر دسته بندی می شدند. بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد. اینکه کیفیت تصویر HD یا full hd باشد روی قیمت تاثیر می گذارد.از دیگر قابلیت هایی که روی قیمت تاثیر می گذارد کوچک و مخفی بودن دوربین هاست. اگر شما نیاز به دوربین مداربسته کوچک یا مخفی دارید باید پول بیشتری هزینه کنید . اینها از قابلیت های پر طرفدار دوربین ها هستند که باعث می شود تا افراد هزینه بیشتری کنند . پروسه تجمیع بین سیستم دوربینهای مداربسته تحت شبکه و VMS ها زمانبر و هزینه بر خواهد بود.

دوربین بیسیم 4 مگاپیکسل آیمو مدل Ranger 2 4MP IPC-A42P-D

پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند. نحوه ضبط تصاویر دوربین های امنیتی و نظارتی روی هاردقدم بعدی این است که باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه DVR دی وی آر قرار است به چه صورتی تصاویر دوربین مداربسته را روی هارد ذخیره نماید. دوربین مداربسته پینهول یا pinholeاین سری محصولات دوربین های امنیتی دارای ظاهری متفاوتی می باشند و معولا در این سری دوربین مدار بسته فاقد دید در شب می باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

نقش دوربین های مداربسته در مراکز تجاری و صنعتییکی از کاربرد هایی که برای دوربین مداربسته می توان ذکر در مراکز تجاری و همچنین صنعتی می باشد. افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است . هر دوربین مداربسته شبکه برای ارسال و دریافت اطلاعات ازپروتکل ارتباطی مختص خود استفاده می کند.

http://dekorasiyon.ir