بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | binacctv

انواع مختلفی دارد و در کفیت‌های ۲، ۳، ۴، ۵، ۸ مگاپیکسل تولید می‌شود. اما اخیرا اجناس این برند در ایران ناموجود شده و تعداد محدودی از آن ها باقی مانده. همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است.

  • سلام ممنون از اینکه اطلاعات خودتونو در اختیار ما قرار میدین میخواستم اگه ممکنه در مورد دوربین و dvr جنوا jeneva وسون تک 7tech توضیح بدین که آیا مورد تایید شما هستند.
  • در حال حاضر، Zicom در خاورمیانه و بیش از 1100 شهر در جهان حضور دارد و بیش از یک میلیون مشتری خوشحال را با محصولات و خدمات امنیتی ارزش‌افزوده خود تضمین می‌کند.
  • همانگونه که می دانید برند بوش طیف وسیع و گسترده ای از محصولات را در اختیار کاربران قرار می دهد.
بله این کار شدنی است، برای این کار باید تنظیمات مربوط به ایمیل در دستگاه را انجام داد. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید تا بتوانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی تلگرام ببینید. شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند. تمامی دوربین های مداربسته اکسوم دارای 50 ماه گارانتی است که این مزیت بسیار مهم برای انتخاب دوربین های مداربسته است. در ادامه قیمت برخی از دوربین های مداربسته برند داهوا قرار داده شده است. شما در نصب دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های امنیتی تجربه نصب کدام یک از برند‌های گفته شده را دارید.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند بوش

دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد . همچنین این شرکت استاندارد آی پی 66و آیپی 67 را که جزو اولین شرکت های دست یافته به آن بود را در دوربین های خود مورد استفاده قرار داد که به واسطه آن توانست محبوبیت زیادی را در سراسر جهان کسب نماید. برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد. این برند در فهرست 12 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار قرار دارد.

مانیتور داهوا

این برند در زمینه تولید دوربین های مداربسته از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات بوش از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما در عین حال نصب و راه اندازی این برند به سادگی سایر برندها نیست. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است.

http://dekorasiyon.ir

با مجله خبری دوربین مداربسته بینا به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند. اما اجازه بدهید ما در مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم. به این صورت که کیفیت تصویر این دوربین ها از 3 مگاپیکسل شروع می شود و حداکثر پهنای باند آن 265 می باشد. این دوربین ها با توجه به قابلیت های بالایی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. ویژگی منحصر به فرد این برند که آن را از سایر برندها سازگار می کند، دارا بودن به کلید منو می باشد. زمینه فعالیت این شرکت در تولید انواع دوربین مداربسته، دستگاه های کنترل ورود و خروج و … است.

امتیاز دوربین های مداربسته هایلوک از نظر کارشناسان