برند های دوربین مداربسته در ایران شرکت صنعت امن الکترونیک تولید کننده دوربین مداربسته | binacctv

برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است. Oncam اولین دوربین آنالوگ 360 درجه را بیش از 15 سال پیش راه‌اندازی کرد، که دیدگاه فناوری نظارت در جهان را تغییر داد. خوشبختانه در ایران هم این مقبولیت زیادی دارد و اگر پای انتخاب و مقایسه به میان آید، نمی‌توان به‌راحتی از نام و برند پاناسونیک عبور کرد.

http://dekorasiyon.irدر اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید. از آن زمان، این برند تصمیم گرفته است که به‌طور مداوم، راه حل‌های نوآورانه جدیدی را به بازار بیاورد. VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانی‌مدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است. البته این شرکت توانست در سال 2014 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود. قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا می‌شود، که می‌تواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد.

سوئیچ شبکه

جالب است بدانید که مجله خبری دوربین مداربسته بینا هایک ویژن به علت داشتن طول عمر بالا در کنار کیفیت ساخت خوب، می توانند برای ساختمان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. هایک ویژن یکی از برند های قدیمی و با تجربه فعال در زمینه طراحی و فروش دوربین مداربسته به حساب می آید. محصولات این برند از زمان های قدیم در دسترس مشتریان بوده و همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات آن برای خیلی از افراد به مسئله ای مهم تبدیل شود.

  • این دوربین مداربسته مخفی دارای ابعادی کوچک (3×3 سانتیمتر)، لنز ثابت و میکروفون جهت دریافت صدا از محیط مورد نظر است.
  • از طرفی خیلی راحت تر میتوانید نسبت به اصل یا غیر اصل بودن محصول آگاه شوید.
  • دوربین‌های این برند نیز کیفیت بسیار بالا، امکانات پیشرفته و به روز و همچنین قیمتی مناسب و متناسب با نیازهای کاربران ایرانی سطح بالا، دارند.
  • به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین های مداربسته ایرانی حتما این سری ویدئو هارا دیده و بعد دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید.
  • اما قیمت بسیار بالای دوربین های برند اکسیس باعث شده مشتریان به برندهای دیگر همچون هایک ویژن و هایلوک به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت، رجوع کنند.
این دوربین ها قابلیت ضبط صدا ندارد اما قابلیت دید در شب را دارا هستند، که تا 25 متر در شب یا نور کم تصاویری واضح و شفاف را ارائه می‌دهد. شرکت ژئوویژن در تحقیق و توسعه سیستم های ضبط دیجیتال یا همان دستگاه رکوردر ، سیستم های ضبط تحت شبکه و دوربین‌های آی پی و مگاپیکسل تخصص خاصی دارد. سلام محمد جان، ما به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میکنیم چرا که این دوربین ها دارای سرور در داخل ایران هستند و در هنگام اختلالات اینترنتی تصویر شما قطع نمیشه. علاوه بر این ها دوربین مدار بسته اکسوم از نظر قیمتی نیز به صرفه و اقتصادی است. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود.

مانیتور داهوا

این محصولات سازگار با بالاترین و آخرین استانداردهای کیفی و ایمنی در دنیا طراحی شده‌اند. نرم افزار انتقال تصویر دوربین های هایلوک برای کاربران مفید و ضروری می باشد و دسترسی به تصاویر را در هر نقطه ای که هستند آسان و راحتی می کند. همچنین اگه دوست دارین اطلاعات بیشتری در مورد دوربین مداربسته ایرانی داشته باشید. برای دانلود فایل بهترین دوربین مداربسته ایرانیکافیست ایمیل خودتون رو وارد کنید تا لینک دانلود فایل دوربین مداربسته ایرانی به ایمیل شما ارسال بشه. با توجه به مطالب ارائه شده در بالا، به طور میانگین دوربین های مداربسته ایرانی حداقل دارای 2سال گارانتی مثل دوربین مداربسته ناظر و حداکثر 5 سال مثل دوربین مداربسته اکسوم هستند. با توجه به اینکه دوربین های مداربسته حارس تولید داخل است، پس از خرید دوربین مداربسته حارس می توانید از خدمات پس از فروش این محصول هم استفاده کنید.

برند یونی ویوUniview