بررسی کیفیت و قیمت 6 برند دوربین مداربسته | binacctv

البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید. همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد. به همین خاطر میزان مقاومت آن در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه بسیار بالا است. دوربین های هایک ویژن قابلیت تصحیح تصویر و ایجاد تعادل را در میزان نور دارند و در شرایط مختلف می توانند کنتراست بالای نوری را بهبود بخشیده و موجب افزایش کیفیت تصاویر شوند. برند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی خود را به خوبی نشان دهد. این اختراع در سال ۲۰۱۲ باعث دگرگونی شگرفی در صنعت دوربین های مدار بسته آنالوگ شد.

http://dekorasiyon.irداده های مجله خبری دوربین مداربسته بینا شده توسط دوربین مداربسته پس از تجزیه و تحلیل از ارزش بالاتری برخوردار هستند و می توانند در تمامی ساعات روزهای هفته امنیت را در سطح بالایی نگه دارند. از دیگر قابلیت های دوربین های مداربسته بوش می توان به تشخیص افراد مهاجم به صورت خودکار اشاره نمود. این قابلیت سبب می شود تا کاربران به شکلی سریع از آنچه در حال رخ دادن است اطلاع پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

  • این نوع از دوربین ها به صورت مخفی در وسایل جا ساز میشوند و دید مخاطب مخفی هستند.
  • شركت ژئوویژن با تولید پیشرو دوربین‌های چشم‌ماهی (Fish-Eye) که دارای پوشش‌دهی 360 درجه می باشد خدمات خاصی برای مصرف کنندگان قائل شد.
  • اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است .
نمی توان یک لیست مربوط به برند های برتر دوربین مداربسته را طراحی کرد و نام پاناسونیک را در آن قرار نداد. پاناسونیک یکی از محبوب ترین و معروف ترین شرکت های فعال در زمینه طراحی انواع لوازم دیجیتال به حساب می آید. خدمات و محصولات تولید شده توسط پاناسونیک، به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی اهمیت زیادی دارند. به خاطر داشته باشید که پاناسونیک هم در زمینه تولید انواع تلفن به موفقیت زیادی دسترسی پیدا کرده و هم برای ساخت بهترین مدل های دوربین مداربسته شناخته شده است. برند های برتر دوربین مداربسته، با داشتن سابقه ای چند ده ساله در این زمینه همواره از بهترین روش های ساخت و قوی ترین تکنولوژی روز دنیا در جهت طراحی محصولات خود استفاده می نمایند.

قیمت دوربین مداربسته ایرانی

داهوآ یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این زمینه است که سیستم های امنیتی و تصویری فوق العاده ای را ایجاد کرده. این برند همواره بر روی کیفیت نهایی محصولات خود حساسیت نشان داده و به دنبال ساخت بهترین محصولات موجود در بازار های داخلی ایران می باشد. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی این برند همگی طول عمر بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. هایک ویژن را می توان به عنوان اولین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته شناسایی کرد. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع دوربین مداربسته به حساب می آید که خدمات و محصولاتش را با تعرفه های متنوعی در بازار عرضه می نماید.

برند اسفیورد، برندی با کیفیت ساخت ایران

در این مقاله سعی شده اطلاعاتی در مورد 10 برند برتر دوربین مداربسته موجود در بازار ایران ارائه شود. در انتها نیز جدولی از مقایسه بین برندها گردآوری شده است که اطلاعات آن از سایت های معتبر نظرسنجی در این حوزه جمع آوری شده است. ترتیب برندها بر اساس رتبه آنها در محبوبیت بین کاربران و فروش آنها ارائه شده است.

مزایای دوربین مداربسته برند یونی آرک