انتخاب مناسب ترین و بهترین دوربین مداربسته برای نصب کدام است؟ | binacctv

ارزون ترین، با کیفیت ترین، نماینده رسمی داهوا، نماینده فراگستر ، نماینده پارس ارتباط ، دوربین ایرانی ، گارانتی عالی. آشکارساز صدای عمومی، آشکارساز حرکت، و سنسور کیفیت هوا در دوربین کار امنیتی را آسان‌تر می‌کند. به نظر می‌رسد کودک نیز از حالت لالایی دوربین و نور شب با رنگ قابل تنظیم لذت می‌برد.

نقاط ضعف دوربین هایک ویژن

این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. داهوا با راه حل‌های نظارتی خود کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این برند را می‌توان از بزرگ‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد. همان طور که می دانید دوربین مداربسته در اوایل تنها به ثبت تصاویر سیاه و سفید می پرداخت.

  • برای کاربران مهم است که دوربین‌هایی را انتخاب کنند که هم فضای ابری و هم فضای ذخیره سازی محلی داشته باشند.
  • برند رینگ یک نمونه دوربین با نام دوربین امنیتی Spotlight Cam Pro را در سپتامبر 2022 رونمایی کرد که این دوربین از فناوری پیشرفته رادار برای بهبود تشخیص حرکت استفاده می‌کند.
  • این روزها دوربین‌ مداربسته به یکی از مهم‌ترین وسایل امنیتی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند و هر روز ویژگی‌های جدیدی به این دوربین‌ها اضافه می‌شوند.
سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی. سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب

Zmodo طیف وسیعی از دوربین‌های زنگ درب هوشمند، دوربین‌های مخصوص داخل ساختمان و دوربین‌های نظارت ضد آب و گرد و غبار هوا را برای نظارت DIY به فروش می‌رساند. دوربین های امنیتی Zmodo با قیمتی مقرون بصرفه سیستم امنیتی خوبی را ارائه می‌دهد. دوربین امنیتی Floodlight با قیمت 179 دلار، بسیاری از فناوری Swann را به نمایش می‌گذارد. دوربین 1080p دارای لنز 125 درجه، دید در شب رنگی، سنسور حرارت، مکالمه دو طرفه، آژیر و پروژکتور حرکتی با دیمر است. دوربین امنیتی Lorex با محفظه‌های فلزی سنگین و سیم های برق محافظت می‌شوند. دوربین های Lorex همچنین دارای قابلیت پخش صدای دو طرفه است و از وسعت دید بالا (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم را پشتیبانی می‌کند.

http://dekorasiyon.ir

که جهت مجله خبری دوربین مداربسته بینا و مشاوره میتوانید با تیم پشتیبان شرکت دیجی رانو ارتباط بگیرید. به دلیل ضعیف بودن دوربین مدار بسته بوش باعث جا ماندن از بقیه رقبا در حوزه تولید دوربین مدار بسته گردیده است. بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد. دوربین مدار بسته با برند یونی ویو اولین تولید‌کننده در دوربین‌های IP بود. بنابراین قبل‌ازاینکه دیوارها را سوراخ کنید یا قاب درب، آجر یا دیوارپوش دوربین امنیتی خانه خود را خراب کنید، سرعت Wi-Fi خود را بررسی کنید.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند هایک ویژن