پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | binacctv

دوربین بوش علاوه بر قابلیت تحلیل و تجزیه تصاویر می بایست قادر به ایجاد تصاویر با کیفیت بالا باشد. دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل تا 8 مگاپیکسل در بازار تجهیزات نظارت تصویری موجود هستند و قادر هستند تا تصاویر را به صورت واضح، با نور و شفافیت بالا در اختیار شما قرار دهد. شما با توجه به نوع پروژه خود می توانید یکی از دوربین های مداربسته متناسب را انتخاب کنید.

دوربین مداربسته برند سامسونگ

برای رفع این مشکل باید صبر کنید تا شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته شما سرورهای خودش رو به داخل کشور انتقال بده. همینطور که گفتی دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند. تمام برندهایی که در اینجا به شما گفته شد، از بهترین برند های دوربین مداربسته در کشور هستند که میتوانید با خیال راحت از فروشگاه های معتبر در سطح کشور خرید کنید. در پایان به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. یک چیزی که خیلی کمتر مورد توجه قرار میگیرد، فضای ذخیره سازی دستگاه های ضبط کننده می باشد.

نقاط قوت دوربین هایلوک

راه‌حل دوربین مداربسته D-Link همچنین توسط نرم‌افزار DCMS پشتیبانی می‌شود، که به کاربران امکان می‌دهد در هر زمان از هر نقطه اسکن انجام دهند. برند هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن هست و در هدف تأمین کالاهای اقتصادی تأسیس گردیده است. اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد می‌کنیم. استفاده ازسنسور مایکرو ویو.این سنسور طوری عمل می کند که به محض نزدیک شدن سارق به دوربین مداربسته آلارم می زند.

  • تمام برندهایی که در اینجا به شما گفته شد، از بهترین برند های دوربین مداربسته در کشور هستند که میتوانید با خیال راحت از فروشگاه های معتبر در سطح کشور خرید کنید.
  • سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است.
  • محصولات این برند در زمینه دوام و کیفیت زبانزد هستند و از محصولات ممتاز بازار به شمار می‌روند.
  • واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.
  • این برند در حوزه دوربین‌های مدار بسته حرف اول را در دنیا می‌زند و تا کنون به بیش از ۱۰۰ کشور عرضه گردیده است.
  • دوربین مداربسته SVISION دارای انواع دوربین های اس ویژن تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ SVISION می باشند.

از طرفی به منظور حمایت از تولید و توسعه کسب و کارها در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است. مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور است. که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند.

دوربین مداربسته برند فلیر

برای نمونه، برخی مجله خبری دوربین مداربسته بیناگاه های بزرگ از این دوربین ها به منظور شمارش افرادی که وارد فروشگاه می شوند یا در ساعات پایانی از آن خارج می شوند استفاده می کنند. به این ترتیب می توانند آمار دقیقی از مراجعین خود در اختیار داشته باشند. برند Bosch در واقع یکی از تولید کنندگان قدیمی تجهیزات الکتریکی است که در ابتدا در کشور آلمان تاسیس شد. این کمپانی بزرگ از زمان تاسیس خود در سال 1866 تا کنون اقدام به تولید محصولات متفاوتی نموده است. پس از آنکه این برند تغییرات بسیار اساسی در تولیدات خود به وجود آورد از سال 2001 به یکی از برترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات الکتریکی تبدیل شد.

http://dekorasiyon.ir