دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل برند ایرانی پرکسیس پارندسیستم | binacctv

دوربین مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است. بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد. دوربین مدار بسته با برند یونی ویو اولین تولید‌کننده در دوربین‌های IP بود.

برند یونی ویو (Uniview)

این برند همواره بر روی کیفیت محصولاتش حساسیت نشان داده و به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید تر در جهت بهبود کیفیت نهایی محصولات می باشد. به خاطر داشته باشید که هدف این برند، یافتن بهترین راه های ارزان قیمت در جهت طراحی و ساخت دوربین های جدید تر می باشد. لازم به ذکر است که این برند در مقایسه با سایر تیم های فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته، همیشه حرف اول را می زند. در این مقاله قصد داریم تا با چند مورد از بهترین مدل‌های این دوربین‌های مدار بسته که در بازار ایران فروش خوبی دارند، آشنا شده و ببینیم پرفروش ترین دوربین مداربسته، در کشور ما چه خصوصیاتی دارد.

دوربین مداربسته مخفی

اینگونه دوربین ها با لنز 2.8 میلیمتری از حداقل زاویه دید 83 تا 115 درجه و با لنز 3.6 میلیمتری زاویه دید 75 درجه ای در اختیار کاربر قرار میدهد اما با توجه به طراحی و محدود بودن بدنه قابلیت دید در شب را ندارد. پاناسونیک FacePRO می تواند چهره هایی را تشخیص دهد که در فناوری رایج نظارت تصویری تشخیص آن ها دشوار است. FacePRO همچنین در چهره های مطابق با تصاویر گرفته شده از تصاویر گذرنامه تا ده سال از دقت بالایی برخوردار است. دوربین های شرکت هایلوک در پروژه های بزرگ و وسیع مناسب نمی باشند که این یک نقطه ضعف برای این برند به شمار می آید. قیمت مناسب، کیفیت بالا، نصب و کارکرد آسان برند هایلوک نقاط قوت این شرکت می باشد . خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

  • قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند..
  • برند تیانـدی در ایران نیز نمایندگی معتبر دارد و شما میتوانید با مراجعه به سایت نمایندگی شرکت تیاندی در ایران و همچنین لیست محصولات موجود این برند را ببینید.
  • از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید.
  • ۱- هدف ما تنها لیست کردن برخی از برندهای موجود برای آشنایی مخاطبین با آنها می باشد.
  • با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود.

مجله خبری دوربین مداربسته بینا یونی آرک نوع جدید محصولات برند یونی ویو است که به تازگی وارد رقابت با برندهای معتبر تجهیزات امنیتی و نظارتی شده است. قیمت بسیار مناسب این برند، سهولت در نصب دوربین مداربسته یونی آرک توانسته آغاز خوبی را برای این برند پدید آورد. غالبا این دوربین های مداربسته در پروژه های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های مداربسته برند یونی آرک تحت شبکه بوده و تنوع پایین محصولات آن یک امتیاز برای انتخاب راحت تری خریداران محسوب می شود.

ویژگی های دوربین مداربسته با کیفیت

و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است. سپاس از حمایت شما ، درباره برند مورد نظر شما تجربه ای نداشتیم ولی همه برندهای مطرح روزی ناشناخته بودن و با کیفیت و تداوم تولید و خدمات مناسب برند شده اند . اگر شما هم برندی را می‌شناسید که در بازار داخلی وجود دارد و تقاضای خوبی هم برای محصولات آن برند هست، حتماً در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

http://dekorasiyon.ir