دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | binacctv

به عنوان مثال از مجله خبری دوربین مداربسته بینا امنیتی شما صاحب یک فروشگاه یا هایپر مارکت هستید و بنا به مشغله کاری زیاد، در فروشگاه حضور ندارید و بسیار نگران تامین امنیت مجموعه خود هستید. این دوربین ها همانطور که از نامشان مشخص است از بستر دیجیتال برای ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. به طور خلاصه به کیفیت دوربین، لنز، محیطی که می‌خواهید استفاده کنید، گارانتی، پشتیبانی و … یکی از عوامل منفی در مورد این نوع دوربین‌ها، این است که آنها معمولاً دارای دوربین‌های مادون‌قرمز نیستند. PIR از دوربین‌های مادون‌قرمز مخفی استفاده می‌کند که گرمای بدن را تشخیص می‌دهد.

  • این دوربین ها ظریف بوده و مقاومت چندانی در برابر شرایط محیطی ندارند و در واقع برای محیط های داخلی ساختمان که مسقف هستند ساخته شده اند.
  • از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود.
  • اما از آنجایی که این دسته از دوربین های مداربسته از ثبات کمتری برخوردار هستند کاربری محدودتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته دارند.
  • به منظور نظارت بر کارکنان و بررسی عملکرد آنها کارفرما میتواند ، دوربین را در محیط کار نصب کند.
  • دوربین فیش آی یا چشم ماهی یکی از جالب ترین دوربین های مدار بسته است که به دلیل به کارگیری لنز خاص در این نوع از دوربین ها استفاده از آن در شرایط مختلفی امکان پذیر است.

استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد بسیاری خواهد داشت. دوربین های مدار بسته شبکه یا IP در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شوند و تصاویر دریافتی را به کد 0 و 1 تبدیل می کنند. با توجه به اینکه در این دوربین ها تصاویر به کدهای 0 و 1 تبدیل می شوند می توان تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کرد. دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند.

http://dekorasiyon.irمی‌توان از هر نقطه از جهان از طریق یک دستگاه هوشمند مانند رایانه شخصی، لپ تاپ یا تلفن همراه مشاهده کرد. فیلم‌های این دوربین را می‌توان به‌صورت آنلاین از هر نقطه از جهان مشاهده کرد. این دوربین‌ها فیلم‌های زنده را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند تا به‌راحتی از هر جای دنیا به تصاویر دسترسی داشته باشید.

پک دوربین مداربسته 8 کانال 5 مگاپیکسل AHD دید در شب رنگی مدل B3822-F

قابلیت دید در شب دوربین مدار بسته تنوع این محصول را بیشتر کرده است. یک فاکتوری که بتوانید دوربین مداربسته را تقسیم بندی کنید همین قابلیت است. دوربین هایی که به دید در شب سیاه و سفید مجهز هستند ممکن است به صورت IR یا Exir باشند. هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است. دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد.

لنزهایی که برای این نوع دوربین ها تهیه می شود باید به صورت جدا از دوربین خریداری گردد در نتیجه امکان این که ویژگی های لنز را متناسب با نیازی که موجود می باشد سفارش داد، وجود خواهد داشت. دسته بندی های مختلفی برای دوربین های مداربسته وجود دارد و آنها را از منظرهای مختلف با توجه به ویژگی هایی که دارند طبقه بندی می نمایند. از نظر نوع سیگنالی که دوربین ها دارند و با استفاده از آن به ضبط و ثبت تصاویر می پردازند آنها را در سه دسته دوربین های آنالوگ، دوربین های تحت شبکه یا IP و دوربین های دومنظوره قرار می دهند.

دوربین مداربسته TurboHD دام هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITPFS