۶ نکته در مورد دکوراسیون طلا فروشی

همانگونه که قبلاً اشاره شد انعکاس نور در مغازهی طلافروشی میتواند موجب جلبتوجه مشتریان شود. نور پردازی در ویترینها بسیار مهم است. ضروری است در طراحی این ویترینها از شیشههای بسیار ایمن و ضد ضربه استفاده شود. کاربرد درب ایمن و کاملا ضد سرقت و به کاربردن شیشه های مینیرالی، برای طلا فروشی حائز اهمیت است. با ترکیب بندی درست رنگ های ویترین، دیوارها و کف طلا فروشی می توان گامی مهم در جلب توجه بینندگان برداشت. همچنین بنا به درخواست کارفرما کانتر مغازه که از حیث امنیتی بسیار مهم بود، برون سپاری کرده و به صورت گاوصندوق های به هم چسبیده با ورق دوبل درست کردیم. در فضای ویترین و همینطور فضای داخلی، انتخاب رنگها در دکور بسیار مهم است. محدود بودن پالت رنگ، خصوصیت دیگری است که روی طراحی این طلافروشی، اثر مثبت داشته، چرا که به طور کلی، تعدد رنگ، باعث پرت شدن حواس ناظر و مخاطب می شود و این چیزی نیست که در فضای طلافروشی مناسب باشد. طراحی داخلی مغازه طلا فروشی با اهداف متفاوتی نیز انجام می شود؛ شاید شما بخواهید علاوه بر به نمایش گذاشتن مناسب طلا های خود، از سرقت احتمالی آن ها نیز بکاهید.

ولی علاوه بر جذب مشتری بسیار مهم است که امنیت فروشگاه خود را نیز در نظر بگیرید. می توان اهداف متفاوتی را از طراحی داخلی طلافروشی داشت؛ ممکن است شما بخواهید علاوه بر اینکه طلاهای خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید، از سرقت و دزدیده شدن احتمالی آن ها نیز بکاهید. منظور از طراحی لوگو پویا این است که لوگوی شما به صورتی طراحی شود که با گذشت زمان، قابلیت ایجاد هرگونه تغییر در لوگو با حفظ عنصر و یا نماد اصلی آن وجود داشته باشد. مهمترین عنصر برقراری رابطه بین مخاطبان و معماری ساختمان، مربوط به نمای بنا می باشد که نظر بیینده را به خود جلب می کند. نور های دیواری، چراغ های دیوارکوب، لامپ های پایه دار زمینی، آویزها، چراغ های پله ای و لوستر ها را در نظر بگیرید. اگر دقت لازم را در نوع طراحی و چیدمان و رنگ های استفاده شده و نور پردازی به کار رفته در ان داشته باشید می توان امیدورا بود که در کسب و کاری که راه می اندازید موفق خواهید شد و اما اگر بهترین کالاها را درون مغازه داشته باشید اما از دکوری خوب برای ان استفاده نکنید باید همین روزها منتظر شکست در پروزه تجاری خود باشید.

نقش بسیار مهمی در ورود و انتخاب افراد برای خرید دارد. در بحث مسائل امنیتی برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل برای صاحبان مغازههای طلافروشی استفاده از دوربینهای مداربسته، کاربرد شیشههای ضدضربه، استفاده از دربهای ریموتی و غیره ازجمله کارهایی است که میتوان برای بالا بردن امنیت فروشگاههای طلافروشی انجام داد. بسته به سلیقۀ صاحب فروشگاه میتوان از رنگهای گوناگونی آن را طراحی و بازسازی کرد. میتوان برای ویترین هایی با وزن طلای کم از هندسه هایی مانند بیضی یا دایره در طراحی کف چین و استند مانکن ها بهره برد . طراحی داخلی این سری از ویترین ها با استفاده از چند سری متریال مهم مانند نورپردازی و استفاده از کالاهای مناسب برای جداسازی انجام می گیرد و تمام ایده هایی که توسط طراحان پیشنهاد می شود ساخته ذهن خلاق میباشد و روزانه مدلهای جدید تری برای این طراحی ها به وجود می آید. انتخاب کفپوش مناسب برای مکان های تجاری، اهمیت زیادی دارد. برای آن لازم است ویترین خارجی فروشگاه جذابیت زیادی داشته باشد. فروشندۀ طلا فروشی نمیتواند کالای خود را برای هر مشتری از ویترین خارج کند پس لازم است که مشتری کالا را ببیند و چنانچه قصد خرید جدی داشت آن را برای مشاهده در اختیار وی قرار دهند.

به این صورت بر مدرن بودن فضای مغازه طلا و جواهر فروشی خواهید افزود. چراغ های آویز و لوستر های مجلل، در فضای بزرگ طلا فروشی لوکس بودن این مکان را بیشتر به رخ میکشد. در فضای این برند شما شاهد یک الگوی شبکهای در بخش مواد غذایی (قدرت انتخاب و ارائه بیشتر محصول) و اما هندسی و زاویهدار در باقی نقاط به چشم میخورد. نورپردازی طلا فروشی نباید باعث خیرگی چشم گردد و از بروز سایه ها جلوگیری شود. از آن جا که طلا فروشی مکانی است که در آن اشیای بسیار قیمتی و با ارزش نگهداری می شود. دلیل اصلی این محافظت قوی این است که این جواهر فروشان در ساخت ویترین مغازه از شیشه های با دوام و مقاوم استفاده کردند. فناوری و تولید ساخت انواع شیشه ها، تقریباً بعضی از شیشه ها را نفوذ ناپذیر کرده است. برای رسیدن به این هدف تلاش نمودیم تا از متریال های زیبا با رنگ های طلایی، کرم و قهوه ای استفاده کنیم تا محیط را مانند جواهرات داخل آن روشن و براق جلوه دهیم. بر همین اساس باید کلیه ضوابط و استانداردهای لازم در طراحی این مکان لحاظ گردد تا علاوه بر جذب مشتری، فروش بیشتری را نیز به همراه داشته باشید.

به علاوه شما به سیستم دزدگیر نیاز دارید. حتی اگر یک مجرم وقت قابل توجهی را در حمله به جعبه شیشه ای (که در ایجاد سر و صدای دزدگیر می تواند کمتر از یک یا دو دقیقه باشد) بگذراند و آن را به خطر بیندازد، احتمال دارد فقط بخشی از ویترین را تنها بتوانند دچار ترک خوردگی کند. تا مدتها لامپهای مهتابی فلورسنت تنها انتخاب موجود در بازار برای روشن کردن ویترینها و طبقات طلافروشیها بودند. کفپوش میتواند تا حدی با ویترینها در تضاد رنگی باشد. نحوه طراحی دکوراسیون طلا فروشی به قدری مهم است که حتی بر میزان فروش نیز تاثیر می گذارد و دکوراسیون طلا فروشی باید طوری طراحی شود تا قدرت این را داشته باشد که نظر عابرین و خریداران را به خود جلب کند.

لذا این مهم باعث آن گردیده تا مغازه داران و کسبه به خصوص صنف زرگران نیز به فکر هزینه کردن برای مغازه خود نمایند. به همین علت، طراحی دکوراسیون این مجموعه به عنوان یکی از سختترین پروژههایی است که طراحان باید پروسههای متعددی را پشت سر بگذارند تا به نتیجه مطلوبی برای طراحی داخلی طلا فروشی تحت نظر مجربترین و با سابقهترین طراحان داخلی برسند. در طراحی داخلی طلا فروشی ویترین ها که شامل ویترین جلو مغازه و قفسه بندی های داخل آن می باشد، در باید اصولی اساسی خاص آن کاربری را مد نظر گرفت. ویترین جواهر و طلا فروشی ام دی اف: ویترین طلا فروشی و جواهر فروشی از جنس ام دی اف یکی از متریال های خوب برای اجرای ویترین طلا و جواهر فروشی می باشد. برای بازسازی طلا فروشی به دلیل اهمیت امنیت در آن و نیاز به طراحی تخصصی و لوکس فروشگاهتان بهتر است آن را به متخصصان طراح داخلی بسپارید. بهتر است در طراحی طلا فروشی از رنگهای چون زرد، سفید، طلایی استفاده شود. طلا به عنوان یکی از زیباترین زیورآلات، مورد علاقه بسیاری از افراد است.

طراحی طلا فروشی از آن دسته فروشگاه های است که مخاطب آنها اکثرا خانم ها هستند و روحیه خانم ها هم به زرق و برق توجه بیشتری دارند. برای طراحی این مغازه 50 متری طلا فروشی، طراحان شیپ با توجه به سبک کار صاحبان این مشاغل و نیاز آنها، سبک کلاسیک و پرزرق و برق آن را به عنوان بهترین گزینه برای طراحی این فضا انتخاب کردند تا بدین وسیله همخوانی خاصی میان رنگ های دکوراسیون و زیورآلات (رنگ طلایی) ایجاد کنند. دکوراسیون داخلی مغازه و ویترین های آن باید مانند جواهرات آن بدرخشد تا بتواند نهایت تاثیر را بر روی مشتری بگذارد. طراحی داخلی ویترین طلا فروشی تشکیل شده از ماکت هایی دست ساز شامل : کف چین ویترین همچنین طراحی مانکن و استند های زینتی برای ساخت دکور داخلی ویترین طلافروشی و دکوراسیون ظریف و مخملی به عنوان نگه دارنده طلا که همان عروسک ها و مانکن های متنوع هستند.محدوده داخل ویترین بسیار مهم و کار ساز از نظر طراحی و ساخت برای رونق بخشیدن به کسب و کار طلافروشی می باشد.بسیار بسیار میشنویم که طلافروشان میگویند همکارانی داریم که وزن و بار ویترین خیلی کم تری نسبت به ما دارند . بخش مهمی که حتما باید در نظر بگیرید جایگاه یخچال است که علاوه بر آن که مشتری باید به آن دسترسی داشته باشد باید طبق نظارت کامل فروشنده باشد.

برای ایجاد این جلب توجه، طراحی ویترین و درخشندگی آن در نگاه اول بیشترین تاثیر را بر روی عابرین خواهد گذاشت. ماهیت این شغل چنین می طلبد که فروشگاه دارای یک دیزاین خاص باشد طلافروشی از جمله فضاهای تجاری است که طراحی و دکوراسیون داخلی آن در میزان جذب مشتری و فروش بیشتر تاثیر به سزایی دارد. طراحی مغازه می تواند تاثیر خوبی روی فروش و موفقیت کسب و کار داشته باشد و یکی از مراحل مهم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق نیز قلمداد می شود. نورپردازی داخل ویترین طلا فروشی، بسیار مهم است. اگر شما ارائهکننده طلا و جواهرات کلاسیک هستید، بهتر است از نور لوستر استفاده کنید. چون طلا کالایی لوکس حساب میشود و این کالا بیشتر مورد توجه خانمهاست، بهتر است شما ویترین لوکسی برای فروشگاه خود داشته باشید. لباس مهمترین کالایی است که همواره در تمام فصلهای سال پر تقاضا بوده و در بین افراد حتی با سنین مختلف خرید لباس جز نیازهای مهم است.

طلافروشی شما هر متراژی هم که داشته باشد برای جذب بیشتر مشتری نیاز به زیباسازی آن دارید. برای طراحی ویترین، بی تردید اولین قدم انتخاب سبک معماری مورد نیاز برای دکوراسیون آن است. ویترین اولین گام در رابطه با یک مغازه است که رابطه ای معنادار با سلیقه و نیاز مشتریان ایجاد می کند. روشهای متفاوت نورپردازی و استفاده از رنگها در دکوراسیون طلافروشی باعث ایجاد حسهای مختلف میشود. طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی گروه پایا دکور , دکوراسیون داخلی طلافروشی طراح و مجری تخصصی خدمات طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.اگر در فکر باز کردن یک مغازه لوازم آرایشی هستید باید علاوه بر توجه به موقعیت مکانی (در جاهای پر رفت و آمد و دسترسی آسان که به راحتی جای پارک داشته باشد) به دکوراسیون آن نیز اهمیت خاصی بدهید. علاوه بر آن کنترل تمامی چراغ ها روی ریموتی مخصوص تنظیم شد. اما تولید انبود ورق MDF از دههی 80 میلادی (دههی 50 شمسی) در امریکا و اروپا آغاز شد. شغل جواهر فروشی نیز از جمله مشاغلی است که توجه به جنبههای زیبایی شناسی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین جهت طراحی لوگو در این شغل به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته میشود و موجب رشد و پیشرفت آن خواهد شد.

به این علت که طلا به عنوان کالای بسیار با ارزش و لوکسی شناخته میشود و نباید به محض ورود هر مشتری به داخل مغازه، این اقلام قیمتی را به راحتی در اختیار همگان قرار دهیم. سنگ یکی دیگر از متریال ها باارزش و مجلل شناخته شده است. اگر اکثر اجناس مغازه جواهرات کلاسیک باشند، استفاده از سطح بالای روشنایی بهتر خواهد بود. بهتر است طراحیهای متفاوتی برای این مورد انجام دهید. دکوراسیون داخلی فروشگاه شما بهتر است لوکس باشد. کلمه «باید» به این منظور در این جمله گنجانده شده که طراحی دکوراسیون داخلی و ویترین های اماکن تجاری، نقش بسزایی در میزان فروش و درآمد این مراکز دارند. با این کار هم خیال خود را از میزان امنیت فروشگاهتان راحت کردهاید و هم شرایط را برای طراحی داخلی بسیار زیبا و چشمگیر برای جذب بیشتر مشتری فراهم کردهاید. معمولا ظاهر لوکس این فروشگاهها باعث ایجاد موفقیت آنها در میزان فروش طلا میشود. پس همانطور که گفته می شود، ظاهر یک مغازه از بیرون مهمترین نقش را در تبلیغ و جذب مشتری دارد؛ طراحی فضای مناسب و قابل دسترس در ورودی هر فروشگاه و ظاهر زیبا و متمایز آن از نکات بسیار مهم در دکوراسیون آن است.