یادگیری نصب دوربین مداربسته

هزینه نصب دوربین مداربسته متناسب با متراژ ساختمان، تعداد دوربینها و همینطور مدل و پیچیدگی آن ها متغیر است. فرض من اینه که شما کمترین هزینه رو میخواهید انجام بدین در حالی که کیفیت تصاویر خوب باشند. پیشنهاد من اینه که برای کارهایتان از دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده کنید که هم توجیه قیمتی داشته باشه و هم همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ گفتم ، تصویر دید در شبش بهتره. در صورتی که برند دوربین مداربسته برایتان مهم است، ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. همچنین این سیستم ها می توانند افرادی را که در محل حضور داشتند و به عنوان شاهد تلقی میشوند را شناسایی کنند، افرادی که در حالت عادی قصد مراجعه به پلیس و ادای شهادت را نداشته اند. دوربینهای مداربسته آنالوگ به تعداد محدود و تعریف شدهای به یکدیگر متصل میشوند که این تعداد به مدل دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته بستگی دارد.

در روش نصب دوربینهای مداربسته بی سیم دیگر نیازی به کابلکشی نیست و تغییر مکان دوربین به راحتی انجام میشود. در برنامه هایی که امکان کابل کشی سخت است یا وجود ندارد، بهترین گزینه دوربین های مداربسته بی سیم است. NVR نیز متناسب با دوربین های تحت شبکه قیمت بالاتری دارند. علاوه بر آن DVR دارای خروجی دیجیتال می باشد که امکان ارسال تصاویر دوربین را از طریق شبکه کامپیوتری و اینترنت فراهم میکند. دوربین مداربسته از نظر ساختار فیزیکی و شکل ظاهری، نوع و محل کاربرد، نحوه تولید و انتقال تصویر، مشخصات فنی و بسیاری موارد دیگر، دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند اما در بزرگترین و مهمترین دستهبندی دوربینهای مداربسته را به دو گونه دوربینهای آنالوگ و دوربینهای دیجیتال یا IP (آی پی) تقسیم میکنند. سپس یک کابل BNC دیگر، بخش Output دستگاه DVR را به بخش Input مانیتور متصل خواهد کرد. دوربین مداربسته مخفی باسیم، تصاویر را با کابل و نوع بیسیم تصاویر را در شعاع محدودی به دستگاه گیرنده (تلوزیون، VCR ،DVR) میرساند.

در حال حاضر پیشنهاد من استفاده از دوربین های مداربسته با لنز فیکس هستش که زاویه دیدش حدوداً ۸۰ درجه هست که برای بیشتر پروژه ها کافیه. دوربین های مداربسته 360 درجه می توانند انتخاب مناسبی برای محیط های بزرگ و وسیع باشند. نصب دوربین دام در این فضا به دیزاین آن محیط آسیب کمتری به نسبت دوربین بالت می زند. به نظر من به خاطر خوش قیمت تر بودن داهوا به نسبت هایک ویژن، داهوا انتخاب مناسب تریست. سنسور تصویر بهترین دوربین مداربسته بهتره که سونی باشه ولی سونی بودن الان توی بازار کشور ما پر شده ولی اینکه اصله یا تقلبیه و وارد کننده عزیز فیک اون رو آورده ، جای بحث داره. دقت کنید که فقط برای اعضای سایت و هم چنین در صورت موجود بودن کالا. این موضوع که از نظر عده زیادی فقط برای فیلمها است، واقعیت دارد. از معایب این دوربین ها می توان به مجهز نبودن آنهاست. این دوربین به راحتی توسط سارقین یا افرادی که قصد انجام تحرکات مخرب دارند شناسایی و حتی تخریب میشود که میتواند نتیجه زحمات و هزینههای شما را هدر دهد و علاوه بر آن خسارات ناشی از سرقت را نیز در پی داشته باشد. در این ویدیو به شما آموزش میدم که چطور یک سنسور سونی اصل و فیک رو از همدیگه تشخیص بدید.

جالبه وقتی رفتم به سوپرمارکت سر کوچکمون هم دقیقاً مثل کسانی که این کاره هستند، بهم مشاوره میده و میگه که من خودم نصب کردم و الانم این مانیتورم. مثل ۱ / ۲ / ۳ و … دوربین دیجیتال (IP) ساختاری کلی مانند دوربین آنالوگ دارد و تنها تفاوت در بخش پردازنده است، در این نوع دوربینها پردازنده به جای تولید سیگنال ویدئویی، تصاویر با فرمتها دیجیتالی استاندارد همچون MJPEG یا ۲۶۴ و یا MPEG4 تولید میکند. ضروری است تا افزون بر کابل کشی مناسب ، بهره گیری از کابل مرغوب و رعایت فواصل استاندارد کابل کشی ، به بستر شبکه با هدف کنترل پهنای باند و عدم اختلالات در شبکه توجه داشت. کلا اینو بدونین که مثلا دوربین های مداربسته AHD با سنسور سونی به نسبت دوربین با سنسور غیر سونی حدوداً حداقل ۲۰ هزار تومان ارزون تر هست . ۳- تا اینجای کار برای انتخاب دوربین مداربسته برای کارها و پروژه های کوچک مثلا مسکونی، تجاری تا حدود ۱۰ تا دوربین کافیه. از اینجای مقاله به بعد نظرات شخصی من رو در مورد انتخاب یک دوربین مداربسته خوب برای یک پروژه و نصب کوچک تا حدود ۱۰ دوربین هست و براساس تجربیات چندین ساله ی من هست. یکی از اعضای ساختمون میگه که یک نفر آشنا به این کار رو سراغ داره و قرار میشه که فردا بیاد و اطلاعاتی به آقای محمدی بده.

در برخی دوربین ها، لنز دوربین به طور خودکار خود را در جهت حرکت قرار می دهد و ضبط را شروع می کند. البته در برخی از این دستگاهها آداپتوری برای تغییر ولتاژ قرار دارد. خرید یک سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر محلی میتواند از چند صد هزار تومان تا چند ده میلیون تومان قیمت داشته باشد، پس باید دقیقا نوع و مشخصاتی که میخواهید دوربین مداربسته تان داشته باشد را مشخص کنید. خروجی تصویر دوربین از نوع آنالوگ و به شکل AHD/ HDTV1/ HDCVI است. دوربین مینیاتوری (مخفی): دسته ای از دوربین های مداربسته که با توجه به اندازه کوچکشان امکان مخفی کردن آنها وجود داشته باشد.

این نوع دوربینها به خاطر طراحی منحصر به فردی که دارند تفاوت محسوسی با سایر مدلها پیدا کرده اند و در واقع زیبایی بیشتری دارند که آن را برای منازل و ادارهها مناسبتر مینماید. 3- سنسور دوربینهای AHD امکان سوییچ کردن دستی از حالت HD به آنالوگ CVBS را دارد و به راحتی میتوان دوربین را به DVR معمولی ۹۶۰H متصل نمود. از دوربین کیوب به صورت بی سیم یا اتصال به وای فای استفاده می شود. برای مشاهده لیست قیمت انواع دوربین مداربسته می توانید به لیست قیمت هایلوک مراجعه کنید. پس از روشن شدن سیستم، میتوان تصاویر دوربین را در مانیتور مشاهده کرد. می باشد. لیست کامل دوره ها در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است. باطری قابل شارژ مجدد است یا باید تعویض شود؟

یک کابل BNC از یک طرف به بخش خروجی دوربین و از طرف دیگر به بخش ورودی دستگاه DVR متصل میشود. میتوانید این دوربین را در مکانهای مختلفی نظیر منزل، محل کار، پارکها و ورودی ساختمانهای مختلف نصب کنید و به واسطه آن امکان نظارت دائمی بر محیط مورد نظر را داشته باشید. این دوربینها انتخابی مناسب برای دزدگیر ویلا و مکانهای خارج از شهر هستند که معمولا اکثر اوقات خصوصا در شبهای متوالی خالی از سکنه هستند. سیستم امنیتی و نظارتی است که در مکانهای تجاری و عمومی و حتی منازل مورد استفاده میگیرد. به طور کلی در این سیستم سیگنال ها به صورت متمرکز برای تلوزیون شخصی فرستاده می شوند و به صورت عمومی پخش نمی شوند، که عموما کاربرد های نظارتی و امنیتی دارد. دوربین مداربسته در واقع کار جمعآوری اطلاعات محیط اطراف را از طریق مانیتورینگ و ارسال اطلاعات به حافظه ذخیرهسازی، انجام میدهد که در صورت لزوم امکان بررسی آنها وجود دارد.

فروشنده لوازم الکتریکی جوری در مورد دوربین مداربسته صحبت میکنه و کارتش رو برای نصب میده که آقای محمدی توی دلش میگه چرا همه توی این صنف متخصص هستند و … سر کوچه آقای محمدی یک الکتریکی هست که کارش بیشتر فروش لامپ و چیزای برقیه. از طریق یک کابل، دوربین و دستگاه NVR را به هم متصل شده که این کابل تصاویر ویدیویی و انرژی الکتریکی را انتقال میدهد. میتوان با دادن برنامه به این دوربینها، زمانبندی کرده تا در ساعتی خاص، نقطهای خاص نشان داده شود. امیدواریم که در انتخاب مناسبترین دوربین متناسب با نیاز خود به شما کمک کرده باشیم.

شرکت مهندسی صدر ارائه دهنده خدمات دوربین مداربسته در سراسر کشور و وارد کننده انواع دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته آنالوگ از بهترین برندهای معتبر روز دنیا است و تجربه مشاوره، طراحی و نصب و راه اندازی دوربین مداربسته درتمامی شرکتهای بزرگ و کوچک، کارخانجات، بانکها، فروشگاهها، مراکز نظامی، نیروی انتظامی و … ریشه های تاسیس این شرکت 1958 و راه اندازی شرکت گلداستار بازمیگردد. یکی از تولیدات این شرکت دوربینهای مداربسته است که همانند گوشیهای هوشمند شیائومی از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند. وجود دوربین هوشمند در این مراکز و انتقال تصویر آن بر روی تلفن همراه میتواند اطمینان خاطر را افزایش دهد. یکی از معروفترین و محبوبترین برندهای انواع دوربین مدار بسته، دوربین Video park میباشد که دارای قابلیتهای هوشمند است. ذخیره سازی در دوربین های مدار بسته به دو شکل اتفاق می افتد. پس انجام مراحل قبلی و ذخیره آن ها دوباره در آدرس بار مرورگرتان آدرس IP که به روتر و DVR دادید را به همراه پورت مورد نظر وارد کنید مثل : 192.168.1.8:80 پس از وارد کردن آدرس زیر شما نیاز به User name و Password دستگاه DVR دارید و با وارد کردن آن میتوانید تصاویر دوربین هارا در مرورگرتان ببیند .در صورتی که به نتیجه نرسیدید به مراحل قبل رفته و دوباره به دقت انجام دهید .

به نظر من از دوربین های HDCVI یا HDTVI (مقایسه رو اینجا بخونین ) استفاده کنید که به نسبت AHD کیفیت و طول عمر بیشتری دارند. یکی از علل اصلی که باعث شده بود خانواده، مضنون اصلی پرونده باشد، این بود که جنازه در 250 متری خانه آن ها افتاده بود به همین دلیل پلیس شروع به بازجویی از همه اعضای خانواده کرد و جزئیاتی را از آنها خواستار شد و همچنین به چک کردن دوربینهای خیابان محل زندگی آنها پرداخت. همسایه ها هم راضی شدند که اگر هزینه نصب خیلی زیاد نشه، اونها هم بیان و در پرداخت مشارکت کنند.

جل الخالق – پیش خودم میگم که چه خبره و همه دارن تخفیف میدن – چقدر همه خوبن – همه نوشتن داهوا با گارانتی فراگستر با بیشترین تخفیف ، هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط با بالاترین تخفیف ، AHD با بهترین تصویر و پایین ترین قیمت را از ما بخواهید با ۱۲ سایت binacctv ماه گارانتی … HDCVI داهوا را با گارانتی فراگستر یا داهوا ایران و HDTVI هایک ویژن را با گارانتی پارس ارتباط تهیه کنید. ارزون ترین، با کیفیت ترین، نماینده رسمی داهوا، نماینده فراگستر ، نماینده پارس ارتباط ، دوربین ایرانی ، گارانتی عالی. جالبه تمام سایت هایی که بالا آمدند ، ادعای بهترین، با کیفیت ترین، ارزون ترین، بهترین گارانتی، فنی ترین و … دوربین های این شرکت این توانایی را دارند تا تصاویر را با کیفیت واقعی فور کا برای کاربر فراهم نمایند و تصاویر را همچون دوربین مداربسته های درجه یک جهان ثبت نمایند .

برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. یک سوالی ذهن آقای محمدی رو درگیرتر کرده و اونم اینکه که با این بازار کساد و جنس های جورواجور ، چرا فروشنده ها اینطور برخورد می کنن؟ امروزه انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته برای محیط های داخلی و خارجی وارد بازار شده اند و یکی از مهم ترین مسائلی که باید در نظر بگیرید این است که بهترین مکان برای نصب دوربین مدار بسته کجاست! با نصب دوربین مدار بسته چشم ماهی یا فیش آی در سقف مغازه طلا فروشی می توانید به صورت همزمان در یک لحظه معین، تمام محوطه مغازه را تحت کنترل خود داشته باشید. یکی دیگر از دوربین هایی که شرکت موج گستران رادیس به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران ارائه می دهد، سری توربو اچ دی است. در بازار ایران برندهای مختلفی همچون پاناسونیک، سامسونگ، هایک ویژن، یونی ویو، داهوا، هایلوک، سونی، اکسیس و … در حال حاضر در ایران برند هایک ویژن به دلیل تکنولوژی بالا و قیمت ارزان تر و همچنین خدمات رایگان نرم افزاری و پشتیبانی نسبت به سایر برندها پیشی گرفته است.