کلاهک دودکش انواع کلاهک دودکش

لوله سیمانی ، لوله آزبست سیمانی ، لوله بخاری سیمان آزبست ، یا الیاف آزبست سیمان… تولید لوله بخاری و کلاهک سیمانی با استفاده از لوله آزبست سیمانی با خرید کلاهک دودکش بالاترین کیفیت . قیمت لوله سیمانی ازبست ، قیمت دودکش موتورخانه را از طریق تماس با ما دریافت کنید . لوله سیمانی کتابی ، فروش لوله آزبست ، فروش ایرانیت سیمان یکی از مصالح پرکاربرد… دودکش ، لوله سیمانی کتابی ، تولید لوله آزبست و کلاهک دودکش سیمانی میباشد . فروش ایرانیت سیمانی و فروش لوله آزبست در سایزهای استاندارد .

  • ساختار زیبا و دکوراتیو این کلاهک ها در بام های مسطح و شیبدار بهترین گزینه می باشد.
  • شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید انواع محصولات سیستم تهویه هوا با استانداردهای لازم نهادهای سازمانی آشنا بوده و با مرغوب‌ترین متریال موجود در کور اقدام به تولید محصولات خواهد نمود.
  • کلاهک اچ نوعی دوکش گالوانیزه است که در مسیر انتهایی لوله‌های دودکش نصب می‌شود.
  • برای این کار، به یک مته با مته سنگ تراشی، پیچ های سنگ تراشی و درزگیر سیلیکونی نیاز دارید تا فضای بین درپوش و تاج را ببندید.
عرضه لوله بخاری سیمانی و لوله آزبست در اندازه های مختلف با… این محصول از یک پایه استوانه ای و تعدادی پره ی گریلی گرد در بالای پایه و یک کلاه مخروطی بعنوان تاج تشکیل شده است. از این محصول بر روی لوله های دودکش موتورخانه با مقطع گرد استفاده می شود.

بزرگترین تولید‌کننده ، عمده‌فروش و صادر‌کننده محصولات / خدمات سرمایشی و تهویه‌مطبوع ، با بهترین قیمت و کیفیت در ایران ، دارای بیش از 20 سال سابقه در این زمینه اماده خدمتگزاری به شما عزیزان می‌ باشد. رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان از همه هموطنان عزیز خواست کمال دقت و توجه را در نصب وسایل گرمایشی و استفاده از آنها مد نظر قرار داده و به اطلاع همه اقوام و بستگان خود نیز برسانند. بطور کلی کلاهک اچ بهتر از کلاهک تکی است و برای وسایل گازسوز با نرخ حرارتی بالا مثل موتورخانه ها استفاده از کلاهک H الزامی است. نوع ایستایی پره ها و همچنین فواصل پره ها در محل خود به گونه ای است که از نفوذ آب، گرد و خاک و پرندگان به داخل محفظه ی این کلاهک جلوگیری به عمل می آید و در برابر عوامل فرسایشی و تخریبی مصون می باشد. هر یک از کلاهک‌ها نیز دارای اندازه، ارتفاع، قطر و شکل گرد یا چهارگوش متفاوت بوده و جنس بدنه آن‌ها نیز از فلز گالوانیزه، آهن، استیل و بتون سیمانی خواهد بود.

لوله بخاری ، لوله آزبست ، قیمت لوله سیمانی

دودکش ، کانال سیمانی ، ورق ایرانیت ، بوشن ، کلاهک قارچی و کلبه ای ، زانو های 90 درجه و سایر اتصالات سیمانی فعالیت دارد. قیمت هر کدام از انواع کلاهک دودکش در سایز، ابعاد، شکل و جنس با یکدیگر متفاوت بوده و با توجه به عدم‌ثبات قیمت بازار در ساعات رسمی اداری امکان برقراری تماس با شرکت صنعتی نظری جهت وصول و استعلام قیمت را خواهید داشت. از مهم‌ترین مزایای مجموعه نظری، جوری انواع تجهیزات سیستم خروجی هوای گرم بوده و با توجه به حذف واسطه‌ها قیمت تمام شده خرید برای مشتریان کاهش خواهد یافت. کلاهک های طرح اچ گرد را قدیمی‌ترین و اولین نوع کلاهک دودکش میدانند. همه اجزای این کلاهک دودکش باید سطح مقطعی برابر با دیگر بخش های سیستم دودکش داشته باشند چرا که در صورتی که این کلاهک کوچک تر یا بزرگ تر انتخاب شود قادر به درست انجام دادن کار خود نخواهد بود.

در واقع این محصول بصورت کاملا سفارشی و بدون محدودیت در ابعاد، سایز و تعداد پره، ساخته و عرضه می شود. با توجه وجود انواع مختلف کلاهک دودکش که در بالا نام برده شد میتوان به تنوع و گستردگی انواع کلاهک دودکش پی برد. ترکیب مهندسی شده الیاف نسوز و بتن سیمانی نوع خاصی از دودکش‌ها را پدید آورده است. استفاده از این دودکش‌ها به‌صورت توکار در ساختمان‌سازی رایج بوده و مقاومت بالا آن در برابر ضربه، فرسایش، گرما و خردگی موجب علاقه معماران ساختمانی در مصرف آن است. این نوع از دودکش مورد تایید کارشناسان رسمی شرکت گاز نیز بوده و با به‌کارگیری از آن تاییدیه این اداره را برای تاسیسات گرمایشی ساختمان‌های نوساز به‌دست خواهید آورد. دودکش سیمانی در اندازه، قطر و به شکل گرد یا چهارگوش قابلیت تولید را خواهد داشت.

دودکش تک جداره استیل بدون رابط

کلاهک دودکش چینی با طرح چهارگوش نیز همانند مورد قبلی بوده و تفاوتی با آن ندارد. تنها تفاوتی که بین این دو زیردسته وجود دارد در ظاهر آن ها است. کلاهک‌های دودکش در بخش بیرونی ساختمان بوده و شکل ظاهری آن بر نمای بصری بنا اثرگذار خواهد بود.

در صورتیکه کلاهک دودکش اچ چهارگوش با ورق نیمه ضخیم و کم ضخامت ساخته شود، روند ساخت آن به شکل اتصالات کانال چهارگوش هوا می باشد. اما اگر برای ساخت آن بخواهیم از ورق ضخیم استفاده کنیم سیستم اتصال قطعات به شکل تمام جوش خواهد بود. تخلیه گازهای سمی تولید شده از وسایل گرمایشی در ساختمان به وسیله کانال دودکش انجام شده و در انتهای این مسیر از کلاهک دودکش استفاده خواهد شد. وجود کلاهک در قسمت پایانی مسیر دودکش به حفظ جان ساکنین کمک خواهد نمود!

کلاهک دودکش انواع کلاهک دودکش