کدام بروکر برای شما مناسب است؟ مجموعه آموزش بورس-بروکر آمارکتس

دلتا اف ایکس بروکر معتبر و جهانی است که چند سال است خدمات به ایرانیان را آغاز کرده. در این بروکر خوشنام شما می‌توانید به راحتی به پشتیبان 24 ساعته فارسی زبان دسترسی داشته باشید. واریز و برداشت ریالی کنید و خیالتان بابت وریفای شدن حسابتان راحت باشد.

  • من خودم با ویندزور ، آلپاری، روبو فارکس و کپیتال اکستند کار کردم.
  • این مزیت باعث می‌شود تا شما بتوانید در کنار سرمایه اصلی خود از سرمایه عرضه شده از سوی بروکر نیز برای انجام معاملات خود استفاده کرده و به سود بیشتری برسید.
  • بازار خیابانی مکانی است که خریداران و فروشندگان با یکدیگر دیدار می کنند اما به هر حال در آن جا معمولاً افراد زیادی را نمی بینید که به یکدیگر سیب می فروشند زیرا آن ها از طریق یک دکه فروخته می شوند.
  • همین اول بهتون میگم که طبق بررسی های وبسایت ایتسکا، بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان، ویندزور هست.
برای انتخاب بروکر مناسب برای فارکس همچنین نوع رگولاتوری و بیمه مسئولیت بروکر را نیز بایستی مورد بررسی قرار دهید. البته به عنوان یک نکته تجربی باید یک نکته بسیار مهم را با شما در میان بگذاریم. هرگز برای بررسی پشتیبانی فارسی یک بروکر از منابع فارسی جستجو نکرده و حتماً از چت آنلاین و یا ارتباط با خود بروکر اقدام به دریافت آیدی پشتیبان فارسی نمایید. تقلب و کلاهبرداری در این رده در بازار فارکس بسیار زیاد شده و کاربران زیادی هم به دلیل عدم آگاهی پول های خود را در اختیار افرادی قرار می‌دهند که هیچ ارتباطی به بروکرهای فارکس ندارند. هر کدام از بروکر های همکار با کاربران ایرانی ممکن است در یک یا چند مورد از فاکتورهای معرفی شده در ادامه نقاط ضعفی داشته باشند.

باز در اینجا نیز ممکن است بگویید که لزوما قرار نیست فلان بروکر خودش امکانات آموزشی را به مشتریان ارائه دهد و می‌توانید از منابع دیگر استفاده کنید. این حرف درست است اما وقتی کارگزاری منابع آموزشی خوبی به شما ارائه دهد اعتبار آن نزد شما بالاتر می‌رود و همچنین حاکی از تخصص تیم موسسه و اهمیت دادن به مشتریان است. در نهایت منابع آموزشی به شما در افزایش مهارت معاملاتی کمک می‌کند. بروکر فارکس شخصی حقوقی و در واقع یک شرکت است که بین شما و بازار مالی که می‌خواهید در آن فعالیت کنید واسطه مي‌شود. در بورس ایران این گونه شرکت‌ها کارگزار نامیده می‌شوند ولی در معاملات خارجی به آنها بروکر می‌گوییم.

آموزش واریز و برداشت از بروکر آلپاری

ولی با این حال رگوله هایی پیدا می شوند که طرح آفشور را وارد عمل کرده و راه را برای فعالیت بروکرها در ایران باز کنند. این رگوله ها اعتبار کمتری نسبت به رگوله های مطرح و مشهور دارند. ولی با این حال وجود رگوله حتی از نوع معمولی، برای بروکر بسیار ضروری است. اکثر کاربران این پلتفرم را تریدرها (معامله گران خرد) تشکیل می دهند. میانگین سرعت اجرای معاملات برای بروکر روبو فارکس با پینگ سرور 160 میلی ثانیه 519 میلی ثانیه می باشد. بروکر آمارکتس از پشتیبانی فارسی بسیار قوی برخوردار است و در هر هفت روز هفته پاسخگوی کاربران ورود به امارکتس خود می باشد.

بروکر فارکس چیف کارگزار امن و معتبر در فارکس | بررسی و آموزش کامل

هنگامی که به دنبال یک بروکر هستید، همیشه پلت فرم های معاملاتی ارائه می دهد را بررسی کنید. هدف این است که به سرمایه گذاران خرد کمک کنیم تا بهترین نهاد مالی را برای خود پیدا کنند. این صرافی در سال 2021 به عنوان برترین بروکر سال در سایت Trading View انتخاب شد.

کدام بروکر برای شما مناسب است؟ مجموعه آموزش بورس-بروکر آمارکتس