چطور تیم حرفه ای برای اتاق فرار بسازیم؟ اتاق فرار اسکیپ مستر | allescape

به هر حال اتاق فرار شروع به گسترش پیدا کردن در کشور‌های مختلف دنیا کرد. نهایتا در سال ۲۰۱۷ شاهد حضور حدود ۸۰۰۰ اتاق فرار در سراسر جهان بودیم. نحوه ارتباط شما با بازی گردان در بازی های مختلف، متفاوت است. در یک بازی ممکن است مانیتوری درون بازی باشد و از طریق این مانتیور، بازی گردان متن و یا تصویری را برای کمک به شما ارسال کند.

چطور شد که اتاق فرار به ایران رسید؟

طراحان این بازی ها باید تجربه بالایی در زمینه حضور در اسکیپ روم های مختلف داخلی و خارجی را داشته باشند و با عکس العمل های مختلف بازیکنان در شرایط متفاوت بازی آشنا باشند. گاه اعضای گروه باید در ذهن خود، مسیر های مختلفی را برای رسیدن به جواب یک معما امتحان کنند تا در نهایت از طریق یکی از راه ها، به پاسخ نهایی دست پیدا کنند. بنابراین انتخاب افراد با دید و نگاه های متفاوت یکی از مهمترین نکات برای تشکیل تیم حرفه ای برای اتاق فرار است. اگر که هیچ کدوم از کارمندات موفق به فرار نشدن، پس همه با هم می بازن. اونا می تونن از اشتباهایی که در طول بازی تو اتاق داشتن یاد بگیرن، میشه فهمید که دانش مهارت های گروهی اونا تقویت شده.

ساخت تیم حرفه ای برای اتاق فرار

در مرحله بعد برای ساخت اتاق شکنجه ما نیازمند خرید قلع و مس و روی هستیم که به مبلغ y خریداری میکنیم. که برخی بازیکنان حدس ها و پیشنهادات خود را برای حل کردن معماها و پازل ها با دیگران. با ارتکاب به این اشتباه در اتاق فرار مشغول جست و جو در جای دیگری است.

چطور تیم حرفه ای برای اتاق فرار بسازیم؟ اتاق فرار اسکیپ مستر | allescape با توجه به سلیقه خودتون، ژانر، میزان سختی و سناریو بازی های این مجموعه اتاق فرار مورد نظرتون رو انتخاب کنید. پیش از این گفتیم و تأکید هم کردیم که در اتاق فرار هیچ چیزی بی استفاده و بیهوده اتاق فرار اکشن نیست. اما کردبرد برخی اشیا و وسایل صرفاً برای زیبایی و دکوراسیون است و ممکن است که کمکی به یافتن پاسخ نکنند.

تجربه نشون داده که تو بیشتر مواقع کار تیمی بهترین نتیجه رو توی اتاقهای فرار داره. اتاق قرار یک پدیده نسبتا جدید است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ ها، استراتژی ها و راهنمایی، مجموعه ای از معماها و چالش ها را حل می کنند تا به هدف خود برسند. بازیکنان برای این کار، با محدودیت زمانی مواجه هستند.

  • مخصوصا در سناریو‌های حرفه‌ای، چندین و چند سرنخ مختلف وجود خواهد داشت.
  • بازی احضار نیز بر اساس همین داستان‌های ترسناک است.
  • در برخی مراحل بازی اتاق فرار ممکن است شما را در تاریکی محض قرار دهند.
  • غافل نشوید تا احتما موفقیت در اتاق فرار را بالا ببرید.
  • اتاق فرار کوروششما باید به صورت تیمی عمل کنید و هر کس به دنبال یک سرنخ برود.