پیراهن پشمی مردانه Headland پوشاک مردانه

پیراهن پشمی مردانه Headland پوشاک مردانه

پیراهن مردانه چهارخانه یا فلانِل ضخامت متفاوتی دارد که می‌توانید در چهار فصل سال، با توجه به جنس‌ پارچه پیراهن از آن پیراهن پشمی زنانه بهره‌مند شوید. پیراهن با ضخامت و لطافت بالا که در طرح های مختلف و جذاب ارائه میگردد. به دلیل اینکه پیراهن پشمی مناسب فصول سرد سال است معمولا به صورت آستین بلند می باشد . طرح پارچه های پشمی معمولا به صورت چهارخونه ریز و درشت و ابر و بادی است . یقه پیراهن های پشمی معمولا به صورت یقه برگردان می باشد و بهترین ست برای پیراهن پشمی کی شلوار لی اسپرت و یا شلوار کتان است .

توصیه می‌کنیم برای ست تیشرت مردانه و پیراهن چهارخانه از تیشرت ساده و بدون طرح استفاده کنید تا استایل‌تان شلوغ نشود. همچنین یک کفش ورزشی مردانه سفید نیز استایل‌ تابستانه‌تان را جذاب‌تر می‌کند. پیراهن‌های چهارخانه‌های درشت برای ست کردن با استایل نیمه‌رسمی و اسپرت مناسب ترین انتخاب هستند. اگر دوست دارید که استایل شما کاملاً اسپرت محسوب شود؛ از رنگی استفاده کنید که خنثی نباشد.

پیراهن چهارخانه مردانه آبی را می‌توانید به صورت تک با یک شلوار جین آبی کم‌رنگ یا پررنگ یا به همراه یک تیشرت سفید، طوسی یا سرمه‌ای ست کنید که ترکیب جذابی خواهد شد. همچنین رنگ کفش‌تان را می‌توانید متناسب با رنگ لباس‌تان همچون سرمه‌ای، سفید یا مشکی انتخاب کنید. در فصل های سرد پیراهن شطرنجی را با ژاکت، هودی و نیم بوت مشکی همراه سازید.

همانطور که موقع خرید پیراهن لی مردانه به ست لباس و کفشتان توجه دارید، برای این که با چهارخانه زیبا دیده شوید لازم است بعضی نکات را رعایت کنید. در تابستان ترکیب پیراهن آستین کوتاه با شلوار جین و کفش کتانی فوق‌العاده است. برای خوش تیپ شدن تیشرت عرق گیر سفید هم به پوشش خود اضافه کنید. و دلیل آن جنس شگفت انگیز کتان است که در انواع ضخامت تولید میشود، اگر می‌خواهید یک پیراهن خنک مردانه در تابستان به تن کنید، پیراهن چهارخانه ریز به همراه یک شلوار کتان تابستانه انتخاب مناسبی است.

لباس های دوخته شده با پارچه توییت پرنس دو گال برای تیپ های کلاسیک زنانه پیشنهاد می شوند. برای روزهایی که می خواهید یک تیپ کژوال بزنید و به کافه بروید، پیراهن چهار خونه تان را فراموش نکنید. پیراهن چهار خونه پشمی در تیپ های غیر رسمی و کژوال غوغا می کند.

امروزه شکت یکی از لباسهای ترند و محبوب در اکثر کشورها می باشد. از آنجایی که این مدل لباس بسیار نزدیک به نوع پوشش ما ایرانی ها می باشد، در ایران بسیار پرطرفدار شده است. شکت ها بسیار مناسب فصل پاییز هستند و تنوع بسیاری در طرح و رنگ پارچه و مدل دارند. پیراهن پشمی مردانه آستردار نیز یکی از گزینه‌های محبوب در میان خریداران است. این نوع پیراهن‌ها احساس خوشایندی به افراد می‌بخشند و بسیار راحت هستند.

البته اگر برای استایل های غیر رسمی می خواهید لباس چهار خونه تهیه کنید، سراغ طرح های درشت تر بروید. اگر برای استایل کلاسیک می خواهید پارچه پشمی چهار خونه تهیه کنید، چهار خونه های ریز عالی هستند. پارچه پشمی چهار خونه دارای طرح های متنوعی است که بهترین و زیباترین آن ها را معرفی می کنیم. طرح های این پارچه چهارخونه پشمی ساده، ریز و نزدیک به هم می باشد. جالب است بدانید این طرح در دهه ۶۰ بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

به بیان بهتر رنگ قرمز مشکی،سبز و کرم، سبز مشکی، زرد مشکی، طوسی مشکی و ترکیباتی از قبیل سبز آبی و زرد آبی نیز مناسب برای ست کردن با استایل کژوال و اسپرت هستند. پیراهن چهارخانه مردانه، گزینه ای است که با آن می توانید همه مدل استایل داشته باشید. می توانید با پوشیدن پیراهن شطرنجی با تیپی سنگین، سرد و جدی در یک کنفرانس کاری حاضر شوید؛ یا با تیپی اسپرت خیابان گردی شبانه با دوستانتان داشته باشید. پیراهن چهارخونه، یکی از مدل های مورد علاقه مردانه در سنین مختلف است.

این دسته از پیراهن‌های پشمی همانطور که از نامشان پیداست کاملا ساده و بدون هیچ گونه طرح اضافی هستند. بنابراین آقایانی که تمایل دارند تا ظاهری شیک و در عین حال ساده داشته باشند، می‌توانند از این نوع پیراهن پشمی مردانه استفاده کنند. پریناز ایزدیار در روز هشتم مراسم جشنواره فیلم فجر یک اورال مخمل و به رنگ آبی به تن داشت که بسیار خیره کننده و زیبا بود.

از این‌ رو پیراهن چهارخانه‌ی مردانه از متداول‌ترین انتخاب آقایان می‌باشد. انتخاب پیراهن چهارخانه باید یک سری اصول داشته باشد به‌عنوان‌ مثال بهتر است، از لحاظ رنگی با چهره‌ی ما هماهنگ باشد و با استایل ما سازگاری داشته باشد. البته ناگفته نماند که برای انتخاب پیراهن چهارخانه مناسب باید به جنس پارچه‌ی پیراهن و دوخت و برش آن نیز دقت کنیم. این مسئله برای این است که با پوشیدن مکرر زود کهنه و غیرقابل استفاده نشود.