پشتیبانی شبکه پشتیبانی VoIP پشتیبانی شبکه ویپ تجهیزات شبکه

این روزها اغلب سازمان‌ها و حتی شرکت‌ها از خدمات شبکه‌های کامپیوتری در جهت تسریع رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند. به همین خاطر تقاضا برای جذب متخصصین شبکه که سطح بالایی از توانایی‌ها و مهارت‌ها را دارند رو به افزایش است. بنابراین اگر دانش شبکه داشته باشید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که بیکار نمی‌مانید.

مدیریت پهنای باند شبکه

بهترین خدمات امنیتی پشتیبانی شبکه ارائه بهترین شیوه های نگهداری و تعمیر سخت افزاری یا نرم افزاری هستند. تیم پشتیبان شبکه پس از تست شبکه اطمینان حاصل می کنند که شبکه از هرگونه بد افزار و یا پورت های باز و فایروال ها و مشکلات و ضعف های امنیتی پاک هستند. پس از عقد قرارداد برای پشتیبانی شبکه، گزارش ها و راه کار های حرفه ای برای حصول اطمینان از امن بودن شبکه کسب و کار ارائه می شود. پشتیبانی شبکه به مجموعه خدماتی که در جهت حفظ و نگهداری، رفع ایراد و اشکالات احتمالی و بالا بردن ضریب امنیت و پایداری زیرساخت و تجهیزات شبکه، نرم افزار و اطلاعات یک شرکت و یا سازمان، انجام میگردد گفته میشود.

پشتیبانی نرم افزاری

بهترین شرکت شبکه باید همیشه پس از گوش دادن به بهترین نیازها و رویاهای مشتری به شخصی سازی بپردازد. با سلام به دلایل حساسیت موضوع قبل از هر اقدامی در شبکه با کارشناسان ما تماس بگیرید. در غیر این صورت با پذیرفتن ریسک با صاحب باج افزار مذاکره انجام شود.

  • در یک مفهوم گسترده، پشتیبانی شبکه با هر چیزی که شبکه کامپیوتری سازمان شما را فعال و آپدیت نگه می دارد ربط پیدا می کند.
  • از دیگر مواردی که یک متخصص پشتیبانی شبکه باید به آن تسلط کامل داشته باشد، ابزارهای دورکاری تحت وب است.
  • شبکه کامپیوتری در واقع ستون فقرات بخش آی تی و فناوری اطلاعات شرکت شما است.
  • شبکه هایی که دارای Network Services می باشند ، فونداسیون لازم را برای پشتیبانی از شبکه و ارتقاء بهتر سیستم های شبکه دارند.
  • پشتیبانی شبکه به شما این اطمینان را می دهد که دستگاه ها، سخت افزارها و نرم افزارها سالم و درحال فعالیت هستند.

خدمات پشتیبانی شبکه پینگونت از سیستم‌های نظارت از راه دور استفاده می‌کند. نرم افزار مانیتورینگ ما صدها معیار کلیدی را بررسی می‌کند تا نشان دهد یک مشکل در کجا و به چه دلیل در شبکه ایجاد شده است. هنگامی که سیستم‌های پینگونت مشکلی را تشخیص می‌دهند، به تیم پشتیبانی ما در عرض چند ثانیه هشدار داده می‌شود و فوراً مشکل را بررسی کرده و عیب‌یابی را آغاز می‌کنند. رفع مشکل کامپیوتر خدمات سرور شبکه و پشتیبانی کامل از سیستم ها ، بکاپ گیری منظم چند لایه ضد باج افزار از نرم افزارهای حسابداری اداری ایمیل ها و غیره به طور مستمر ، مانیتورینگ کامپیوتر و کنترل اینترنت از موارد اصلی خدمات ما می‌باشند.

ابزارهای نظارتی ما در تشخیص اینکه آیا شبکه شما به ارتقای ظرفیت یا طراحی مجدد نیاز دارد، در دسترس هستند. مهندسان شبکه ما می‌توانند گزارش‌های تولید شده توسط ابزارهای مانیتورینگ را برای یافتن گلوگاه‌های شبکه و اجرای تغییرات در طراحی اصولی شبکه بررسی کنند. شرکت کاج سیستم با ارائه خدمات با کیفیت و بروز در جهت تحقق هرچه بیشتر اهداف در کنار سازمان شما می‌باشد و همواره با این مهم به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌نماید. پشتیبانی تلفنی، برای پاسخ به مسائل و مشکلات احتمالی مشتری در ساعات کاری هفته.

نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از جمله مهمترین خدمات مورد نیاز شرکت‌ها و سازمان‌هاست که به آن‌ها کمک می‌کند تا به جای درگیری روزمره با چالش‌های فنی، تنها بر روی کسب و کار خود متمرکز بمانند. هر روز شاهد اتلاف زمان، انرژی و سرمایه شرکت‌ها به واسطه درگیری روزمره کارکنان آن‌ها با مشکلات فنی هستیم. برای اعلام هزینه های خدمات شبکه و پشتیبانی و نگهداری از آن باید نوع شبکه و وسعت آن بررسی خدمات پشتیبانی شبکه شود. تعداد تجهیزات شبکه و حجم کاری آن در اعلام قیمت بسیار موثر است. برای استعلام هزینه های پشتیبانی شبکه می توانید با مشاوران متخصص پیشگام رایانه تماس بگیرید تا پس از مشاوره و بررسی رایگان قیمت خدمات شبکه به شما اعلام شود. سعی ما بر آن است تا با کیفیت ترین خدمات شبکه را با کمترین هزینه به مشتریان گرامی خود ارائه دهیم.

مسئول پشتیبانی شبکه می تواند به صورت اختصاصی در دوره های ویژه شبکه تحصیل کرده باشد و یا به صورت تغییر رشته از سایر رشته های کامپیوتر و یا رشته های وابسته وارد آن شده باشد. یک مهندس رایانه و یا علوم کامپیوتر با مدرک کارشناسی و یا معادل آن می تواند دوره های مرتبط به پشتیبانی شبکه را بگذارند و در این شغل مشغول به کار شود. برای آنکه بتوان به خوبی از پس نیازهایی فناوری و حرفه ای این دوره برآمد، نیاز به آن است که تحصیلات پایه ای در حد مدارک کارشناسی و یا مشابه آن در زمینه علوم شبکه گذرانده شود. برحسب آمارهای منتشر شده توسط اداره آمار آمریکا، بین سال های 2008 تا 2018 حجم شبکه های سازمانی به اندازه 53 درصد افزایش یافته است و همچنین نیاز به یادگیری علوم وابسته به آن شدیدترین رشد را در بین رشته های دانشگاهی نشان میدهد. بهتر است قبل از هرچیزی اطمینان داشته باشید که یک تکنسین یا شرکت پشتیبانی شبکه، دانش کافی و گسترده ای از زیرساخت شبکه و تجربه اطلاعات آن داشته باشد.

محاسبه هزینه

شما می‌توانید با انتخاب مناسب‌ترین هزینه نگهداری کامپیوتر، مشکلات شبکه‌های کامپیوتری خود را برطرف کنید و در هزینه‌های حل مشکلات سیستم‌های کامپیوتری صرفه جویی کنید. یک شبکه کامپیوتری ترکیبی از سخت افزارها و نرم افزارها بر بستر یک شبکه است. پشتیبانی شبکه به طور کلی به خدماتی که در محیط شبکه انجام می شود را می گویند. شبکه کامپیوتری شامل همه چیزهایی است که یک کاربر برای انتقال داده یا اطلاعات به کاربر دیگر نیاز دارد.

پشتیبانی شبکه پشتیبانی VoIP پشتیبانی شبکه ویپ تجهیزات شبکه