نصب دوربین مدار بسته

شما به راحتی می توانید از هر جای دنیا محیط مورد نظر خود را روی اپلیکیشن مخصوص موبایل مشاهده و رصد کنید. همچنین می توانید یک سیستم دوربین مداربسته حرفه ای داهوا را به صورت پکیج آماده نصب با کمترین قیمت از فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته دیاکالا خریداری کنید . که یکی از اصلی ترین دلایل نصب سیستم های مداربسته است تا جایی که به دوربین مداربسته، دوربین امنیتی نیز گفته می شود. هایک ویژن یکی از قدرتمند ترین شرکت های دوربین مداربسته جهان و بنامترین سازنده دوربین مداربسته در چین است . درنظر داشته باشید هایکویژن در فروشگاه ایران هایلوک گرانترین محصولات را ارائه می کند اما در بازار دوربین مدرابسته و تجهیزات نظارتی، محصولات دیگری با برندهای دیگر هستند که از هایک ویژن گرانتر هستند اما کارایی های هایک ویژن را ندارند. هایک ویژن با استفاده از قیمت مناسب دوربین مداربسته و تنوع محصولات بالا توانسته در ایران و جهان سهم عمده ای از بازار را از آن خود کند. در این روزها که ایران تحریم است و محصولات خارجی وارد نمی شود، برند اکسوم توانسته است با دسترسی به تکنولوژی برتر، انواع دوربین مداربسته ای را تهیه کند که دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشند.

دوربین های اچ دی از لحاظ کیفیت تصویر بهتر از دوربین های آنالوگ عمل می کنند و برای اینکه شما بتوانید تصویر بهتری با دوربین های اچ دی در اختیار داشته باشید، می بایست یک دستگاه دی وی آر با قابلیت اچ دی نیز خریداری کنید که در نتیجه باعث می شود راه اندازی یک سیستم مداربسته با دوربین های اچ دی مقداری هزینه ی شما را سایت binacctv بالا خواهد برد. در نتیجه تصویری با رزولوشن بالاتر دریافت خواهیم کرد. بیسیم یا سیمدار: دوربینهای بیسیم برای نصب بدون سوراخ کردن یا کابل کشی در خانه آسان هستند، اما کیفیت تصاویر میتواند با دور شدن از گیرنده کمتر از حد معمول شود. است. ما در این مطلب آموزش گام به گام نصب دوربین مداربسته را به شما توضیح میدهیم.

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، شما می توانید با تهیه یک دوربین که از راه دور توسط گوشی همراه قابل کنترل باشد، در هر نقطه ای از دنیا، منزل خود را کنترل کنید. در لنز های وریفوکال شما می توانید فاصله کنونی دوربین مداربسته را بعد از نصب آن به صورت دستی تغییر دهید، اما در لنز های ثابت این کار امکان پذیر نمی باشد. در بعضی موارد این امکان وجود دارد که دستگاه NVR شما توانایی تشخیص دوربین را نداشته باشد و آنها را پشتیبانی نکند. دوربین مداربسته مخفی پریزی توانایی ضبط و شنود صدا را نیز بخوبی دارد .

عموما فردی که قصد نصب دوربین بصورت مخفی و جاسوسی را دارد به منظور نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل و خانه , از دوربین مداربسته کوچک و دوربینی که به شکل وسائل خانه طراحی شده اند مانند ساعت , رادیو , ساعت و گلدان استفاده می کنند. این دوربین ها اکثرا دارای پایه هستند و به علت شکل ظاهری آن ها، بیشتر بر روی دیوار ها نصب می شوند. منزل , خانه و آپارتمان در یک مکان شخصی و خصوصی است اما قوانین کشور نصب دوربین مداربسته مخفی برای منزل و شنود را جرم محسوب کرده و مجازات سنگینی برای عوامل این کار در نظر گرفته است. داهوا از نظر فروش در سال 2015 یکی از 10 کمپانی برتر در جهان بوده و دلیل آن بزرگترین مزیت داهوا, یعنی قیمت مناسب است. مزیت بعدی برند داهوا نسبت به رقبای خود امکانات نرم افزاری متنوع و کار آمد است. هایک ویژن با دو برند هایک ویژن و هایلوک، برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می روند و شعار مهم شرکت هایک ویژن این است که هایک ویژن انتخاب نخست کاربران بوده و همواره برای تمام پروژه ها پیشنهاد می شود. به طور کلی در فروشگاه ایران هایلوک، با تجربه ترین و زبده ترین کارشناسان نصب همراه کاربران خواهند بود تا پس از خرید برای فعالسازی و راه اندازی این کار را بر عهده بگیرند و آن را به بهترین شکل اجرا کنند.

به طور کلی اتصال سیستم مداربسته به کامپیوتر در سیستم آنالوگ و تحت شبکه کاملا متفاوت است و البته در برندها و مدل های متفاوت از تجهیزات نیز جزئیات این آموزش میتواند تا حدی متفاوت باشد. بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته ip یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح و کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته برای منزل از محل اجرا بازدید به عمل آورد . بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته داهوا یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته داهوا برای منزل انتخاب شود. در انتخاب پک کامل دوربین مداربسته برای منزل , بهتر است قبل از انتخاب یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین پک کامل دوربین مداربسته برای منزل انتخاب شود.

در نظر داشته باشید که اگر به سیستم دوربین مدار بسته کوچک نیاز دارید پکیج های آماده به نصب دوربین مداربسته ارزان تر تمام می شوند و همچنین با استفاده بسته آموزش نصب دوربین مدار بسته که همراه پکیج ارسال می شود، می توانید به راحتی خودتان سیستم دوربین مداربسته را نصب کرده و برای نصب هم هزینه ای پرداخت نکنید. کیفیت تصویر بالا، قابلیت های هوشمند و تکنولوژی به روزی که در دوربین های تحت شبکه استفاده می شود، باعث شده است جایگاه و محبوبیت خوبی را در بین کاربران داشته باشد. در کل برای منازلی که نیاز به کیفیت بالا احساس می شود و هزینه در درجه دوم اهمیت است , دوربین های مداربسته سامسونگ یک انتخاب ایده آل است. دوربین آنالوگ هایک ویژن از لنزهای آلمانی اولسون استفاده می کند که می توانند با تنظیم کردن میزان نور به صورت خودکار، هر نوع تصویری را در هر شرایط محیطی ذخیره سازی کنند. شما میتوانید با اینترنت تصاویر دوربین مداربسته خود را، بر روی گوشی و هر جا که هستید، مشاهده کنید. 1. از دستگاههای ذخیره کننده DVR و اتصال کابل VGA یا HDMI برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته به سیستم گوشی یا کامپیوتر استفاده کنید.

در حالی که برای ضبط تصاویر دیجیتال به چنین وسیله ای نیاز نیست. برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات و قیمت این محصولات به این لینک مراجعه کنید. بعد از برند های چینی که عمده بازار ایران را از آن خود کرده اند شرکت هایی از کره جنوبی, تایوان , کانادا , المان , ژاپن و حتی ایران اقدام به ارائه محصولات خود نموده اند. همانطور که از نام آن مشخص است دوربین دیجیتال یا IP Camera، تصاویر دیجیتال و با کیفیت عالی را ثبت کرده و نمایش می دهد. آشنایی با انوع دوربین مداربسته به ما این کمک را می کند، تا بتوانیم دوربین مداربسته مناسب با محل خود را به درستی هرچه تمام تر انتخاب کنیم.

در پک کامل دوربین مدار بسته برای منازل کلیه اجزاء سیستم دوربین مداربسته از فیش و کابل تا دستگاه و هارد به دقت انتخاب شده و توسط کارشناسان دیاکالا تست گردیده . این شارژر در اصل یک دوربین مدار بسته کوچک و مخفی است که هنگام اتصال به پریز برق روشن شده و صدا و تصویر را بر روی مموری خود ذخیره می کند. دستگاه دی وی آر : در این سیستم ها دستگاه دی وی ار وظیفه پردازش تصاویر دریافتی از دوربین های مدار بسته و ذخیره ی آن ها را در هارد بر عهده دارند. گفته می شود که قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ، نیز نسبت به قیمت دوربین مدار بسته دیجیتال به مراتب کمتر است و همین عاملی است که در نهایت سبب می شود بسیاری از شرکت ها، خانه ها، انبارها و… بسیاری از محصولات در تجهیزات نظارتی دارای چیپست و برد یکسان هستند و فقط فرایند سر هم بندی آنها در شرکتهای مختلف انجام می شود. همانطور که گفته شد شرکت هایک ویژن، محصولات هایلوک را هم در جهان عرضه می کند که به اقتصادی بودن و ارزان قیمت بودن شهرت دارد. همچنین می توانید یک سیستم دوربین مداربسته حرفه ای هایک ویژن را به صورت پکیج آماده نصب با کمترین قیمت از فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته دیاکالا خریداری کنید .

و همچنین می توانید هر گونه سوالی در رابطه با دوربین های مداربسته داشتید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. درواقع هر دوی این برندها در یک شرکت و ساخت کشور چین هستند. شرکت دی لینک در سال ۱۹۸۶میلادی در کشور تایوان با نام اولیه داتکس سیستم آغاز به کار کرد. همانطور که اشاره کردیم این تجهیزات به یکی از اصول اولیه ایجاد امنیت در ارگانها و ساختمانها تبدیل شدهاند. برای ضبط تصاویر آنالوگ باید از DVR یا دستگاه تبدیل آنالوگ به دیجیتال استفاده میکردیم. پیش از هرچیز باید نکاتی در خصوص هایک ویژن و هایلوک مطرح شود. رضایت کاربران و همچنین نظرات کارشناسان این نهاد در خصوص برند هایک ویژن در مثبت ترین سطح ممکن خود قرار دارد. سطح سقف باید کاملا صاف باشد یعنی نباید لوستر، لامپ و یا هیچ برآمدگی در کنار دوربین باشد. چنانچه محل نصب دوربین ها، اختلاف سطح زیادی داشته باشد، بخشی از زاویه دید دوربین از بین می رود. بهترین محل نصب دوربین در کارخانه ها: انبار، خط تولید، محل قرار گرفتن دستگاه های کارخانه، اتاق مدیریت، محل هایی که احتمال دارد برای کارکنان حادثه ایجاد شود می باشد.

اگر می خواهید مقاله ای وجود داشته باشد تا شما را برای یک نصب بی نقص راهنمایی کند و به شما مشاوره دهد باید این مقاله را بخوانید. هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته به شما خواهند گفت، که مدار ها و دوربین ها باید در نقطه بالایی نصب شده تا دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد. دوربین های مدار بسته سیمی در مقایسه با دوربین های بی سیم امن تر هستند چرا که امکان هک شدن و شنود اطلاعات در میانه راه وجود ندارد. زیرا لرزش میتواند تصاویر را تار کند و اگر دوربین در جای خود محکم نباشد، امکان به سرقت رفتن آنها بسیار زیاد است. این گروه با آماده سازی و تنظیم پکیج های کامل از دوربین های مداربسته و لوازم جانبی مورد نیاز در کنار یکدیگر در بازه های قیمتی متفاوت، موجب شده تا خریداران به شکل بهتری بتوانند محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. حس خوب امنیت را با ما تجربه کنید، گروه فنی مهندسی ایمن موج ثامن.

تیم فنی فروشگاه دیاکالا در پاسخ به نیاز مشتریان محترم اقدام به طراحی و ارائه پک کامل دوربین مداربسته برای منزل با قیمت مناسب و کارایی بالا کرده. در این پک های دوربین مدار بسته هایک ویژن همه تجهیزات و ملزومات از جمله دوربین مداربسته, دستگاه ضبط تصاویر, هارد دیسک مناسب , اتصالات مورد نیاز , منبع تغذیه دی سی , کابل و سیم بطور کامل پیش بینی شده و آماده نصب می باشد. این برند هم اکنون پس از هایک ویژن و داهوا سومین برند در چین است . پس از ثبت سفارش تلفنی، کارشناسان ما پروژه شما را بررسی نموده و در صورت تایید اطلاعات پروژه، برای دادن مشاوره، وقت ملاقات حضوری و نهایتا قیمت و پیش فاکتور با شما تماس گرفته میشود. اجرای دقیق مراحل نصب دوربین مداربسته، کمک شایانی در نصب سریع و استاندارد خواهد داشت که پس از خرید آگاهانه، نوبت به اجرای این مراحل است.

در مورد نصب دوربین مداربسته مخفی برای منزل, خانه , آپارتمان و هر محل خصوصی یا عمومی , باید این نکته را مد نظر قرار داد که جدا از منافع و مدارکی که توسط دوربین مداربسته مخفی و کوچک ثبت و ضبط می گردد, به طور کل تصویر برداری توسط دوربین مدار بسته مخفی جرم محسوب می شود . مراحل نصب دوربین مداربسته که در این مطلب به طور مختصر به آن ها اشاره کردیم در نگاه اول بسیار ساده و سطحی به نظر می رسند بنابراین ممکن است تصور کنید که به سادگی می توانید آن را انجام دهید. همچنین می توانید یک ضبط کننده فیلم اضافه کنید. در این پک های دوربین مدار بسته شبکه همه تجهیزات و ملزومات از جمله دوربین مداربسته, دستگاه ضبط تصاویر, هارد دیسک مناسب , اتصالات مورد نیاز , منبع تغذیه دی سی , کابل و سیم بطور کامل پیش بینی شده و آماده نصب می باشد.