نصب دوربین مداربسته در 3 گام ساده + ویدئو آموزشی

این مورد با آنکه ممکن است برای شما یک محدودیت به حساب بیاید، احتمال دستکاری و تغییر زاویه دید دوربین را توسط افراد خرابکار کاهش سایت binacctv می دهد. تصاویر از همان ابتدای کار که ضبط میشوند، به صورت دیجیتالی ذخیره شده و به همان شکل نیز ارسال و دریافت میشوند. در ابتدای امر که این دوربین ها به بازار آمده بودند از آنجایی که پهنای باند اینترنت در سراسر جهان پایین بود اختلاف زمانی بسیار زیادی برای تصویر ها مشاهده می شد اما با مرور زمان و افزایش سرعت اینترنت در سرتاسر جهان این مشکل تا حدودی از بین رفت. باید موافقت تمامی ساکنین را جلب کنید و از آن ها یک تایید کتبی بگیرید که در آینده برایتان ایجاد مشکل نکند.

و بعد از اینکه شما متوجه شده اید و به چک کردن دوربین ها پرداخته نتوانید مدرکی داشته باشید. یکی از توصیه هایی که به منظور افزایش امنیت برای فروشگاه ها ارائه می شود استفاده از دوربین مداربسته در کنار گیت های فروشگاهی است. دوربین را باید در محلی نصب کرد که بتواند مکان مورد نظر شما را پوشش کامل دهد و در صورت نیاز به استفاده از چند دوربین باید مطمئن شد که دوربین ها هم پوشانی ندارند. در چنین محیط هایی معمولا از آب و باران و گرد و خاک و نور مستقیم آفتاب خبری نیست و از آنجایی که از سقف کوتاهی برخوردارند و از نظر زیبایی نیز باید اصول دکوراسیون رعایت گردند، میتوان با انواع دوربین مداربسته از قبیل دام پلاستیکی، مکان مورد نظر را تحت پوشش قرار داد. هر شخصی باید با توجه به مکان مورد نظر، شرایط نوری محل نصب دوربین، فاصله تحت پوشش دوربین مداربسته، ارتفاع و نوع کاربری خود مدل دوربین مداربسته با ویژگی های مورد نظر را انتخاب کند. قبل از اینکه برای خرید گیت فروشگاهی و استفاده از آن اقدام کنید باید آشنایی کلی با انواع آن داشته باشد تا انتخاب دقیق تری را انجام بدهید چرا که هر کدام از آن ها در شرایط ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

و سعی کنید یکبار هزینه کنید و به اصل آینده نگری پایبند باشید سیستمی را انتخاب کنید که قابل ارتقا و گسترش باشد چون اکثر دوربین های مداربسته عمری کوتاه دارند و در آینده ای نسبتا نزدیک نیاز به تعویض یا ارتقا آنها حس میشود پس از کارشناسی های لازم نوع تکنولوژی مربوطه، نوع دوربین ها، کیفیت دوربین ها و ضبط کننده، تعداد دوربین ها و … از پلاستیک و برخی دیگر چون دوربینهای دوربینهای چند کانونی، گردان و … ویژگی برتر دیگر دوربین مداربسته آنالوگ این است که به دلیل ساختار سادهای که دارد، نصب آن نیز آسانتر است و به تخصص فنی خاصی نیاز ندارد.

پس از معرفی انواع دوربین مدار بسته، باید بدانیم که کدام دوربین برای کاربرد مورد نظر ما مطلوب است، زیرا همان طور که دیدید، هر کدام از این دوربینها ویژگیهای خاصی داشته و دارای نقاط قوت منحصر به خود هستند. گیت های فروشگاهی از جمله سیستم های امنیتی محسوب میشوند که دارای انواع متعددی هستند و هر کدام از آنها به نوعی کاربردهای خاصی دارند و در شرایط ویژه ای استفاده می شود. برد دید در شب در هر مدل از دوربین های مداربسته دید در شب متفاوت است . دوربین های امنیتی اغلب سبب کاهش جرایم می شود و در صورت وقوع آن به کشف سرنخ ها و تعقیب سارقین و مجرمین کمک می کند. این دوربین ها به صورت خاص ساخته شده اند تا بتوانند صرف نظر از نور محیط، موثرترین عملکرد را داشته باشند.

این نوع دوربینها را میتوان به طور مخفیانه در مناطق محرمانه نصب کرد تا ویدیوهای مناسبی از نحوهی انجام یک سرقت یا جنایت را ضبط کنند. همچنین سعی کنید از فروشگاهی خرید دوربین مداربسته آنالوگ را انجام دهید که ضمانت اصل بودن کالا و همچنین گارانتی های سلامت و تعویض در صورتی خرابی را به شما ارائه بدهد. در دوربینهای PTZ شما میتوانید دوربین را به سمت چپ و راست ببرید (بچرخانید)، آن را پایین و بالا کنید (کج کنید) و یا به لنز اجازهی زوم کردن روی مناظر دور و نزدیک را دهید. البته دقت داشته باشید قبل از خرید دوربین مداربسته بیسیم با کارشناسان کارپیما مشاوره انجام دهید . به زبان ساده تر فردی که ماسک زده و صورت خود را کامل پوشانده میتواند سرقتی را در زمان شلوغی فروشگاه انجام دهد. در ادامه یکی دیگر از کارکنان از پشت سر میآید و بدن بی جان مرد جوان را جدا میکند و پنکه نیز جرقه زده و دود از آن بلند میشود. مرد شاکی: همسرم و برادرانم روی لباسهایم طلسم نوشتهاند! همچنین دوربینهای HD، برای کشف انواع جرم و بزهکاری و شناسایی مجرمان فوق العاده موثر هستند، زیرا به دلیل رزولوشن بالا، میشود روی کوچکترین جزئیات تصویر، زوم کرد.

بزرگترین مزیت این نوع دوربین، همان مخفی بودن آن است، زیرا مجرمین در هنگام ارتکاب جرم متوجه حضور این دوربین نخواهند شد، بنابراین به دوربین آسیب نمیزنند و میتوان به طور کامل از تمام صحنه جرم فیلم گرفت. این دوربین ها مزیت های زیادی دارند مثل کیفیت بالا، سرعت انتقال تصویر بالا، امکان پردازش های مختلف بر روی تصاویر و … تنها در این صورت است که با تعاریف قشنگ و رنگارنگ فروشندگان، برای خرید گرانترین دوربین فریب نمی خورید و تنها بر اساس نیاز و فضای مورد نظر خود اقدام به خرید می کنید. این دوربینها برای نظارت روی نقاط کور موجود در یک اتاق، یعنی نقاطی که توسط دیگر دوربینهای ثابت پوشش داده نمی شوند، طراحی شدهاند. طراحی این دوربینها به گونهای است که به طور معمول افراد نمیتوانند به جهت دید دوربین پی ببرند، یعنی معلوم نیست که دوربین در حال نظارت از چه محلی است. وی در پاسخ به اینکه اقدام قانونی شهروندان در برابر اقلیت مخالف نصب دوربین مدار بسته در ساختمانهای مسکونی چگونه باید باشد؟ از ANRP برای تشخیص خودکار شماره پلاک ماشینها استفاده شده و LPR دوربین مدار بسته پلاک خوان است. از دوربینهای ANPR و LPR برای خواندن و ذخیره دادهها در ثبت پلاک استفاده میشود.

در ادارات که اکثر افراد شناخته شده هستند و نیاز نیست برای تشخیص هویت آنها زوم صورت گیرد، برای کاهش هزینههای خرید دوربین مدار بسته، استفاده از دوربینهایی با این نوع لنز پیشنهاد میشود. لنز دوربینهای مداربسته جزو اجزای اصلی و کلیدی دوربینهای مدار بسته به حساب میآید. دوربین بولت به دلیل ساختار و شکل ظاهری که شبیه گلوله است با این نام شناخته می شود. دوربین مداربسته بولت معمولا برای فضاهای بیرونی ( فضای باز ) مورد استفاده قرار می گیرد . از این دوربینها برای نظارت و برقراری امنیت محیطهای باز و سرپوشیده استفاده میشود. در حال حاضر این مدل دوربین های بیسیم از پرطرفدارترین دوربین ها به شمار می روند.

این دوربین ها نور مادون قرمز ندارند ولی، تصاویر باکیفیت را در نور کم تهیه می کنند. در ادامه مطلب معرفی انواع دوربین مدار بسته، به دوربینهای مادون قرمز و حرارتی میرسیم. برای توضیحات تکمیلی در ادامه با پارسا گیت همراه باشید. تعداد یک تا سه دوربین مداربسته وایرلس indoor می تواند یک اتاق را کاملا پوشش داده و تصویر را مستقیما به کامپیوتر یا تلفن همراه تان ارسال کند. البته اگر شما نیاز به تعداد زیادی دوربین مداربسته در محل خودتان ندارید، میتوانید از دوربین مداربسته اسفیورد استفاده کنید، دوربینهای بیسیم اسفیورد نیاز به دستگاه ذخیره ساز و سیمکشی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب میشوند و به راحتی میتوانید تصاویر دوربین را روی گوشی موبایل خودتان از هر کجای دنیا به همراه صدا مشاهده کنید و یا تصاویر ضبط شده قبلی را در گوشی موبایل خودتان مشاهده کنید. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …

بیشتر دوربین های مداربسته موجود در بازار از این نوع دوربین ها هستند. متاسفانه در زمینه سیستم های حفاظتی افراد سودجویی هستند که با انتشار و در دست داشتن لیست های تقلبی و به مراتب قیمت پایین تر از مصوب شورای قیمت گذاری و همچنین شورای محترم صنف الکترونیک موجب جذب مشتری شده و بعد از اینکه مشتریان محترم بخشی از وجه را به حساب فروشنده واریز می کنند، فروشنده با اظهار اینکه قیمتها به تازگی عوض شده و از این موضوع بی اطلاع بوده، مبلغ اصلی را از خریدار درخواست می کنند. اگر قصد خرید یا نصب دوربین مدار بسته را دارید توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی اطلاع کاملی از انواع دوربین و کاربردهای آنها به دست آورده و بهترین دوربین مدار بسته را متناسب با نیاز خود خریداری و نصب کنید. بعد از دوربین، یکی دیگر از اصلیترین تجهیزات دوربین مداربسته در هر سیستم نظارت تصویری، دستگاه ذخیرهساز است. اگر از یک پوشش محافظ در نصب این دوربینها استفاده شود، آنگاه در برابر ورود گرد و خاک، آب و دیگر عناصر طبیعی در امان خواهند بود. این دوربینهای مداربسته فواصل دور را هم (تا فاصله ۳۰۰ متری) به خوبی پوشش می دهند و برای محیط های کم نور عالی هستند.

همین امر باعث میشود تا این دوربینها برای نظارت در شب بسیار عالی و کاربردی باشند. موردی که این لنز را از سایر لنزها متمایز کرده است، دارا بودن دو فاصله کانونی و قابلیت زوم خودکار، از راه دور است. دوربینهای مدار بسته با لنز ثابت همانطور که از نامشان پیداست، امکان زوم روی نقاط مختلف و بزرگ سازی تصویر را ندارند. در گام اول برای انتخاب نوع تجهیزات مهمترین پارامتر بوجه در نظر گرفته شده در مقایسه با وسعت سیستم درخواستی برای پیاده سازی میباشد. بنابراین این انتخاب برای کسانی ایده آل است که در تاریکی کامل نیاز به ضبط فوق العاده معتبر دارند. این دوربینها برای اهداف تجاری و خانگی ایده آل هستند و شما به سادگی و به طور زنده میتوانید از وضعیت اموال و املاک خود با خبر شوید. به همین دلیل، این تراشهها برای کاربردهای نظارتی در فضای باز (در جایی که دوربینهای مادون قرمز نمیتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند) مناسب هستند.

یکی از بهترین انتخابها برای نظارت ۲۴ ساعته در مناطق و محلهایی مثل فرودگاهها، بنادر و دیگر زیرساختهای حیاتی، استفاده از دوربینهای مادون قرمز و تصویر حرارتی است. حال با دانستن این اطلاعات باید در مورد برند و ویژگیهای دوربینها هم اطلاعاتی بدست بیاوریم تا بهترین خرید را داشته باشیم. در دوربینهای مدار بسته آنالوگ تکنولوژی HDTVI به کار رفته است و برای انتقال اطلاعات همانطور که پیشتر اشاره شد از کابل استفاده میشود. تکنولوژی Dark Fighter به لطف تواناییهای بسیاری که دارد میتواند هم در روز و هم در شب مورد استفاده قرار گیرد. دوربینهای تصویر حرارتی هم میتوانند مسافتی بیش از ۳۰۰ متر را ببینند. دوربینهای C-mount میتوانند تا مسافت بیش از ۱۳ متر را به لطف امکان استفاده از لنزهای خاص پوشش دهند، در حالی که دوربینهای مداربسته استاندارد حداکثر میتوانند مسافتی در حدود ۱۱ تا ۱۳ متر را ببینند. دوربین های تحت شبکه برای اهداف داخلی و تجاری ایده آل هستند، زیرا شما می توانید در حالی که دور از ملک هستید از همه چیز باخبر شوید.

دوربین های مدراربسته سی مونت گزینه ی ایده آل برای افرادی است که میخواهند گستره ی دید را تنظیم کنند. تکنیک های نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در بازار کار بسیار مهم است. دوربینهای مدار بسته ساخت برند هایک ویژن در رتبه 1 جهان قرار دارند و در انواع مختلفی به بازار عرضه میشوند. حداکثر رزولوشن دوربینهای مدار بسته که هم اکنون در بازار وجود دارد، ۷۰۰TVL است. ارتباط گیت های فروشگاهی با توجه به امواج مغناطیسی یا رادیویی که بین آنها وجود دارد برقرار می شود. این بخش به شما در جمع بندی کلی کمک میکند. شاید مهمترین پارامتر برای انتخاب یک دوربین مدار بسته، مطابق بودن رزولوشن آن با نیاز و کاربرد شما است، پس باید به این مورد کاملا دقت کنید. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. کابل برق مجموعه ای از یک یا چند هادی الکتریکی است. هنگامی که او دست روی پنکه برقی گذاشت دچار برق گرفتگی شد و به همان حالت ماند.