مقایسه ویدئو وال با نمایشگرهای سایز بزرگ

باید بدانید که تلویزیون های شهری به لحاظ ساخت پیکسلی به دو دسته تقسیم شده اند: دسته اولRGB و دسته دوم TRGB. تلویزیون شهری در انگلیسی به عنوان Commercial Screen و Digital Signage شناخته می شود (صفحه نمایش تجاری ) که متاسفانه در ایران با استفاده از گوگل ترنسلیت فارسی به انگلیسی به Urban TV رسیده اند! قیمت متفاوت تلویزیون شهری در شرکت های مختلف باعث شده اکثر مشتریان پیش از سفارش، دغدغه های زیادی داشته باشند. لازم است که به این نکته نیز توجه کنید که هر چقدر تلویزیون شهری دارای ویژگی های مثبتی باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. رستورانها با هدف سرگرمی و نمایش تصاویر ورزشی از تکنولوژی تلویزیون های معلق از سقف به نصب ویدئو وال­های عظیم روی آوردهاند که میتوانند بازیهای بزرگ را نشان دهند یا تقسیم بندی شوند تا همزمان چندین بازی را نشان دهند. می بینیم همه به تلویزیون های شهری مجهز شده اند و از این روش برای تبلیغات محیطی و مطلع کردن مشتریان و مخاطبان خود از خبر های مجموعه یا محل کسب و کار خود استفاده می کنند . ویدئو وال که به آن نمایش دیواری هم گفته میشود شامل چندین نمایشگر (تلویزیون یا مانیتور) می باشد که به دقت کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

انعطاف پذیری بالا و سادگی رابط کاربری آن ها. معمولا ویدئو وال های نسل جدید نسبت به ویدئو وال های قدیمی انعطاف پذیری بالاتری در طراحی و پیاده سازی دارند و پروسه نصب و اجرای ساده تری نسبت به نسل های قدیمی آن دارا می باشند. البته این نوع ماژول های تابلو روان LED به دو صورت RGB و (2R1G1B) هستند. لامپ های SMD عملیات پخش نور را به صورت یکنواخت انجام می دهند که نسبت به سایر تابلو های تبلبغاتی یکنواختی و جذابیت بیشتری به کار می دهد. در ماژول های 3IN1، بر خلاف موارد قبلی، همه رنگ در هسته 1 چیپ ساخته می شوند. اگر شما هم به تازگی تصمیم به خرید یک مانیتور صنعتی گرفته اید، بهتر است این موارد را در نظر بگیرید. برای شروع، با ما تماس بگیرید. میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرهمند شوید. در این مقاله، 4 نکته مهم که باید برای نصب ویدئو وال در فضای باز در نظر بگیرید را با شما به اشتراک میگذاریم.

همچنین با مشورت تخصصی با افراد مجرب میتوانید هزینههای اضافی را کاهش داده و بهترین محصول را تهیه نمایید. آموزش نصب سانترال دورهای بسیار کاربردی و تخصصی است که همواره از بازار کار عالی برخوردار میباشد و افراد میتوانند با گذراندن این دوره آموزشی در آموزشگاهی معتبر بهراحتی کلیه مهارتهای لازم برای نصب سانترال و برنامهریزی آن را فراگرفته وارد یک حرفه مناسب شوند. هم اکنون، ال سی دیها بزرگ و باکیفیت شدهاند که میتوانند سلطه ویدئو وال را به چالش بکشند. ال سی دی هایی با حاشیه ای بسیار باریک و ال ای دی های با دقت بالا در سطح محلی یا ملی برای پخش تصاویر و ویدئوها مورد استفاده قرار میگیرند. از آنجایی که پنلهای نمایشگر و واحدهای نور پسزمینه دارای تفاوتهای جزئی در عملکرد هستند، هر نمایشگر ناگزیر دارای انحراف یکنواختی محلی است. بدیهی است که یک ویدئو وال LED مناسب برای فضای باز باید در برابر آب و هوای محلی که قرار است نصب شود، مقاوم باشد. صفحه نمایش LED در فضای باز یک رسانه محبوب برای حمل تبلیغات تجاری و انواع مختلف اطلاعات برای عموم است. تابلو STATIC: در این حالت ماژول تابلو جاروب نشده وبصورت ثابت اطلاعات خود را نمایش می دهد که این موضوع باعث بیشتر شدن نور ماژول تابلو و نداشتن لرزش در نمایش می شود.

از مزیتهای مهم این محصول نداشتن هیچ گونه بزل است ولی درعوض مصرف بسیار زیاد برق و آلودگی حرارتی بسیار بالا از معایب این محصول میباشد. نکته بسیار مهم در ساخت تابلو استیل را میتوان در نوع طراحی آن دانست که به شکل حروف برجسته استیل از نوع استیل ۳۰۴ نگیر میباشد. تفاوتی که این نوع تابلو با نوع LED ثابت دارد در حرکت کردن کلمات و حروف می باشد به این صورت که در تابلو روان جملات به صورت پشت سر هم و با استفاده از نرم افزارها و برنامه نویسی های کامپیوتری حرکت کرده و تکرار می شوند. به طور معمول، پانلهای فضای باز باید تا سه برابر روشن تر از پانل های داخلی باشند، و این عدد معمولاً با واحد nits نشان داده میشود. ویدئو والهای تبلیغاتی سه بعدی در فضای باز، به دلیل سایز بزرگتر، تراکم پیکسلی بیشتر و عدم وجود عناصر فیزیکی با لبه­هایی که تصویر را غیرواقعی نشان می­دهد، تصویر سه بعدی واقع بینانه و متقاعد کننده­تری را نسبت به تصویر دو بعدی ارائه می­دهد.

نه تنها میتوان از آنها در فضای داخلی لابیهای اداری، فروشگاهها، یا اتاق جلسات بزرگ استفاده کرد، بلکه میتوان آنها را به صورت بومهای بزرگتر در فضای باز نصب کرد. پروسسورها امکان انتخاب بین ورودیهای مختلف و نمایش چندین ورودی به صورت همزمان PIP، به این صورت که عکس یا فیلم را بروی محتوا در حال نمایش نشان داد. بزرگترین تفاوت آن با نمایشگر­های دو بعدی، ایجاد یک افکت سه بعدی با ساختاری متمایز از فناوری دیجیتال و تصویربرداری و تماشای آن بدون عینک است که بر روی بیلبوردها به نمایش میگذارد. یک نمایشگر LED سه بعدی، نمایشگری است که به بینندگان اجازه می­دهد تا از تصاویر سه بعدی واقعی با چشمان بدون عینک لذت ببرند. در برخی موارد به ویژه در فروشگاههای لوازم الکترونیکی، تمام دیوارهای فروشگاه با فناوری نمایشگر پوشانده می شوند تا تبدیل به دکور پویا شوند. البته در برخی موارد خاص و برای جنبه های تبلیغاتی خاص که در آنها ویدئو وال ها در فضای باز نصب می شوند و معمولا تصاویر سه بعدی را به نمایش در می آورند، با توجه به این که فیلم برداری توسط مردم و عابران از این نمایشگرها، از Refresh rate بالا در ساخت این نمایشگرهای صنعتی استفاده به عمل می آید.

پخش تصاویر سه بعدی از طریق این تلویزیون باعث جلب توجه (حتی حیرت) بینندگان میشود. از نظر سخت افزاری، برای نمایشگر LED تخت معمولی ارائه جلوه­های سه بعدی دشوار است، زیرا تصاویر render شده نمی­توانند از طریق ساختار نوری وارد چشم انسان شوند و اختلاف دید ایجاد کنند. سر و صدای ویدئو وال LED سه بعدی باعث میشود مصرف کنندگان، شاهد پیشرفتهای نوآورانه در فناوری نمایشگر و تأثیر بصری با کیفیت باشند که نه تنها نشان دهنده­ آینده­ی روشن نمایشگرهای تبلیغاتی است، بلکه یک نوآوری بزرگ در ترکیب هنر مدرن و فناوری است. همچنین با افزایش انتظارات مصرف کنندگان از نمایشگر LED سه بعدی و تأثیر تبلیغاتی که برای برندها به ارمغان می­آورد، این نمایشگر به طور چشمگیری مورد علاقه بینندگان و صاحبان برندها قرار می­گیرد. همانطور که از نام آن پیداست این قطعه ولتاژ برق مورد نظر برای به کار افتادن تابلو روان را به ماژول LED میرساند و سبب می شود تابلو روان روشن شود. علاوه بر آن در تابلوهای اعلان نصب شده در اتوبوس ها و مترو همچنین تابلوهایی که در سطح شهر و در جاده ها به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی نصب می گردند، از تابلوهای روان با افکت ها و حرکات مختلف استفاده می گردد.

نکته اصلی که در اینجا باید مطرح کرد این است که وضوح تصویر در حالت کلی به ماژول ها بستگی دارد. به طور کلی دستگاه چاپ با سرعت چاپ بالاتر، بازدهی بیشتری دارد و برای چاپ یک طرح وقت کمتری صرف می نماید. هم چنین محیطهای پرترافیک که رانندگان سرعت کمتری دارند و معمولاً توجه بیشتری به محیط اطراف میکنند، قطعا تاثیرگذارتر است. وال ها به داشبوردهای عظیمی تبدیل میشوند که تیمها میتوانند به سرعت نسبت به محتوای نمایش داده شده روی آنها، واکنش نشان دهند. برای جلوگیری از نمایش خطوط مواج به رفرش ریت بالایی برای پخش ویدئو نیاز دارید، در غیر اینصورت هنگام مشاهده تصاویر به دلیل عدم تطابق، اختلالاتی را مشاهده میکنید. زمان آن گذشته تا صرفا براساس فاکتورهایی مانند قیمت تصمیم به خرید بگیرید، زیرا احتمال اینکه دستگاه دلخواه و مورد نیاز خود را اشتباه خریداری کنید و یا هزینه اضافی را بابت امکانات غیر ضروری بپردازید، بیشتر است. برای اینکه جهت را به درستی تشخیص دهید، بهتر است به فلش موجود بر روی ماژول ها، دقت کنید. محصولات ویژه معرفی شده در سایت شامل تابلو 106 در 58 سانت فول کالر یکی از مناسبترین قیمتها را با توجه به فول کالر بودن دارا است.همچنین تابلو روان قرمز 74 در 48 سانت موجود در تخفیف ویژه ارزانترین نوع تابلو تولیدی این شرکت می باشد.

همانطور که هنگام انتخاب اندازه مناسب یک تلویزیون یا پرده نمایش ویدئو پروژکتور برای اتاق کنفرانس، فاصله صندلی بینندگان از صفحه نمایش یکی از نکات مهم در نظر گرفته میشود، فاصله ای که بینندگان با ویدئو وال در فضای باز دارند نیز مهم است. در نوع آنلاین برای راه اندازی تلویزیون شهری از یک کامپیوتر شخصی به عنوان کنترلر استفاده می شود. ماژول تابلو روان بلوک های آماده ای از ماتریس های LEDاست که به راحتی و به سرعت به هم متصل شده وشما میتوانید با کنار هم قرار دادن مجموعه ای از ماژول تابلو ،ابعاد دلخواه تابلو روان را در طول وعرض مورد نظرتان بسازید ویا از اتصال مجموعه ماژول تابلو روان ، یک تابلو فول کالر تلویزیون شهری را مهیا کنید. گروه مهندسی سریر تصویر فعال در زمینه نصب و تعمیر تابلوروان ، تلویزیون شهری ، نصب و تعمیر انواع برندهای آیفون تصویری و آموزش دوره های نصب و تعمیر آیفون تصویری آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد. نمایشگر بزرگ تلویزیون شهری عمدتا به دلیل ارزان شدن بهره مندی از آنها برای شرکت ها به واسطه رشد فناوری، پایین آمدن هزینه های مربوط به اینترنت و افزایش کیفیت آن علاقه عمومی به مشاهده پیام های پویا به جای ایستا با سرعتی تصاعدی در سرتا سر جهان رشد کرده و در حال تصاحب سهم بازار سایر رسانه های تبلیغاتی می باشد.

برای دستیابی به جلوه­ی نمایش بهتر، سخت افزار نمایشگر، نیاز به دستیابی به کنتراست بهتر و محدوده دینامیکی بالا دارد، بنابراین نمایشگر LED در فضای باز که برای فناوری نمایش سه بعدی استفاده می­شود باید از روشنایی بالا و refresh rate بالایی برخوردار باشد. این نمایشگر مانند نمایشگرهای LED سنتی، معمولاً در نمای ساختمانها و در فضای باز نصب میشود تا افرادی را که از آنجا میگذرند را برای تماشای تبلیغات سه بعدی یا جزئیات محصول خود جذب کنند و در این راستا، تأثیر عمیقی از خود به جای بگذارند. نمایشگر LED سه بعدی یک نمایشگر LED انعطاف پذیر است که می­تواند تا 90 درجه خم شود و دو تصویر گرفته شده از زوایای مختلف را که در یک لنز ترکیب شده­اند تابلو روان را ارائه دهد. ویدئو وال سه بعدی چیست؟

سوال: مزایا و معایب استفاده از ویدئو وال در مقایسه با یک صفحه نمایش بزرگ چیست؟ این تغییر در حال رخ دادن است زیرا نه تنها هزینه نمایش تصاویر و ویدئوهای پویا کاهشیافته است بلکه شرکتها میتوانند به جای تنها یک فایل، چندین فایل را برای تبلیغ نشان دهند و در عرض چند دقیقه در آن تغییرات ایجاد کنند و یا حتی برای جلب توجه مخاطبان به طور فزایندهای از محتوای دیجیتال ساینیج استفاده کنند. در تابلوهای روان سه رنگ و هفت رنگ طیفی از رنگ ها با توجه به برنامه ای که از قبل به کامپیوتر داده می شود در تابلو استفاده می گردد. مجموعه پارسا تابلو با ارائه گارانتی جداگانه خود پاور نشان از اطمینان به خرید شما میدهد که حتما یک تابلو روان با کیفیت خریداری خواهید کرد. مصرف کنندگان و صاحبان برندها به نمایشگرهای سه بعدی، تمایل بیشتری نشان می­دهند زیرا نمایشگرهای LED سه بعدی در آینده، نسبت به نمایشگرهای تبلیغاتی سنتی در فضای باز از نظر تجاری دوام بیشتری دارند.

در لابی برجهای اداری شرکتهای بزرگ در حال استفاده از والهای LED یا LCD هستند که از طریق آن دستاوردهای برند یا شرکت را به نمایش می گذارند، یا در برخی موارد، با استفاده از دادههای پویا یا منحصر به فرد، توجه مراجعین را جلب میکنند. کنترلر ویدئو والهای نسل جدید رابطی است بین ورودیها و نمایشگر ویدئو وال که در ویدئو والهای نسل جدید به کنترلر، پروسسور گفته میشود که کار ویدئو پروسسور، کنترل و مدیریت محتواهای تصویری نمایش داده شده روی تلویریونهای شهری LED یا همان ویدئو والها میباشد. 6. تابلوهای شهری به هیچ عنوان امواجی که مضرر هستند را از خود تشعشع نمیکند. به عنوان یک دستورالعمل کلی، بهتر است فاصله ای حدود 3 فوت را به ازای هر 1 میلی متر وضوح در نظر بگیرید. شما باید آب و هوای آن مکان را در نظر بگیرید مثلا آیا قرار است این سیستم و برای ساعات زیادی زیر نور آفتاب کامل قرار بگیرد، با در معرض باران شدید باشد و غیره. وقتی از تحقیقات بازار متوجه شدید که بیشتر مشتریان شما ایمیل را ترجیح میدهند، وقت خود را تلف نمیکنید. وقتی برای فیلم سه بعدی به سینما می­رویم، معمولاً از عینک­های مخصوص سه بعدی استفاده می­کنیم تا جلوه­های 3D واقعی را تماشا کنیم.

اگر تابلو روان در سایز کوچک می خواهید، خیلی به دنبال تابلو های فول کالر نباشید. ساخت تابلو روان فول رنگ نیز برای نمایش تمام رنگ ها یعنی 16.000.000 رنگ، می تواند استفاده شود. این تکنولوژی بسیار شبیه به تکنولوژی نمایش استاندارد است، به جز آن میتوان آن را برای کاربردهای بسیار بزرگتر تطبیق داد. ممکن است تعداد زیادی پاور در یک تابلو به کار برود و همگی به جز یکی سالم باشند. تابلو روان ثابت یکی از انواع تابلو روان است و به دلیل کارایی و عملکرد بهتر جایگزین تابلوهای نئون شده است. این یک مسیر روشن در مورد نمایش تبلیغات در فضای باز است، همچنین یکی از بهترین راه حل­ها برای دستیابی به ارتقاء برند و نمایش تبلیغات است. از نظر نرم افزاری، نمایشگر تبلیغات سه بعدی در فضای باز باید از کدگذاری ویدیویی HD و عمق رنگ بالا پشتیبانی کند و بتواند با چندین نرم افزار واردات و پخش ویدیو، سازگار شود.