معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های میان رده بازار تکنولایف

وضوح تصویر صفحه نمایش برای فعالیت‌های روزانه به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد. با اینکه لپ‌تاپ‌های زیادی در این بازه‌ی قیمتی وجود دارد، به‌عنوان بهترین لپ‌تاپ تا ۱۵ میلیون تومان، پیشنهاد می‌کنیم که اچ‌پی مدل EF2126WM-A را تهیه کنید که تجربه‌ی نسبتاً کاملی از کامپیوتر قابل‌حمل را ارائه می‌کند. «ZenBook 14 ایسوس» همان‌طورکه از نام آن نیز برمی‌آید، لپ‌تاپی جمع‌وجور و ۱۴ اینچی است. نمایشگر این لپ‌تاپ به پنل IPS LCD با وضوح 1080P مجهز شده و پردازنده‌ی AMD Ryzen U درکنار ۲ گیگابایت گرافیک GeForce MX450 انویدیا عملکرد بسیار خوبی از خود به‌نمایش می‌گذارد.

  • از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S533EQ – A به دلیل داشتن 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود.
  • لپ تاپ Microsoft Surface Laptop Studio یکی از برترین و قوی ترین لپتاپ های جهان و یک انتخاب عالی برای حرفه ای‌های خلاق است.
  • صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح تصویر Full HD که تا ۲۲۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.
  • این موارد را می‌توان مهم‌ترین نقطه‌ضعف‌های لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 13 دانست.
چه برای نیازهای رسمی یا اهداف آموزشی شما یا حتی برای بازی، برندهای شگفت انگیز زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اصیل بخرید برای بررسی و معرفی بهترین کالاهای بازار در کنار شما خواهد بود. در دنیای امروز به دلیل وجود کالاهای با تنوع زیاد انتخاب درست کالاهای با اصالت نیازمند گذاشتن وقت بسیاری است. ما با بررسی منابع مختلف ازجمله انجمن‌های تخصصی، دیدگاه‌های افراد متخصص و همچنین خریداران محصولات می‌خواهیم تا شمارا در انتخاب کالای مناسب و باکیفیت یاری نماییم.

معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های میان رده بازار تکنولایف

جهت دریافت آخرین تخفیف ها و جدید ترین محصولات آدرس ایمیل خود را وارد کنید. مجهز به پردازنده Intel i3 1115G4 است که حدود 10% بهتر است و یک امتیاز محسوب می‌شود. انجام محاسبات عددی ساده با نرم افزارهایی مانند کامسول، آباکوس و انسیس و همچنین بررسی و استخراج نتایج آنها. لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید. لطفا نظرات خودتون رو با ما و بقیه کاربرای رایااستور در میان بزارید.

سامسونگ با این لپ تاپ اولین مدل دارای نمایشگر QLED جهان را روانه بازار کرده است. این بدان معنی است که شما می‌توانید چشمان خود را با یک صفحه نمایش رنگارنگ و فوق‌العاده روشن ببینید. برای استفاده از این صفحه نمایش، نیازی به فدا کردن انرژی باتری ندارید و سامسونگ به خوبی این قضیه را مدیریت کرده است. لپ تاپ امکاناتی برای علاقه‌مندان به طراحی و استفاده از صفحه نمایش لمسی را دارد و به همین دلیل، هنگام خرید از این لیست، باید به سطح نیازها و بودجه خود هم توجه داشته باشید.

با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، روز به روز قیمت لپ تاپ و قطعات کامپیوتر نیز افزایش پیدا کرد. به صورتی که قیمت یک لپ تاپ متوسط 2 میلیون تومانی در سال 1393، به یک لپ تاپ 8 میلیون تومانی در سال 1398 و 20 میلیون تومانی در سال 1401 تبدیل شد. با این وضعیت قیمت و گوناگونی قطعات و لپ تاپ‌ها، چه سخت‌افزار و سیستمی را می‌توانیم انتخاب کنیم که بیشترین ارزش خرید را داشته باشد و مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شود. برند ایسوس؛ ایسوس پر فروش‌ترین برند لپ تاپ در بازار ایران است و به همین دلیل در آینده لپ تاپ دست دوم شما راحت‌تر فروش خواهد یافت.

۲- قیمت بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار چند است؟

اطلاعات ذخیره شده در حافظه رم کوتاه مدت بوده و با خاموش کردن رایانه بهترین لپ تاپ میان رده حذف خواهد شد. از طرفی باید بدانید که بازی‌های روز دنیا و نرم افزارهای ویرایش فیلم و عکس به حجم زیادی از حافظه رم نیاز دارند. در نتیجه لپ تاپ مورد نظر شما حداقل باید ۱۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشد.

پس از مقدار هزینه‌ی مد نظر، دومین مورد از نکات پیش از خرید لپ تاپ کاربرد شما از لپ تاپ یا همانطور که پرسیده شد، دلیل شما برای خرید لپ تاپ است. با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از مشاغل به صورت «دور کاری» تبدیل شدند و اکثر آموزش‌ها هم به صورت آنلاین در آمدند، از این رو خرید لپ تاپ و دیگر دستگاه‌های هوشمند هم رونق گرفت. صفحه نمایش لپ تاپ لنوو مدل 300e در اندازه 11.6 اینچی با ضخامت 23.3 میلی متر که به راحتی قابل حمل می باشد. از دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس VivoBook داشتن اسپیکرهای خوب و پورت های متنوع است که برای انجام دادن کارهای روزمره بسیار مناسب خواهد بود.

لپ تاپ Dell G15RE – B