معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | binacctv

مجله خبری دوربین مداربسته بینا این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد. یکی از معیارهای مهم در خرید دوربین‌های امروزی، بی‌سیم بودن و یا نیاز به سیم و کابل برای این دوربین‌ها است. موارد مورد توجه و پرفروش در بازار ایران، اغلب مدل‌هایی هستند که به صورت وایرلس کار می‌کنند و برای اتصال به آن‌ها باید از وای‌فای و اینترنت استفاده نمود. مدل‌های پیشرفته‌تر که سیم‌کشی و کابل‌کشی برای دستگاه‌های ذخیره‌سازی و یا دسترسی به شبکه، استفاده می‌کنند، البته برای ادارات و یا مکان‌های بزرگ، قابل توجه هستند. قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند داهوا

برند بوش نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که ساخت کشور آلمان است. برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد. در بهترین برند دوربین های مدار بسته بوش از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. همین امر موجب شده تا برند بوش به یکی از کمپانی های برتر تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی تبدیل شود. برند بوش از سال 2008 تا به امروز در تولیدات خود از تکنولوژی تحت شبکه استفاده نموده است. البته در این میان شاید آگاهی از بهترین برند و شناخت 10 برند برتر دوربین مداربسته کمک موثرتری به خریداران و هم به فروشندگان و عرضه کنندگان این محصول کند.

  • دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است.
  • نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد.
  • نکته قابل توجه در این برند قیمت بالای آن است که باعث استفاده تعداد محدودی از مشتریان از این برند شده است.
  • اسفیورد یکی از معتبرترین برندهای دوربین مداربسته بی سیم در ایران است و با به کارگیری دانش جهانی و نیاز کاربران ایرانی، محصولاتی با کیفیت قابل قبول و سازگار با بودجه و نیاز کاربران در ایران تولید و روانه بازار می کند.
هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی فعال شامل ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. متخصصان ایرانی با حمایت خریداران، کیفیت را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد و در آینده نزدیک شاهد محصولاتی با کیفیت بالاتر از تمامی محصولات خارجی خواهیم بود. این دلایل نشان می دهد که استفاده از محصولات ایرانی تنها جنبه اقتصادی ندارد و دلایل محکمی نیز برای این امر وجود دارد که خریدار را به این کار ترغیب می کند. بدون شک خرید محصولات ایرانی ساده تر و کارآمدتر است و همچنان جا برای افزایش کیفیت و سهولت استفاده از این محصولات وجود خواهد داشت. شما به راحتی می توانید این محصولات را مقایسه و خریداری کنید و نگران مراحل مختلف نصب و استفاده از این دستگاه ها نباشید. در تمامی پروژه های ذکر شده، از دوربین مداربسته پرکسیس استفاده شده است.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند پاناسونیک

برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Guardian به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Keeper به لینک بالا مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول یا سوزنی با ابعادی در اندازه یک قوطی کبریت است. این دوربین مداربسته مخفی دارای ابعادی کوچک (3×3 سانتیمتر)، لنز ثابت و میکروفون جهت دریافت صدا از محیط مورد نظر است. دوربین های پین هول هم از نوع دوربین های آنالوگ و هم از نوع دوربین های تحت شبکه رادارد؛ اما سری دوربین های تحت شبکه به مراتب کیفیت بالا تری دارند.

http://dekorasiyon.ir

کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند. جنس، نوع بدنه، تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند. کمپانی یونی ویو دومین تولید کننده ی بزرگ کشور چین در حوزه ی سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته است.