معرفی انواع دوربین مدار بسته پرشین دُر | binacctv

لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید. چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند. بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است.

نویزهای مختلف الکترومغناطیسی و نویز های ناشی از نوسانات ناپایدار برق همواره یکی از تهدیدات بسیار جدی بر کیفیت دوربین مدار بسته آنالوگ می باشند. یکی از مزیت های اسپید دام وجود محافظ طلقی است که به دلیل نصب در ارتفاع بیش از 3 متر و زاویه قرار گیری لنز دوربین در کاور طلقی، جهت لنز دوربین اسپید دام مشخص نیست. دوربین مداربسته اسپید دام دارای بدنه فلزی و استاندارد IP67 ,IP68 است که این ویژگی ها ، بدنه دوربین را در مقابل باران و رطوبت محافظت می نمایند. بهتر است از این نوع دوربین در محیط‏ داخلی اداری ، تجاری یا مسکونی استفاده شود. رونمایی اولیه از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۷۳ بود .

http://dekorasiyon.ir

نقطه‌ضعف آنها این است که نمی‌توانند بسیاری از مناطق را پوشش دهند، آنها در منطقه‌ای که می‌توانند پوشش دهند، بسیار محدود هستند. معمولاً تنها چیزی که نیاز دارید، حدود 2 تا 4 پیچ است و آنها را در جایی که می‌خواهید قرار دهید. محل نصب این نوع دوربین ها روی دیوار است به همین علت به آن ها دوربین های دیواری نیز اطلاق می شود.

  • دوربین سیم کارتی نوعی دوربین وایرلس محسوب می شود و به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به wifi و اتصالات کابلی قابل نصب است.
  • در مدل‌هایی که برای فضای باز مناسب هستند نیز برخی قابلیت تحمل درصد رطوبت بالاتری را دارند و برای مناطق خاص با رطوبت هوای بالا مناسب هستند.
  • همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند.
در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید. برند ریکو، اکسوم و تایفون از جمله برند های موفق ایرانی محسوب می شوند. انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد.

نوع دوربین مدار بسته براساس کیفیت تصویر

برای مجله خبری دوربین مداربسته بینا پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید. خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد. دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. شما می توانید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است. ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است.

دوربین مخفی و پین هول: