معرفی انواع دوربین مدار بسته پرشین دُر | binacctv

این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است. دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است. دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد. و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

  • همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید.
  • تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد.
  • تحقیق در مورد برند پیشنهادی برای آگاهی از سطح کیفیت محصولات آن و… شدیدا توصیه می شود.
  • دوربین های بولت که ظاهری عموماً استوانه ای یا مکعب مستطیل دارند و بیشتر برای نصب در محیط های بیرونی توصیه می شوند.
  • کاربردهای متنوع دیگری برای دوربین های مداربسته وجود دارد و موارد کاربرد آن در کشورهای مختلف دنیا گسترده شده است.
  • بنابراین تنها راه ضبط تصاویر آنالوگ به صورت دیجیتال به این طریق انجام می شود.
در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود. تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله تکنولوژی های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود. تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند. نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است.

دوربین مداربسته اسپیددام:

کیفیت تصاویر در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، به طور معمول به 540p پیکسل می‌رسد. ولی دوربین‌هایی نیز وجود دارند که از قابلیت HD نیز استفاده می‌کنند. دوربین AHD علاوه بر داشتن تصاویر HD، توانایی کابل‌کشی دوربین تا محدوده 500 متر را دارد. اولین دسته، دوربین‌ مدار بسته آنالوگ است و دسته دوم، دوربین مدار بسته تحت شبکه نام دارد. در این بخش قصد داریم تا با این 2 نوع دوربین آشنا شویم و ویژگی‌های هر یک را به طور مختصر و مفید مورد بررسی قرار دهیم. از نظر ظاهر این دوربین های مدار بسته شبیه به لامپ هستند و می توانند از خود نور نیز تولید کنند.

کلمه “دوربین مدار بسته” برگردان فارسی به انگلیسی “Closet Circuit television” یا به اختصار CCTV است. برای سارقان و مجرمان، دیدن دوربین مداربسته مانع از انگیزه آنها برای دزدی می‌شود. استفاده از دوربین‌های مداربسته بی‌سیم در سال‌های اخیر رواج یافته است. این نوع دوربین زمانی ارجحیت دارد، که اتصال بالقوه‌ای برای اتصال فیزیکی وجود نداشته باشد. مدل‌های مادون‌قرمز گران‌تر از دوربین‌های روز/شب هستند، و کسانی که این گزینه را انتخاب می‌کنند، معمولاً ضبط در شب برای امنیت کسب‌وکارشان حیاتی است. در حالی که این دوربین‌های مداربسته از نظر ظاهری نسبتاً خاموش هستند، این امر مانع از جلوگیری از مجرمان نمی‌شود.

دوربین لامپی مدل V380pro

مجله خبری دوربین مداربسته بینا های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. برای خرید دوربین‌های مداربسته در ابتدا باید طراحی مناسبی را برای جانمایی دوربین‌ها در نظر داشته باشید. در صورت کمی نور از دوربین‌های مناسب نور کم و در محیط‌های بیرونی باید از دوربین‌هایی مقاوم با زوم بالا استفاده کرد. دوربین‌های دارای تکنولوژی دیجیتال قیمت بسیار بالاتری از دوربین‌های نوع آنالوگ دارند. هرچه تکنولوژی و قابلیت های دوربین مدار بسته بالاتر باشد طبعاً هزینه بالاتری باید برای این تهیه آن پرداخت شود.

http://dekorasiyon.ir