معرفی انواع دوربین مدار بسته و کاربرد آنها پایتخت فناوری | binacctv

در این شرایط ممکن است دستبردهایی به مکان موردنظر وار شود که چشم غیرمسلح قادر به شناسایی موقعیت و اوضاع نباشد در این لحظه انواع دوربین مدار بسته بولت وارد عمل شده و لحظه های مهم را ثبت خواهند کرد. نوجه به این نکته نیز ضروری است که این دوربین ها کیفیت بالای خود را مدیون تعداد LEDهای به کار رفته در آن ها می دانند. به طور قطع نام دوربین مدار بسته را به وفور شنیده اید یا خودتان نیز از این تجهیز ویژه و بسیار مناسب استفاده کرده اید. باید بدانید که دوربین مدار بسته وسیله ‌ای می باشد که توسط آن می توان تصاویر و یا فیلم های مختلفی را ثبت و ضبط کرد و این تصاویر را در جهت اهداف نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار داد. همان گونه که اشاره شد امروزه با افزایش روز افزون جمعیت نیاز انسان ها به لوازم و تجهیزاتی خاص برای حفظ امنیت بسیار ضروری است. برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت.

پک دوربین مداربسته 4 کانال 5 مگاپیکسل AHD دید در شب رنگی کد 4522

بیمارستان و مراکز درمانی از جمله مجله خبری دوربین مداربسته بینا هایی هستند که دارای رفت و آمد زیادی می باشد. بیماران با مشکلات مختلف وارد بیمارستان ها می شوند و تحت درمان قرار می گیرند. نیاز است تا وضعیت این بیماران توسط دوربین های مداربسته کنترل گردد چرا که در صورت سهل انگاری در این کار ممکن است حوادث ناگواری اتفاق بیفتد. در شهرها و کشورهای مختلف، دوربین های مداربسته را در بزرگراه ها و خیابان ها نصب می کنند تا بتوانند بر ترافیک موجود در این خیابان ها نظارت داشته و در صورتی که تصادفی رخ دهد امکان اطلاع از آن و کنترل ترافیک وجود داشته باشد. دوربین های کنترل سرعت نیز نوعی از دوربین های مداربسته می باشند که قادر به ثبت پلاک افراد متخلف بوده و می توانند از بروز تخلفات رانندگی جلوگیری نمایند.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد. شرکت ایده آل گستر با بیش از 2 دهه تجربه در امر تعمیرات محصولات اداری و ارتباطی پاناسونیک، مفتخر است تا به وسیله کارشناسان مجرب خود، تعمیرات تخصصی دوربین مدار بسته را در مجموعه خود داشته باشد.

  • از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد.
  • این نوع دوربین بدنه ضدآبی ندارند و برای نصب در فضاهای بیرونی و بدون مسقف باید از محافظ مناسبی بهره مند شوند.
  • بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
  • بنابراین این سیستم دوربین مداربسته، ایده آل برای محیط‌های کاری است که نیاز به نظارت شبانه‌روزی دوربین مداربسته در محیط‌های بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارند.
  • انتقال از طریق وای فای خود به دو صورت انجام می‌شود یا مودم در نزدیکی دوربین قرار می‌گیرد و اطلاعات از طریق آن ارسال می‌شود یا دوربین سیم کارت خور است و خود اطلاعات را ارسال می‌کند.

دوربین های بولت در هر نوع شرایط جوی، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. این موقعیت و شرایط می تواند یک هوای برفی و بارانی یا گردوغبار باشد. شرایط ظاهری مطلوب دوربین های بولت باعث می شود که بتوان از این دوربین های در مکان های نامناسب مانند لبه های پشت بام، گوشه های دیوار و مواردی مانند این ها نصب کرده و مورداستفاده قرار دهید. دوربین های مداربسته بر اساس ساختار، بدنه و نوع تکنولوژی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که ما در این مطلب قصد داریم به طور مفصل در ارتباط با نوع تکنولوژی این دوربین ها، اطلاعا مفیدی به شما ارائه دهیم. در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند.

http://dekorasiyon.ir

یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد.

دوربین بولت 4 مگاپیکسلی TURBO HD هایلوک مدل THC-B140-P