معرفی انواع دوربین مدار بسته + ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها فنون برق | binacctv

مجری و نصاب نقش مهمی را در موفقیت یک پروژه نصب سیستم مداربسته ایفا می کند. شاید این اهمیت بیش از انتخاب محصولات مداربسته نیز باشد، چگونه می توان یک مجری و نصاب مناسب را انتخاب کرد. در نصب سیستم های مداربسته دو گروه فعالیت دارند شرکت ها و افراد نصاب به صورت متفرقه، سوال این است که انتخاب از کدام گروه بهتر است.

  • از انواع دوربین مدار بسته می توان به این دوربین ها اشاره کرد که در سوله ها و سالن های بسیار بزرگ استفاده می شود.
  • برای رویدادهای ناگوار، فیلم‌های دوربین مداربسته نقش کلیدی در جمع‌آوری و گردآوری داده‌ها، برای بررسی اینکه چه کسی چیزی در خانه یا محل کار شما نفوذ کرده یا دزدیده است، نقش ایفا می‌کند.
  • دوربین ها با توجه به وضعیت نصب و اندازه ساخت برای کاربردهای مختلفی مناسب و در شکل و اندازه های متنوعی ساخته شده اند.
  • به همین علت گفته می شود که در دوربین های آنالوگ از کابل هایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند استفاده گردد.

در صنایع شیمیایی و رآکتورهای هسته ای این مورد به وفور دیده می شود و نیاز است تا از دوربین هایی استفاده شود که نسبت به حرارت های بالا و مواد شیمیایی مختلف مقاومت بالایی داشته باشند. بنابراین تنها راه ضبط تصاویر آنالوگ به صورت دیجیتال به این طریق انجام می شود. به دلیل قیمت پایین تر دوربین مدار بسته آنالوگ نسبت به دوربین مداربسته های تحت شبکه این دوربین ها رایج تر در بازار ایران هستند. با نصب دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین دوربین های وایرلس با قابلیت پشتیبانی از کارت SD می توانند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره و آرشیو نمایند.

http://dekorasiyon.ir

با مجله خبری دوربین مداربسته بینا های روز و شب امکان ضبط تصاویر هم در روشنایی و هم تاریکی وجود دارد. این دوربین ها به صورت 24 ساعته تصاویر رنگی در روز و سیاه و سفید در شب را ضبط میکنند. مهم ترین ویژگی دوربین روز و شب این است که این دوربین ها در محیط هایی با نور صفر هم میتوانند تصاویر با کیفیتی ضبط کنند. از آنجا که در روز نور کافی برای ضبط وجود دارد برای صرفه جویی در انرژی، ال ای دی های مادون قرمز دوربین خاموش هستند با کم شدن نور از سطح استاندارد سنسور نور دوربین، دستور روشن شدن ال ای دی های مادون قرمز دوربین را میدهد. دوربین های بولت، خود انواع مختلفی دارند، این تفاوت در نوع زوم موجود در داخل این دوربین هاست.

دوربین‌های Box (جعبه‌ای)

حجم کوچک بدنه و لنز کوچکی که این دوربین دارد این امکان را فراهم نموده است تا بتوان حتی از یک روزنه 3 میلی متری نیز به ثبت تصاویر پرداخت. کنترل کیفیت از دیگر مزایایی است که با استفاده از دوربین ها مدار بسته امکان پذیر می باشد و این پیشرفت و توسعه در تکنولوژی باعث می شود تا فرآیندها به صورت دقیق تری کنترل شده و محصولاتی با کیفیت بالاتر تولید گردد. دوربین مداربسته مینیاتوری یا مخفی، دسته ای از دوربین هایی هستند که به خاطر اندازه کوچکشان امکان مخفی کردن آنها وجود دارد. دوربین های بولت که ظاهری عموماً استوانه ای یا مکعب مستطیل دارند و بیشتر برای نصب در محیط های بیرونی توصیه می شوند.

دوربین مداربسته هایلوک THC-T140-M

دید در شب رنگی قابلیتی که با آن تصاویر در محیط های کم نور و شب هنگام مانند روز به صورت رنگی ثبت می شود. بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود. در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد. دوربین کیوب دوربین های پایه داری هستند که قابلیت نصب زیر سقف و روی دیوار را دارند.

پک دوربین مداربسته 4 کانال 5 مگاپیکسل HDCVI داهوا مدل T1-B2A51