معرفی انواع دوربین مدار بسته + ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها فنون برق | binacctv

دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده. داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد.

انواع دوربین مداربسته + 11 مدل با بررسی مزایا و مشخصات

این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است. این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست کند.

  • دی وی آر ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند.
  • این سیستم بیشتر برای مصارف کوچک و استفاده های کوتاه مدت توصیه می شود.
  • برای مشاهده لیست کامل بیش از هشتاد دوره آموزشی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.
  • دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند.
مجله خبری دوربین مداربسته بینا پیش ساخته آنها در قاب های مختلفی مثل قاب سیستم اطفاء یا قاب زنگ ، ساعت دیواری ، پریز برق موجود است. معمولا از دوربین های مینیاتوری به عنوان دوربین های مخقی استفاده می شود. به کلیه دوربین ها که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند دوربین های اینفرارد یا ir گفته می شود. در دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. معمولا تعدادی led در اطراف لنز این دوربین ها نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می شوند.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76D3T-ITPF

شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما حتما در مورد کیفیت تصویر و رزولوشن دوربین های مداربسته در صفحه رزولوشن تصویر دوربین مداربسته مطالعه کنید.

http://dekorasiyon.irهمچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند. این دوربین ها علاوه بر ثبت تصاویر، قادر به ظبط صدا و موارد مهم دیگر خواهدشد که ممکن است سرنخ های مفیدی به افراد پیگیر ماجرا باشند. پس باتوجه به موارد ذکر شده به اهمیت انواع دوربین مدار بسته پرداخته شد تا افراد با آگاهی بیشتری نسبت به نصب این دوربین ها اقدام کنند. با نصب دوربین در یک مکان، ساکنین و افراد موجود در مکان موردنظر، حس امنیت و آرامش بیشتری تجربه خواهند کرد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-HFW4431T