معرفی انواع دوربین مدار بسته + ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها فنون برق | binacctv

یکی از دغدغه ها هنگام مجله خبری دوربین مداربسته بینا دوربین های مداربسته خصوصا دوربین های صنعتی ،انتخاب نوع لنز مناسب برای محل و هدف مورد نظر است. اینکه چه لنزی را برای زوم و فوکوس روی بخشی خاص از محیط انتخاب کنیم. لنز سنسورهای دوربین تحت شبکه معمولا از نوع CMOS و فاصله کانونی لنز در هر دوربین متفاوت است. در مورد کیفیت تصویر دوربین‌های مدار بسته باید گفت که مانند دوربین آنالوگ دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند. در واقع دوربین‌های مداربسته AHD ورژن با کیفیتی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ بوده و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به این دوربین‌ها دارد.

http://dekorasiyon.irبه نظر می رسد مهم ترین قابلیت دوربین های بولت BULLET ضدآب بودن آن ها باشد. کارایی دید در شب دوربین های بولت در زمان خاموش شدن تمام نور موجود در مکان فعال خواهد شد. در این صورت سنسورها تشخیص خاموشی داده و به طور خودکار اقدام به شروع فعالیت خواهند نمود.

  • همچنین دوربین های وایرلس با قابلیت پشتیبانی از کارت SD می توانند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره و آرشیو نمایند.
  • در این بخش چند دوربین تحت شبکه پاناسونیک با کیفیت بالا را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.
  • دوربین مداربسته استوانه ای شکل هستند که برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند.
  • همچنین پهنای باند دوربین‌های تحت شبکه محدود است که همین مسئله مشکلاتی را در کار با این دوربین‌ها پدید می‌آورد.
  • مجری و نصاب نقش مهمی را در موفقیت یک پروژه نصب سیستم مداربسته ایفا می کند.
مزیت این دوربین ها این است که احتیاج به کابل کشی برقی ندارند و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می کنند. همچنین دو برند داهوا و هایکویژن هم از دو پروتکل HDCVI و HDTVI استفاده می کنند که از خانواده ی AHD به حساب می آیند. با استفاده از این دوربین ها می توان ورود و خروج پرسنل را کنترل نموده و از محصولات موجود در انبار آگاهی پیدا کرد.

دوربین شیائومی آینه ای مدل YI Miror Dash Camera

البته می توان گفت این قابلیت در اکثر دوربین های مداربسته وجود دارند و تنها تفاوت در میان آن ها به لنز و کیفیت و تعداد آن ها بستگی دارد. تکنولوژی EXIR موجود در برخی دوربین های مداربسته قدرت بیشتری از نوع IR دارد. (در مورد این دو مورد در مطالب قبلی توضیح داده شده است.) کیفیت تصویر در دوربین های دام از حدود 2 مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل متفاوت است. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد.

دوربين شيائومی مدل YI Smart Dash Camera

لنز این مدل دوربین ها جداشدنی است و میتوان لنز آنها را برای ضبط فیلم در مناطق مختلف از نظر فاصله تغییر داد. دوربین‌های C-Mount بزرگ و‌در معرض دید هستند، درنتیجه، مثل دوربین‌های Dome، همانند یک بازدارنده قابل مشاهده هنگام ارتکاب جرم عمل می کنند. این مدل از انواع دوربین مداربسته، بسیار قابل مشاهده است بنابراین به عنوان یک بازدارنده در مقابل افراد سودجو عمل می کند. پوشش مقاوم بدنه اش آن را در برابر تابش آفتاب و بارش باران محافظت می کند. دوربین مداربسته در این حالت می تواند با ثبت تصاویر ویدئویی بهترین گزینه برای تحت پوشش قرار دادن این وضعیت باشد.