معرفی انواع دوربین مداربسته با کیفیت برای خرید

زمان بررسی تصاویر کاهش یافته است و جزئیات بیشتری از آنچه که واقعا اتفاق افتاده، قابل سایت binacctv برداشت است. اغلب اشتباهات در هنگام نصب انواع دوربین مداربسته در این قسمت اتفاق میافتد. در قسمت بالا توضیحاتی را پیرامون دوربین مداربسته 360 درجه چشم ماهی ارائه دادیم برای اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. مرکز خرید پاساک مرجع تخصصی و آموزشی آنلاین و مرکز فروش عمده و اینترنتی انواع دوربین مدار بسته، دستگاه ضبط دوربین مداربسته و سایر تجهیزات و لوازم دوربین های امنیتی در ایران، ارائه دهنده کلیه مطالب آموزشی، مقالات تخصصی، کاتالوگ، لیست قیمت و خدمات مشاوره و طراحی دوربین های مداربسته میباشد.

برخلاف دوربین های مداربسته آنالوگ که نگرانی از ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی از طریق دریافت امواج آنالوگ وجود داشت، در سیستم های بستر شبکه امکان کدگذاری امنیت بالایی را آن فراهم می کند. Backlight compensation (BLC) نوعی از تنظیمات برای جبران نور پس زمینه وقتی دوربین روشنایی پس زمینه را انتخاب نمی کند، به کاربر اجازه می دهد هر قسمتی از صحنه که مد نظر کاربر است به طور منظم در معرض دید قرار گیرد. تصویر را ضبط می کند.مزیت این سیستم نسبت به سیستم اکتیو این است که در سیستم پسیو هیچ اشعه یا نوری از دوربین ساتع نمی شود که ای نور ساتع شده باعث جلب توجه کسی یا ایجاد اختلال در چیزی شود. دوربین های مداربسته شبکه با به کارگیری و مجتمع سازی مجموعه ای از سخت افزار و نرم افزارها، قابلیت بی نظیری جهت نصب شبکه ای نظارتی با میزان هوشمندی بالا را ایجاد کرده اند. این دوربین ها را ایده آل ترین نوع دوربین مدار بسته می دانند که قابلیت های منحصر به فردی را برای کاربران ارائه می کند. این دوربین ها بیشتر برای نصب در زیر سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است. سنسورهایی که در این دوربین ها به کار رفته است به صورت چندگانه بوده و می توانند توانایی کنترل کردن محیط را به اندازه چند دوربین عادی داشته باشند و با استفاده از یک دوربین تحت شبکه امنیت محیط وسیعی ایجاد گردد.

بعد از دانلود لیست قیمت دوربین مداربسته، دوربین مورد نظر خود را براساس ویژگی ها و مشخصات انتخاب نمایید. قیمت این محصولات همواره عددی ثابت است اما گاهی اوقات مشاوره های اشتباه باعث می شوند تا با اینکه مشکلات شما با خرید یک عدد دوربین هایک ویژن 700 هزار تومانی حل می شود شما دوربینی به ارزش 4 میلیون تومان را خریداری نمایید. یکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین های ۴k، ضد آب بودن این دوربین هاست. به این صورت که نصب انواع دوربین های مدار بسته، با ویژگی ها و قابلیت های شگفت انگیز، می تواند شما را از اوضاع و احوال افراد و شرایط امنیتی محل کار یا زندگی تان آگاه کند. این موضوع باعث شده است تا ما در هایک لوک به صورت دقیق شما را در راه خرید بهترین سیستم دوربین مداربسته راهنمایی و مشاوره دهیم. اما در خرید این دوربین ها از نمایندگی هایک ویژن در هر جایی از کشور لازم است تا بدانید که آن تکنولوژی که می تواند شما را در خواندن پلاک های خودرو های در حال حرکت راهنمایی کند تعداد تصویری است که در هر ثانیه دوربین از یک لحظه ثبت می نماید.

یعنی اینکه در صورت قطع شدن برق محلی، همچنان میتوان از دوربین مدار بسته استفاده کرد. از طریق کابل شبکه می توان اقدام به کنترل سیگنال های ورودی و خروجی دیجیتال دوربین مداربسته نیز کرد. در دوربین های مداربسته تحت شبکه می توان در زمان هایی که تصویربرداری مدنظر نیست، فعالیت دوربین مداربسته را متوقف ساخت و تنها در زمان های لازم و یا بلافاصله پس از وقوع یک رخداد تصویربرداری را فعال کرد. این تحلیل و بررسی هم زمان باعث افزایش سرعت پردازش و ارائه بهترین تصویر می شود. این دوربینها چراغهای LED کوچکی دراطراف لنزشان دارند که باعث ارائه تصاویر واضح در تمام ساعات روز می شود. جواب این سوال در این مقاله به صورت دقیق ارائه خواهد شد پس تا انتهای مقاله آموزشی با ما همراه باشید. اولین دوربین مدار بسته تحت شبکه در سال 1996 توسط شرکت اکسیس طراحی شد و در ابتدای ساخت آن، امکان تصویربرداری و ارسال تصاویر به صورت همزمان وجود نداشت در فاصله های زمانی 17 ثانیه ای تصاویری که ثبت شده بود از طریق بستر اینترنت ارسال می گشت. این مشکل وقتی به خوبی در دوربین های مداربسته آنالوگ نمایان می شود که از تصاویر با وضوح بالا همچون 4CIF استفاده شود.

لزوم رعایت استانداردهای PAL/NTSC محدودیت هایی را برای دوربین های مداربسته آنالوگ ایجاد کرده است که یکی از این محدودیت ها اجبار در به کارگیری روش اسکن دو مرحله ای به صورت خطوط زوج و فرد و ترکیب آنها با هم جهت ایجاد تصویر کامل است (اسکن در هم آمیخته). در این روش، اطلاعات تصویر به صورت کامل حفظ می شود، نمایش نور در تصویر نیز بی نقص است و در نهایت تصویر را با وضوح و شفافیت بالا و بدون نویز و اعوجاج نشان می دهد. امروزه بعضی از کارشناسان فروش دوربین مداربسته برای اینکه بتوانند سود حاصل از فروش خود را در طی یک بازه زمانی بالا ببرند دست به اقداماتی میزنند که در نهایت به ضرر عموم مشتریان دوربین مداربسته می شود. بعضی از دوربینهای مدار بسته هم دارای زوم دیجیتال هستند، که یعنی میتوانیم با بزرگکردن تصویر دریافتی به جزئیات دقت کنیم. به تصاویر ضبط شده در این دوربین ها اضافه کرد. همچنین می توان از استاندارد اعتبارسنجی IEEE 802.1X نیز استفاده کرد. به فرض مثال مشتری برای منزل مسکونی خود احتیاج به 4 عدد دوربین مداربسته با رزولوشن 2 مگاپیکسل دارد و در حقیقت با همان رزولوشن 2 مگاپیکسل، می تواند نیاز های خود را برای نظارت تصویری منزل خود برطرف کند.

انتخاب محفظه و پایه نگه دارنده انواع دوربین مداربسته، با توجه به انواع مدل های دوربین مداربسته خریداری می شود. بنابراین این سیستم دوربین مداربسته، ایده آل برای محیطهای کاری است که نیاز به نظارت شبانهروزی دوربین مداربسته در محیطهای بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارند. آنها در طول روز و شب، تصاویر ویدیویی واضحی را ضبط میکنند که در شرایط نوری مختلف پنهان نمیشوند. ما در سایت ایمن موج ثامن همیشه سیع کرده ایم که رضایت کاربران و مشتریان خود را جلب کنیم. پیشنهاد ما به شما در خرید دوربین مداربسته این است که ابتدا اطلاعات لازم در مورد رزولوشن دوربین های مداربسته و کارایی های مختلف آن را بدست آورید و سپس با خیال راحت اقدام به خرید و نصب این تجهیزات بکنید. از اینرو، تجهیزات شبکه کابلی برای این سیستمها قابل استفاده نیستند. مزیت دیگر دوربین های مداربسته هوشمند جلوگیری از هر گونه خرابکاری همچون تغییر جهت تصویربرداری، رنگ پاشی با ایجاد هشدار خرابکاری است. جهت ضبط و پخش صدا در سیستم های آنالوگ به ناچار باید از کابل های مجزایی استفاده کرد، در حالی که دوربین های مداربسته تحت شبکه همانند بسیاری دیگر از تجهیزات شبکه با استفاده از پروتکل IP (بی سیم یا باسیم) داده های خود را منتقل می کنند که با استفاده از این پروتکل می توان هم تصاویر ویدئویی و هم اصوات را انتقال داد.

این دوربین ها از یک دستگاه NVR یا سرور، هارد دیسک، منبع تغذیه، کابل شبکه، کابل برق و اتصالات شبکه تشکیل شده است. به زبان ساده تر زمانی که دوربین مدار بسته دیجیتال توسط کابل کواکسیال به دستگاه ضبط دیجیتال متصل می شود ، تصویر دوربین بر روی دستگاه فورا قابل مشاهده است . تقریبا بیش از 5 میلیون دوربین مداربسته در انگلستان نصب شده که بطور تقریبی تصور کنید که به ازای هر 10نفر یک دوربین مداربسته در سطح کشور انگلیس نصب شده است.به گفته یکی از موسسات امنیتی بین المللی در حدود 70 در صد آمار کلاهبرداری، جرم و جنایت به دلیل نصب سیستم امنیتی دوربین های مداربسته کاهش یافته است.از مهمترین اصولی که در نصب سیستم امنیتی دوربین مداربسته باید به کار گرفته شود این است که حتما برچسبی مبنی بر وجود دوربین مداربسته در ان مکان وجود داشته باشد تا افراد از وجود آن مطلع و آگاه باشند. از آن جمله می توان به یکی از آخرین پیشرفت های شبکه یعنی Power Over Ethernet یا به اختصار POE اشاره کرد که این قابلیت دوربین های مداربسته IP را نیز شامل شده است.

متاسفانه از جایی که به اشتباه جا افتاد که دوربین های هایک ویژن wdr همان پلاک خوان هستند کاربران به اشتباه این دوربین ها را برای این امر خریداری کردند. این پریست ها به شما امکان می دهد دوربین را طوری تنظیم کنید که به صورت برنامه پذیر و زمان بندی شده، محل هایی مشخص را به شما نشان دهند. نصب سیستم مدار بسته برای کنترل مالی و نظارت بر معاملات : که با هدف جلوگیری از سرقت یا حوادث بین فروشنده و خریدار صورت می گیرد. لنز یکی از قطعات مهم دوربین به شمار میرود و هدف از خرید دوربین مداربسته استفاده و ضبط تصاویر با توجه به اصول تصویربرداری است.بنابراین طبق توضیح اولیه باید لنزی را انتخاب کنید که تصاویری باکیفیت بالا و واضح را بتواند تصویربرداری کند.

وضوح تصاویر در دوربین های آنالوگ با تی وی لاین مشخص می شود که به معنی خطوط افقی تصویر می باشد. هرچقدر عدد مربوط به تیوی لاین دوربینی بالاتر باشد، آن دوربین کیفیت تصویر بهتری خواهد داشت. در این حالت است که امکان دزدیده شدن اطلاعات و یا در حالتی بدتر، جایگزینی با اطلاعاتی دیگر (فیلم Ocean’s Elenen را ببینید) وجود خواهد داشت. به همین دلیل امنیت این نوع از دوربین ها بسیار بالا بوده و امکان مدیریت فایل ها در آن وجود خواهد داشت. بسیاری از مشتریان دوربین های مداربسته در خواسته های خود درخواست دوربین هایی را دارند تا بتوانند به واسطه آن پلاک های خودرو ها را مشاهده کنند. دوربین های تحت شبکه برند هایک ویژن با ویژگی های خاصی که دارند گاهی تا 5 برابر قیمت بالاتری را به کاربران تحمیل می کنند. این نوع دوربین ها یک محصول چینی بدون هیچ برند و نام و نشانی مشخصی هستند، از این رو قیمت بسیار کمی دارند. دستگاه ضبط NVR به کار رفته در این دوربین ها از DVR نصب شده بر روی دوربین های آنالوگ گران تر می باشد اما به دلیل این که کیفیت این دوربین ها بیشتر می باشد و محدوده دید بیشتری را در بر می گیرند می توان به جای استفاده از چند دوربین آنالوگ از یک دوربین IP استفاده نمود.

برخی از آن ها به جای دکتورها و آشکارسازهای دود مورد استفاده قرار می گیرند، برخی را در محل نصب لامپ های برق نصب می کنند، برخی در سنسورهای حرکتی pir مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های مداربسته تحت شبکه به دلیل این که در کمتر از یک ثانیه بیش از 20 فریم از محیط تحت پوشش خود می گیرند، به این سیستم پیشرفته مجهز هستند. این روش اسکن باعث کاهش لرزش در میان سطرهای تصویر می شود که با حرکتی نرم در بین فریم ها، تصاویر را با وضوح بیشتر به نمایش می گذارد. کارشناس فروش هم با توجه به اطلاع کم مشتری از فرصت استفاده کرده و به نوعی از اطلاعات کم مشتری در زمینه دوربین مداربسته سو استفاده میکند. دوربین مدار بسته DS-2CE76D0T-ITMF از استاندارد ip67 پشتیبانی میکند و در برابر رطوبت، گرد و غبار و آب مفاوم است. اصطلاح بیسیم بیشتر به طریقه ارسال اطلاعات آنها اشاره میکند. تنها کافیست با طریقه نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه آشنا باشید. البته باید در نظر داشته باشید کیفیت تصاویری که دریافت می کنید نیز به مراتب بالاتر است. کیفیت های متفاوتی در دوربین های تحت شبکه وجود دارد که با واحد مگاپیکسل بیان می شود و هرچه ان واحد بیشتر باشد، دوربین تصویر با وضوح بیشتری را نشان می دهد.

حال آن که در بسیاری از مواقع در دوربین های مداربسته شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیم استفاده کرد. یک مورد از این روش هایی که برخی از فروشندگان دوربین مداربسته برای فروش بیشتر انجام میدهند، مشاوره اشتباه می باشد. در صورتی که شما ساکن یک منزل مسکونی باشید به بسیاری از ویژگی های دوربین تحت شبکه نیازی ندارید اما برخی از فروشندگان سعی می کنند تا با بولد نشان دادن این ویژگی ها دوربین های تحت شبکه گرانتر را به شما بفروشند. دوربین مداربسته آنالوگ از تکنولوژی های قدیمی برای ضبط تصاویر و صوت استفاده می کنند. ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که به دلیل اتصال به شبکه، کار کردن و نصب این دوربین ها سخت می باشد در صورتی که این تصوری کاملا غلط بوده و تجهیزات این دوربین ها به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری نصب می گردند. به همین دلیل است که شرکت ها تمام تلاش خود را بر ارتباطات بی سیم متمرکز می کنند.

اما ارتباط شبکه با دوربین های IP مداربسته هر پیشرفت مرتبط با شبکه را نیز بر دوربین های مداربسته لحاظ می کند. به عبارت دیگر، در سیگنال های تصویری آنالوگ، تصاویر متحرک از ترکیب خطوط هر تصویر به طور متناوب ایجاد می شوند. تکنولوژی دوربین های امنیتی به مدت چندین دهه بوده است، اما بهبود در سال های اخیر حتی در دستگیری مجرمان در این اقدام موثر بوده و آنها را به سمت عدالت سوق می دهد. متاسفانه برخی از کارشناسان فروش دوربین های مداربسته به واسطه افزایش سود خود از طریق فروش دوربین های گرانتر اقدام به فروش دوربین های تحت شبکه به شما می نمایند. امروزه استفاده از این دوربین ها با گستردگی زیادی مواجه شده است و سازمان ها و ارگان های مختلف به منظور نظارت بر عملکرد کارکنان خود اقدام به نصب این دوربین ها می نمایند. اما یک سری از اجزای این دوربین ها با دوربین های مدار بسته آنالوگ و WebCamها تفاوت دارد. اما چگونه می توان محصولات هایک ویژن را ارزان تر خرید؟ محصولات تحت شبکه اغلب بسیار پیشرفته تر هستند و قابلیت کنترل بیشتر محیط را برای شما فراهم می سازند. دوربین های مداربسته PTZ سیستم هایی پیچیده اند که برای نصب نوع آنالوگ آنها، باید کابل های آنالوگ، سریال و تغذیه را فراهم کرد.