معرفی انواع دریچه بازدید فن کویل پایگاه اطلاع رسانی رجا

دریچه فن کویل مشبک یکی از قدیمی ترین دریچه های بازدید موجود در بازار میباشد که از ظاهر زیبایی برخوردار است و از افت فشار جلوگیری میکند.این محصول دارای پیچ های مخفی هستند که سبب شده طریقه نصب این دریچه ها بسیار آسان شود. این نکته را در نظر بگیرید که دریچه بازدید فن کویل لولایی به خاطر محدودیتی که در نصب دارند، تنها به صورت پیچ از رو قابل نصب هستند. تمامی دریچه های بازدید فن کویل قابلیت لولایی با قفل زیمنس و یا کشویی با قفل و یا وزنی را دارد که بنا بر محیط و ارتفاع دستگاه تا دریچه و یا حتی سلیقه مشتری قابل ساخت می باشد. این نوع دریچه بازدید فن کویل در واقع ترکیبی از دریچه بازدید ساده با دریچه خطی یک یا دوطرفه است. سطح دریچه بازدید فن کویل با رنگ کوره‌ای در رنگ‌های متنوع از قبیل سفید،کرم،مشکی،طوسی و… پوشش داده می‌شود. در نظر داشته باشید که نصب هر یک از انواع دریچه های بازدید فن کویل با توجه به ساختار مختلف، بسیار متفاوت می باشد و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند به بهترین شکل، دریچه های مورد نظر شما را نصب کنند.

این مدل دریچه زیر فن کویل مخصوص دستگاههایی است که احتیاج به تامین هوای تازه ازیر دستگاه دارند . حال اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل آنقدر بزرگ باشد که مجبور باشیم از مدل دو درب استفاده کنیم ، لزوماً باید لولاها روی عرض های فریم قرار بگیرد . دریچه فن کوئل چوبیاز جنس ام دی اف هستند مناسب برای دیوار و کف زمین دارای پوشش پلی یورتان.

کاربردهای دریچه های بازدید فن کویل

در چنین شرایطی، دریچه ها باید حاوی شیارهایی باشند که به عنوان منافذ عبور هوا دریچه زیر فن کویل عمل می کنند. دریچه بازدید فن کویل طرح اسلوتبه بهترین شکل ممکن هوای فضا را به دستگاه منتقل میکند و از ظاهر مناسبی برخوردار میباشد.جنس این محصول آلومینیوم میباشد و پوشش آن رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار میباشد. ضخامت ورق آلومینیومِ استفاده شده در بدنه دریچه بازدید فن کویل خطی بسته به ابعاد دریچه بازدید قابلِ افزایش می‌باشد. فریم این مدل دریچه همانند دریچه زیر فن کویل ساده در سایزهای 3 و 5 سانتی متری است و به صورت پیچ و پیچ مخفی در قسمت جلو نصب می شود.

برای دستگاههایی که نیاز به مکش هوا از بدنه درب دریچه بازدید را دارند برایتناسب با مدلِ دریچه دهش(اگر از مدل خطی باشد)، از دریچه زیر فن کویل خطی استفاده می‌گردد. درب دریچه زیر فن کویل خطی از یک ورق آلومینیومی تشکیل شده که در بدنه خود یک دریچه خطی را به صورت ترکیبی جای داده است. این دریچه خطی باعث ایجاد منفذی برای عبور هوا از محیط به محفظه داخلی فنکویل می‌گردد. این توری به نوعی نقش فیلتر را ایفا کرده و از انتقال گردوخاک جلوگیری کرده و همچنین امکانِ ترددِ حشرات را از محیط به داخل محفظه و بالعکس را به حداقل می رساند. کلیه قسمت های سطح دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره‌ای در رنگهای مختلف می پوشانند. دریچه زیر فن کویل خطی نیزبه دو به صورت لولایی و وزنه‌ای تولید و به صورت پیچ مخفی و پیچ از رو نصب می‌گردد.

دریچه زیر فن کویل لولادار وسط خطی یکسره

معرفی انواع دریچه بازدید فن کویل پایگاه اطلاع رسانی رجا

دریچه زیر فن کویل پلاستیکی به صورت کاملا سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما تولید می‌گردد و محدودیتی در ساخت دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نسبت به ابعاد و سایز نیست. عرض فریم و قالبِ شکیلِ فریمِ دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در زیباتر جلوه دادنِ ساختار دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نقش موثری را ایفا می‌نماید. قیمت مناسب و مقرون به صرفه دریچه زیر فن کویل پلاستیکی از جمله مزایای ویژه‌ی دریچه زیر فن کویل پلاستیکی به شمار می‌آید.

  • از جمله دریچه‌های دکوراتیو و شکیل در صنعت دریچه سازی برای بازدید فن کویل، مدلِ گل سقفی است.
  • این نوع از دریچه های فن کویل فاقد شیار یا درز برای ورود هوا به داخل اتاق هستند.
  • در صورتی که دریچه زیر فن کویل شما با رنگ کاور شده باشد؛ مسلما قیمت بیشتری از دریچه های بدون رنگ خواهد داشت.
  • زیرا در صورت کم بودن این فاصله امکان وزنه ای بودن درب دریچه زیر فن کویل وجود نخواهد داشت .
  • بدنه‌ی دریچه زیر فن کویل به وسیله رنگ کوره‌ای پودری استاتیک، در رنگ های مختلف،متناسب با رنگ فضای محیط (سفید،کرم،مشکی،قهوه‌ای و…) پوشش داده می‌گردد.

تولید در حالت وزنه‌ای یا لولایی بنا به خواست مشتریان امکان‌پذیر است. به طور معمول دریچه بازدید زیر فن کویل از دو بخش اصلی تشکیل می شوند که عبارتند از قاب و فریم. این دریچه ها از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم و چوب ام دی اف تولید می شوند که تنوع نوع آلومینیومی آن ها از انواع دیگر بیشتر می باشد.

قیمت مینی چیلر آب خنک 10 تن محصول شرکت رادکو