مدار 24 ولت رامونا

دوربین مدار بسته چرخشی یا speed dome به دوربینی میگوییم که توسط کنترل کننده یا به صورت خودکار قابلیت چرخش در جا را داشته باشد. دوربین مداربسته ip هایک ویژن با قابلیت نصب و کنترل کردن توسط برنامه اختصاصی هایک ویژن که برای دوربین مداربسته هایک ویژن نوشته شده است، می تواند کنترل کاملی را در اختیار شما قرار دهد و با این روش کار شما را بهبود ببخشد. کارشناسان این وبسایت با داشتن بیش از ۱۶ سال تجربه درخصوص خدمات نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین مداربسته میتوانند علاوه بر کمک و راهنمایی در این خصوص به راحتی شماره نصاب دوربین مداربسته حرفهای جهت نصب کامل سیستم حفاظتی مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند.

دوربین مداربسته فیش آی یا چشم ماهی نیز یکی دیگر از انواع دوربین های سقفی است که زاویه دید 180 یا 360 درجه را ارائه می دهد. ضریب حفاظت این دوربین IP65 می باشد یعنی بدنه پلاستیکی و اتصالات آن به گونه ای است که برای فضاهای داخلی و دور از رطوبت می توانید استفاده کنید. ادارات و سازمان های کوچک و بزرگ نیز هر روز تمایل بیشتری به استفاده از فناوری های نوین نشان می دهند تا از طریق تکنولوژی های امنیتی جدید هم از اموال سازمان خود حفاظت کنند و هم امنیت بیشتری را به پرسنل و مشتریان و مراجعه کنندگان خود هدیه کنند. لازم به ذکر است که شرکت مهر تجارت نمایندگی رسمی برند های هایک ویژن و تیاندی در ایران است و کیفیت و اصالت دوربین های نصب شده را برای مشتریان خود تضمین می کند. در ادامه به مهمترین مکان هایی که در پروژه های نصب دوربین مداربسته ادارات باید اقدام به نصب دوربین کنید اشاره هایی می کنیم.

انتخاب بهترین و کاربردی ترین سیستم مداربسته نیاز به مشاوره تخصصی دارد و ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز با مشاوران شرکت مهر تجارت تماس بگیرید تا در اسرع وقت با مراجعه به شرکت شما راهنمایی های لازم در جهت نصب بهترین سیستم مداربسته با کمترین قیمت را دریافت کنید. یک سیستم دوربین مداربسته و نور پردازی امنیتی که به درستی نصب شود مزایای بی شماری را در اختیار صاحبان خود قرار می دهد. با توجه به نوع و ابزار اتصال آنها انواع bnc شامل بی ان سی پیچی، فنری، پرسی و… قابلیتهایی مانند ضبط تصویر با کیفیتهای متفاوت و انواع مختلف فرمتهای تصویری، انواع هشدار، ارتباط با شبکه و بکارگیری نرمافزارهای کاربردی، هشدار قطع یا خرابی دوربین، حسگر حرکت یا motion detection، ارسال هشدار حرکت به وسیلۀ ایمیل، امکان کنترل به واسطۀ وب، تنظیم نور و وجود زبانهای مختلف سیستمی در هر دی وی آر (DVR) تعدادی پورت ورودی و خروجی برای تصویر و صدا وجود دارد. واحد سنجش وضوح تصویر در دوربین های آنالوگ TVL (تی وی لاین) است ، تصاویر ان ها توسط دستگاهی به نام (Digital Video Recorder(DVR پردازش و ذخیره می شوند.

برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است. توجه داشته باشید که هرچقدر به سوی لنز 16 میلیمتری پیش برویم میزان زوم بیشتر و در نتیجه آن دامنه دید کمتر میشود. اما برای دستگاههای دید در شب، مانند یک چراغ قوه عمل میکند و امکان دید در شب یا در مکانهای تاریک که نور محیط وجود ندارد را فراهم میکند. با استفاده از یک دوربین مداربسته صد در صد بی سیم شما آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و می توانید دوربین را بدون اجرای سیم کشی در هر جایی از جمله قفسه، میز و … معمولا در مواردی مانند تشخیص چهره افراد، به رزولوشن بالایی احتیاج خواهید داشت. قابلیت تشخیص چهره از دیگر ویژگی های دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. سوکت شبکه : سوکت شبکه در انواع متفاوت تولید می شوند که برای اتصال کابل به دستگاه ، دوربین مدار بسته و سوییج مورد استفاده قرار می گیرند. لیست قیمت دوربین AHD میتواند در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته راهنمای شما باشد. ۱. این لیست اجرت نصب مبنای قیمت گذاری مورد توافق و عرف بازار مجریان سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد،که با توجه به شرایط و برابر توافق طرفین قرارداد فی مابین قابل افزایش و کاهش می باشد.

در دوربین های مداربسته، لنز ۲.۸ میلی متری، فضای افقی برابر با ۷۴ درجه را تحت پوشش قرار می دهد. سوال دیگر این است که آیا نصب دوربین در ادارات بدون اطلاع پرسنل قانونی است؟ در ادامه ما به چند ویژگی و تاثیر غیر مستقیمی که نصب دوربین مداربسته در مکان های مختلف می گذارد اشاره کرده ایم. در صورتی که یک یا چند نفر در مجتمعتان با نصب دوربین مداربسته در آپارتمان موافق نیستند و شما و اکثریت ساکنین مصر هستید که ساختمان نیاز به امنیت بیشتری دارد می توانید با مراجعه به مراجع قانونی تاییده کتبی دریافت کنید. به طور کلی با نصب اعلامیه هایی در سرتاسر ساختمان مبنی بر این موضوع که تمام مکالمات و حرکات افراد ضبط می شود، مسئولیت قانونی نصب دوربین های مداربسته محدود شود.

بر اساس پژوهش های انجام شده مراجعه کنندگان به سازمان ها و ادارات مختلف با مشاهده دوربین های مداربسته نظارتی نصب شده در این مکان ها احساس امنیت بیشتری سایت binacctv می کنند. طبق آمار پلیس آگاهی بسیاری از سارقین زمانی که متوجه مجهز بودن فروشگاه به دوربین مداربسته می شوند از تصمیم خود جهت ارتکاب سرقت منصرف می گردند زیرا نصب دوربین مداربسته در یک فروشگاه به منزله شناسایی شدن مجرمین در هنگام وقوع سرقت می باشد. البته این امکان هم وجود دارد که لنز دوربین هم ضد آب طراحی شده باشد اما در اکثر موارد ضد آب بودن به قاب دوربین اشاره دارد. تعداد محدودی از دوربین های سامسونگ در بازار باقی مانده است و از معایب بزرگ دوربین های سامسونگ نا موجود بودن آن در بازار است. یکی از پرکاربردترین اصطلاحات دوربین مدار بسته عبارت اسپیددام چرخشی است.

اگر تعداد دوربین ها زیاد نباشد می شود تک تک آنها را به برق متصل کرد اما اگر تعداد زیادی دوربین داشته باشیم بهتر است از آداپتور دوربین مدار بسته استفاده کنیم. اگر نصب دوربین مداربسته مورد علاقه شماست و باروحیات شما سازگارست ما به شما قول میدهیم لیمو بهترین انتخاب برای شروع یادگیری این مهارت است. بهتر است دوربین مدار بسته در گوشه های ساختمان نصب شود، در این صورت کابل های متصل به آن از دید افراد مخفی می شود. دوربین های مینیاتوری(مخفی) دارای ابعاد بسیار کوچک می باشند و قابلیت دید درشب ندارند و در محیط های داخلی استفاده می شوند. عموما به ویژگی IR یا دید درشب مجهز میباشند. بعد از علامتگذاری مکان نصب دوربینها، بررسی کنید که مطمئن شوید قرار گرفتن دوربین در آن قسمت بهترین نمای ممکن را ارائه میدهد و دید آن با مانعی محدود نمیشود. همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است . ایمن کالا وارد کننده و توزیع کننده انواع قطعات و تجهیزات دوربین های AHD با گارانتی معتبر و ارسال سریع به شهرستانها با همکاری و پخش دوربین مداربسته به اکثر شهرهای ایران مانند بندر عباس-شیراز-بوشهر-خوزستان-اهواز- گیلان-مازندران-تبریز-ارومیه-مراغه-کرمان-اصفهان-یزد و …

شهرهای چند میلیونی با ازدحام زیاد باعث شده است که از تکنولوژی های جدید در جهت نظارت و حفاظت از اموال با ارزش بیش از گذشته استفاده شود. سیستم های مداربسته در چند سال گذشته به شدت متنوع شده اند و قابلیت های منحصر به فردی در این دوربین ها می توانید مشاهده کنید. در دوربین مدار بسته با این ویژگی معمولا چند led پیرامون لنز نصب شده و توسط سنسور نور در نور کم یا تاریکی روشن میشوند. بر اساس قانون تا زمانی که نصب دوربین های مداربسته بر حریم شخصی افراد تاثیر منفی نگذارد ، استفاده از دوربین ها در هر فضایی منع قانونی ندارد. در ادامه مزایای مختلف نصب دوربین های مداربسته در ادارات و سازمان ها را برای شما بیان می کنیم. نصب دوربین مدار بسته در گوشه اتاق معمولا بزرگترین نقطه دید ممکن را به شما می دهد.

دوربینهای مداربستهٔ مینیاتوری (Mini Camera): این دوربینها دوربینهای کوچکی هستند که بیشتر به عنوان دوربینهای مخفی استفاده میشوند. هرچه این عدد بیشتر باشد، حفاظت در برابر ضربه بهتر است. این دوربینها به اندازه دوربینهای نوع بولت در برابر شرایط نامساعد جوی، مقاوم نیستند و معمولا برای محیطهای غیرصنعتی مناسب هستند. لنزهای ثابت قابل تنظیم نیستند و یکبار در ابتدا تنظیم میشوند. این لنزها مانند لنزهای varifocal دارای فاصله کانونی متغیر بوده با این تفاوت که زوم، فوکوس و دیافراگم را میتوان از فاصله دور و از طریق موتور تنظیم کرد. این نوع از دوربین های مداربسته قابلیت نصب لنز با زاویه کانونی مختلف را بصورت جداگانه دارند. در لنزهای فریفوکال، امکان تغییر فاصله کانونی وجود دارد. لنزهای متداول موجود در بازار لنزهای 4.3 ، 6 ، 8 ، 12 و یا 16 میلیمتری هستند. این دستگاه در سیستم نظارت و کنترل بر دوربین مداربسته آنالوگ به کار میرود. NVR مخفف عبارت network video recording است به معنای دستگاه ذخیرهسازی تصاویر دوربین مداربسته که برای دوربینهای آی پی (IP) یا تحت شبکه به کار میرود. دوربین مدار بسته No Name یا همان بدون نام، دوربین یا دستگاه یا تجهیزاتی است که برند یا مارک تولید کننده بروی آن وجود ندارد، ولی معمولا برچسبی که گویای مشخصات فنی آن دستگاه باشد، بر روی آن قابل مشاهده است.

این کمپانی در سال 2001 تاسیس شد. بیشترین کاربرد دوربین های مدار بسته در اوایل تولید برای مصارف پایگاهای فضایی و سایتهای پرتاب موشک استفاده می شد که بعد ها توانستند روی خود موشکها دوربین نصب کنند. در سال 1942 میلادی اولین دوربین مداربسته طراحی و ساخته شد. از مکان های مهم در هر ساختمان از جمله ساختمان های اداری درب ورودی است. ضروری است. علاوه بر درب ورودی، ناحیه ای از ورودی به سالن اصلی مجتمع نیز مکان مناسبی برای نصب دوربین اداری است. های متداولترین و بهترین موقعیت ها در ساختمان شامل راه پله های ورودی، راه پله های اضطراری، دربهای ورودی و درب است. این دوربین مداربسته به صورت دائم کار می باشند و برای کنترل محیط های صنعتی ، کارخانجات ، پارکینگ ها و محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند .

قائم الکترونیک دارای تیم مجرب و کارشناسان حرفه ای می باشد تا شما را از خرید تا نصب به صورت کاملا حرفه ای همراهی کنیم. لیست قیمت کالاها و همچنین نظراتی که کاربران سایت دربارهی آنها دادهاند هم میتواند در انتخاب بهترین گزینه راهنمای شما باشند، در صورتی که برای انتخاب و خرید نیاز به راهنمایی یا مشاوره بیشتر داشتید با کارشناسان ما ۰۲۱۸۸۸۲۹۰۴۳ تماس بگیرید. در این گونه مواقع استفاده از انواع دوربین مدار بسته بهترین گزینه به شمار رفته و مدیر شرکت می تواند با نصب دوربین در بخش های مختلف، تصاویر دریافت را در مانیتور خود مشاهده نموده و از موارد این چنینی آگاه باشد. با این وجود، نصب آنها چندان هم سخت نیست و فقط چند مرحله بیشتر از دوربین بولت هایک ویژن دارند. این دوربین ها در محل خود ثابت بوده و توانایی ارسال تصاویر به یک یا چند محل را دارند . حریم خصوصی شرکت ها و حفاظت از اطلاعات و فناوری های موجود در هر شرکت به حدی در دنیای پر رقابت امروز اهمیت یافته است که بسیاری از سازمان ها و ادارات هزینه های هنگفتی در طول سال برای جلوگیری از هک سیستم ها و نفوذ افراد غریبه به سازمان خود متحمل می شوند.

بررسی تعداد و نوع دوربین مداربسته مورد نیاز به همراه جانمایی دقیق مکان نصب دوربین های مداربسته به حدی مهم است که در صورت عدم توجه کافی به این موضوعات هزینه های مالی و زمانی بیهوده به شرکت و سازمان خود تحمیل می کنید. همچنین مزیت سپردن پروژه های امنیتی خود به شرکت متخصص در نصب دوربین مدار بسته این خواهد بود که بعد از اتمام پروژه خیالتان از خدمات پشتیبانی فنی و همچنین رفع مشکلات احتمالی راحت خواهد بود. این دوربینها معمولا برای نظارت بر فعالیتها و اطلاعات، با اهداف مدیریتی یا امنیتی استفاده میشوند و برخلاف دوربینهای آنالوگ برای ذخیره سازی به دستگاه ضبط محلی نیازی ندارند.