قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ Redmi K50 Gaming

یک گوشی هوشمند بازی نه تنها به عملکرد قدرتمند نیاز دارد، بلکه به صفحه نمایش بزرگ و دکمه های تریگر اضافی نیز نیاز دارد. چراکه Redmi K50 یک گوشی گیمینگ است و کاربرانِ هدف، بیشتر در حالت افقی از آن استفاده می‌کنند. چیپست Dimensity 8100 که یکی از اصلی‌ترین رقیب‌های تراشه معروف Snapdragon 8 Gen1 محسوب می‌شود، توانسته امتیاز بسیار بالایی در بنچمارک آنتوتو کسب کند. همچنین CPU تراشه‌ی گوشی شیائومی k50 هشت هسته‌ایست که شامل 4 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز می‌شود.

قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ Redmi K50 Gaming گوشی ردمی K50 اولترا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژر ۱۲۰ وات با USB Type-C شارژ می‌شود و جک ۳٫۵ میلی‌متری و گواهی IP53 دارد. برای قیمت گوشی Redmi K50 Ultra احتمال می‌رود برای حافظه ۱۲۸ با رم ۸ حدود ۴۵۰ دلار، برای حافظه ۲۵۶ با رم ۸ گیگابایت ۴۹۰ دلار، برای حافظه ۲۵۶ با رم ۱۲ گیگابایت ۵۳۵ دلار و برای حافظه ۵۱۲ با رم ۱۲ گیگابایت ۵۹۵ دلار قیمت‌گذاری شود. همان‌طور که می‌دانید، این محدوده قیمت برای گوشی هوشمندی که از اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ پشتیبانی می‌کند بسیار کم است. صفحه نمایش OLED دستگاه حدود 86 درصد گوشی شیائومی k50 را در برگرفته است.

خوشبختانه ردمی k50 از بهترین و مقاوم‌ترین محافظ‌ها یعنی گوریلاگلس ویکتس استفاده کرده که بیشتر آن را در گوشی‌های پرچمدار می‌بینیم. با این پوشش محافظتی حتی در صورت زمین خوردن گوشی ردمی k50 ، بعیدست آسیب جدی و خاصی به نمایشگر شما وارد شود و می‌توانید با خیال راحت و بدون گلس از گوشی گیمینگ k50 ردمی خود استفاده کنید. پنل جلو و پشت از شیشه ساخته شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر این گوشی، حس خوبی هنگام دست گرفتن آن به کاربر القاء شود.

صفحه نمایش

گوشی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۵۰ دلار قیمت دارد. سرعت شارژ و ظرفیت باتری گوشی Redmi K50 Ultra چقدر است؟ ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ آن ۱۲۰ وات است. مصرف بهینه انرژی که عامل اصلی آن پردازنده مرکزی قوی و صفحه نمایش باکیفیت است، باعث شده تا این میزان نگهداری شارژ در این گوشی محقق شود. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین باید بر اساس نیاز خود میزان حافظه داخلی گوشی را تعیین کنید. البته با توجه به انواع حافظه داخلی بالایی که ارائه شده دیگر نیازی به اسلات حافظه کارت نخواهید داشت.

این برند انواع گوشی ها را وارد بازار کرده است حتی گوشی های گیمینگ ارزان قیمت هم توسط شرکت شیائومی عرضه شده است که یکی از آنها گوشی شیائومی K50 است. فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین در راستای تسهیل خرید اینترنتی محصولات دیجیتال ایجاد شده تا تمامی هموطنان عزیز دسترسی راحت‌­تری به بازار این محصولات داشته باشند. شما در همه چی آنلاین می­توانید انواع گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی اپل را با بهترین قیمت تهیه کنید. همچنین قابلیت فیلمبرداری 1080 با 30/60 فریم بر ثانیه روی دوربین سلفی وجود داره. سمت راست گوشی، دو تا تریگر گیمینگ مکانیکال و حسگر اثر انگشت که با دکمه پاور ادغام شده، قرار گرفتن. سمت چپ گوشی دکمه کم و زیاد کردن صدا، میکروفون و خشاب سیم کارت قرار داره.

  • این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.
  • Redmi K50 Ultra دارای یک نمایشگر 12 بیتی 6.7 اینچی OLED بوده که توسط TCL CSOT چین و Tianma تولید شده است.
  • اگر در مورد این محصول سوالی دارید همینجا بپرسید؛ کارشناسان ما و سایر کاربران به سوالتان پاسخ می‌دهند.
  • واژه‌ی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصه‌ی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است.
چراغ های LED RGB و دکمه های پاپ آپ جانبی قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای در گیمینگ می دهد. یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد. را معرفی کرده است که اولین گوشی از این خانواده است که وارد بازار شده است.

مقایسه طراحی گوشی‌های ردمی K50 پرو و ردمی K50 اولترا

و پس از آن پیشرفتی دیگر با عنوان MI 11 که به تازگی معرفی شده نیز به دور از نگاه‌ها باقی نخواهد ماند. امضای اختصاصی ردمی K50 Gaming ظاهر به خصوص و دکمه کناری جمع شونده آن می‌باشد. هرچند برخی افراد معتقدند که طراحی ردمی K50 Gaming یک طراحی گیمینگ درست و حسابی ندارد ولی به یک موبایل هوشمند معمولی نیز بی شباهت است. فریم فلزی، قاب شیشه‌ای، نور RGB اطراف لنز و فلش صاعقه‌ای، مولفه‌های ظاهری هستند که از ردمی کی 40 به ردمی کی 50 به ارث رسیده‌اند. تنها تفاوتی که بین این دو گوشی دستگیرمان شد، تبدیل ماژول دوربین بیضی به ماژول چهارضلعی است. چرا که به جای خودنمایی حین گیمینگ، تنها زمانی روشن می‌شود که پیام جدید داشته باشید یا موبایل را برای شارژ به برق کنید.

یکی از ویژگی هایی که این گوشی را گیمینگ کرده است وجود تریگر های فیزیکی پاپ آپ آن است. این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین آغاز کرده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم نموده که گوشی­ های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع دریافت نمایند. به دوربین سه‌گانه در پشت با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 متکی است. متأسفانه، دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی در یک بریدگی سوراخ قرار دارد و بنابراین اندکی در انجام بازی‌های فشرده اختلال ایجاد می‌کند. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است.

شیائومی Redmi K50 Gaming از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را در سه رنگ مشکی ، خاکستری و آبی تهیه کنند. این محصول در سه پیکربندی 128GB/8GB و 128GB/12GB و 256GB/12GB در دسترس قرار دارد.

بد نیست برای شروع کمی به بررسی لوگو شیائومی که در ظاهر بسیار ساده است بپردازیم. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید تصاویر خود را به بررسی خود اضافه کنید. بلاگ دیوار در تلاش است تا با ارتقا دانش کاربران خود، در بهبود تجربه کاربران در استفاده از دیوار تأثیرگذار باشد. شما می‌توانید با مطالعه روزانه این بلاگ ضمن انجام معاملاتی بهتر و دقیق‌تر، از آخرین تحولات در سایت دیوار نیز مطلع شوید. گوشی Redmi K50 Ultra در چه مدت زمانی شارژ می‌شود؟ این گوشی تنها در مدت زمان ۱۹ دقیقه از ۱% تا ۱۰۰% شارژ خواهد شد.