قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | binacctv

برای نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن نیاز به مجوز وجود دارد که برای دریافت آن باید به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرد در غیر اینصورت نصب دوربین غیر قانونی خواهد بود. اهمیت انواع دوربین مدار بسته در مکان های مختلف به حدی بالاست که اگر به مراکز تجاری، مسکونی و حتی مدارس دوربین مداربسته نصب شود، وسوسه دستبرد و سرقت تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت. دوربین ها علاوه بر جنبه امنیتی و کاربری بسیار مهم، ظاهر لوکسی نیز به مکان مورداستفاده خود می دهند.

دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-B220

دی وی آر ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی مجله خبری دوربین مداربسته بینا و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی ها آنها را دسته بندی کرده است. اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های چینی تعداد ورودی های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند. اندازه این دوربین ها بسیار کوچک بوده و می توان آنها را در مکان های مخفی نصب نمود. به علت اندازه کوچکی که این دوربین ها دارند قابلیت جاسازی آنها در مکان های مختلف وجود خواهد داشت. دوربین های مینیاتوری نمونه ای از دوربین های مخفی می باشند که در بسیاری از مورد جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی نیاز است تا دوربین های صنعتی در محیط های بیرونی و گاهی در محیط های داخلی نصب گردند.

دوربین مداربسته تحت شبکه اکسوم مدل EIPC-B114L

دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.

  • دوربین اسپید دام به دو نوع دوربین اسپید دام تحت شبکه و دوربین اسپید دام آنالوگ تقسیم می شود.
  • با قرار گرفتن دوربین مداربسته در ورودی منازل می‌تواند از خطرات زیادی جلوگیری کند و در صورت بروز مشکل هم برای حل آن کارآمد باشد.
  • در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است.
  • امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری پیدا کرده است.
  • کیفیت این دوربین مدار بسته همانطور که از اسمشان پیداست تابعی از امواج سینوسی آنالوگ می باشد.
  • آنها به صورت استوانه ای شکل هستند و می توانند فواصل طولانی را فیلم برداری کنند.
همان‌طور که از نام آن پیداست، این نوع دوربین به‌گونه‌ای طراحی شده است که موردتوجه قرار نمی‌گیرد. با این حال، این نوع دوربین هنوز هم تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، راه‌اندازی و نگهداری کمتری برای دوربین موردنیاز است و فیلم برای دسترسی آسان به‌صورت آنلاین ارسال می‌شود. تصاویر از طریق اینترنت منتقل می‌شوند، تا بتوان آنها را در هر جایی مشاهده کرد.

http://dekorasiyon.irهمیشه بهتر است قبل از تصمیم‌گیری در مورد تعداد انواع دوربین مدار بسته، از مزایای آنها مطلع شوید. امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند. این دوربین قابلیت چرخش در جهت افقی و عمودی و زوم روی تصاویر را به خوبی دارد.

دوربین مداربسته داهوا مدل HAC-HFW1200CMP