فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

این شرکت در کنار تولید دوربین مدار بسته تولیدات امنیتی دیگری مانند قفلهای اثر انگشتی، دزدگیر اماکن و سیستمهای اطفای حریق نیز دارد. یا دوربین های IP نیز نامیده می شوند که به یک شبکه Wi-Fi متصل شده و فیلم خود را در فضای ابری ذخیره می کنند. بدیهی است که دوربین مداربسته مناسب خانه با دوربین مداربسته مناسب یک کمپانی، پارکینگ و غیره متفاوت خواهد بود. محصولات متنوع شرکت هایک ویژن هم اکنون در ایران قابل خریداری است و بازه گسترده نیازهای متفاوت مشتریان را پاسخگو است. شرکت سوئدی اکسیز در سال 1984 تأسیس شد و به تولید محصولات نظارتی دوربین مداربسته پرداخت. برای نصب دوربین مدار بسته با ما همراه باشید تا تا شما را در انتخاب بهترین سیستم نظارتی راهنمایی کنیم. اگر شما هم قصد دارید در خانه یا محل کارتان از این دوربین ها استفاده کنید با ما همراه باشید چرا که در این مقاله گروه مشاوره هیواتک قصد داریم انواع دوربین مدار بسته را معرفی کرده و مزایا و معایب آها را بررسی کنیم. در صورتی فضای بزرگی در اختیار دارید و یا این که احساس می کنید دوربین مورد سرقت قرار گیرد، می توانید دوربین دیگری نیز نصب کنید. تهیه دوربین مداربسته در صورتی که مورد استفاده شما قرار نگیرد تنها هزینه زیادی به شما تحمیل خواهد کرد.

ضمن اینکه نصب دوربین کار آسانی است و با شرکت در یک دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در مدت زمانی کوتاه با کلیه مراحل آن آشنا می شوید. مطمئناً بدون کمک گرفتن از یک متخصص نصب دوربین مداربسته، نمیشود یک انتخاب صحیح داشت. شرکت هایک ویژن مبدع تکنولوژیهای متفاوتی در زمینه دوربین مداربسته، مانند فرآیند اصلاح نور در شرایط با نور زیاد، فرایند رفع نویز در شرایط نوری ضعیف و دید در شب با عمق بسیار بالا با استفاده از لنزهای قدرتمند و با کیفیت، است. در دنیای تکنولوژی دوربین های مدار بسته شرکتهای متفاوتی در حال تحقیق، توسعه و تولید دوربینهای مداربسته و فناوریهای مربوط به آن هستند. اگر پروژه نصب دوربین مداربسته شما مربوط به خانه است، پیشنهاد میشود که از پکیجهای دوربین مداربسته استفاده کنید. اگر محل موردنظر شما سرپوشیده و بسته است باید دوربین مربوط به آن محیط را انتخاب کنید. که به معنی گنبد بوده و بیشتر در محیط های داخلی استفاده می شود.

و وظیفه دارد تا نورهایی که از پشت به جسم تابیده می شوند را مدیریت کرده و اجازه ندهد تا از سوژه تنها یک جسم سیاه و غیر قابل تشخیص ایجاد گردد. به همین خاطر به یک منبع تغذیه نیاز دارید تا برق شهری را به برق ۱۲ ولت DC مورد نیاز دوربینها تبدیل کند. اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل داراییهای ما خواهد بود، نکتهای هست که اکثر مردم از آن بیاطلاع هستند. نکته ای که باید به آن توجه کنید اینکه این شرکت های فروشنده دوربین ارائه دهنده گارانتی برای آن نیستندو می بایستی خدمات پس از فروش را با تماس با شماره تلفن برند سازنده محصول خود دریافت کنید.

لنز فوق عریض با فاصله کانونی کم در این دوربین های مداربسته سبب شده تا میدان دید بسیار وسیعی در اختیار کاربران قرار گیرد. قرار دادن دوربینهای دید در شب در برابر نور زیاد ممکن است باعث فرسودگی آنها شود. کیفیت این دوربین تابع امواج آنالوگ بوده و امواج آنالوگ همیشه در معرض نویز های مختلف الکترومغناطسی، نویز های ناشی از نوسانات برق قرار دارد. این امکانات در محصولات تولیدی برند های لوک در انواع دوربینهای مداربسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه وجود دارند. شرکت هایک ویژن، برند های لوک را برای تولید محصولات ارزانتر تأسیس کرد. برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود. نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتکارات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گستردهای از محصولات و راه حلها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص میکند. شرکت پاناسونیک مانند شرکت هموطن خود سونی، به علت قیمت بالای محصولات سهم کمی در بازار جهانی دوربین مداربسته دارند.

و از همان ابتدا مشخص بود که برای بدست آوردن آن باید مقدار قابل توجهی از قرصهای سمی و تلههای عمدی مثل نامگذاری FTO را که دولت ترامپ ایجاد کرده بود، خنثی کنند». یکی از قابلیتهای این دوربین این است که؛ میتواند یک شی موجود در تصویر را بزرگنمایی کند. آشکارسازهای حرکت و سنسور شکستن شیشه ، به عنوان بخشی از یک سیستم امنیتی منزل متصل ، می توانند به درها و پنجره ها اضافه شوند. این کمپانی در زمانی کوتاه توانست نام خود را به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح سیستم دوربین مدار بسته در جهان مطرح کند. و به همین ترتیب به نظرم اعداد متراژ را حدود نصف در نظر بگیرین که ته ماجرا شاکی نشید، چون اونجا نگفته که این متراژ، متراژ مفید و عمقی نیست و خود فروشنده بنده خدا هم اطلاعات فنی نداره که بخواد این رو مطرح کند. با توجه به تعدد انواع فروشگاههای اینترنتی دوربین مداربسته و همچنین استورهای فیزیکی، بهتر است در هنگام خرید دوربین مداربسته آنالوگ، از فروشگاهی خرید کنید که حتما نمایندگی رسمی و معتبر یک یا چند برند باشد. دوربین های Dome دارای یک برد الکتریکی و لنز هستند که این دو قسمت توسط یک محفظه حبابی شکل پوشانده شده اند.

این تصاویر جهت انتقال از طریق کابل کواکسیال دوباره آنالوگ شده و سپس جهت ذخیره سازی در DVR دوباره دیجیاال می شوند. اگر دوربین مداربسته در تمام مدت فعال باشد، حجم تصاویر ضبط شده بسیار زیاد می شود. در نتیجه اندازه سیستم نیز از عوامل بسیار مهم در قیمت تمام شده نصب دوربین مداربسته میباشد. اینها تمام افتخارات این برند نیست. در بخش صنایع الکترونیکی این برند کره ای به شمار می آید. ضبط و تصویر برداری حرارتی: در این مورد طیف نوری مادون قرمز در بخش بالایی جمع آوری میشود و طیف نور منعکس نمی شود بلکه به صورت گرما انتشار میابد. این شرکت در تولید انواع دوربین مدار بسته فعال است و تکنولوژی انحصاری آن انتقال صدای بسیار با کیفیت در کنار تصویر است.

زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا میکنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند. اما کسانی میتوانند با هزینه کم، بهترین برند دوربین مداربسته برای خودشان را انتخاب کنند و فریب برخی سودجوها را نخورند که اطلاعاتی را داشته باشند. فقط کسانی که به دنبال برترین تکنولوژی برای سیستم نظارتی دوربین مدار بسته هستند به سراغ برند بوش میروند. بازه دمایی دوربین های مدار بسته ای که در فروشگاه رهاورد نیرو به فروش می رسند؛ برای شرایط آب و هوایی کشور ایران مناسب هستند. زیرا این دوربین می تواند با تحمل تمامی شرایط آب و هوایی بهترین تصاویر را برایتان ثبت کند. ثبت درخواست و سفارش در آچارباز بسیار آسان است. معمولا دوربینهای مدار بسته که تصاویری با وضوح 1080 به بالا ثبت میکنند از کارایی بالایی برخوردار هستند. بسیاری از افراد هستند که علاقه به نصب و یادگیری نصب دوربین مدارسته دارند که هم حرفه ای بیاموزند و همینطور بتوانند کار های خود را پیش ببرند. پیش بینی میشود شرکت DH VISION در سالهای آینده سهم زیادی از بازار دوربین مداربسته جهان را در اختیار خود بگیرد. با استفاده از دوربین مداربسته PTZ می توان آزادی عمل را در اختیار اپراتور ناظر داد تا لنز را متحرک و کج کند.

در شروع کار نقشه را روی یک کاغذ کشیده و نقاطی که نیاز به نصب دوربین مدار بسته است را مشخص کنید. شرکت مهر تجارت با کادری مجرب این نیاز شما را برطرف کرده است و شما می توانید با یک تماس ساده از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره مند شوید و از این طریق متحمل هزینه های گزاف و اتلاف وقت و انرژی نشوید. محصولات همه این کمپانیها در کشور ما یافت نمیشود، اما محصولات 3 برند پرفروش جهانی که بیشترین سهم بازار دوربین مدار بسته را در اختیار دارند هم اکنون برای خرید موجود هستند. محصولات امنیتی نظارتی دوربین مدار بسته بوش از کیفیت بالا و امکانات ویژه و منحصر به فرد بهره میبرند. بنابراین گارانتی کالای نظارتی نشان دهنده اعتبار فروشنده است و تاثیر زیادی در قیمت دوربین دارد. دوربینی که در ارتفاع 2/5 متر نصب شود از مسافت نزدیک منطقه منظره ای را نشان میدهد.

شرکت داهوا تولید کننده دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه به همراه دستگاه DVR و دستگاه NVR برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه است. از محصولات تولیدی این شرکت میتوان به دوربین مدار بسته آنالوگ، دوربین مداربسته تحت شبکه ، انواع دستگاه DVR و دستگاه دوربینهای تحت شبکه NVR و تمامی تجهیزات و متعلقات سیستم نظارتی امنیتی دوربین مدار بسته، اشاره کرد. تولیدات متنوع شرکت داهوا از بهترین محصولات بازار دوربین مدار بسته هستند و تنوع زیاد محصولات این شرکت تمامی نیازهای شما را برآورده میکند. CP PLUS با یک چشمانداز و تعهد به ساده و مقرونبهصرفه ساختن نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند. در بسیاری از آزمایشها و تست های انجامشده برای بررسی حساسیت یک چشم انسان متوسط مشخص شدهاست که همه رنگها، اثر یکسانی روی شبکیه چشم ایجاد نمیکنند. محوطه بیرونی واحد تجاری معمولا از حساسیت خاصی برخوردار است. یعنی میزان حساسیت به نور400 نانومتر با بنفش و ۷۰۰ نانومتر به رنگ قرمز مرتبط است.

شرکت هایک ویژن دوربین های مدار بسته با رزولوشن تصویر بالا، بازه میدان دید در شب بسیار بالا، استفاده از لنزهای گوناگون متناسب با نیاز مشتری و کیفیت تولید بسیار بالا ارائه میکند. برای انتقال تصویر به تجهیزات شبکه (تجهیزات شبکه کابلی یا تجهیزات شبکه وایرلس) و یا تجهیزات اینترنت نیاز میباشد. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان ( PTZ ) مانند دوربین های دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص را دارند . یک تغییر رنگ پیوسته از بنفش به آبی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز در زمانی که طولموج افزایش مییابد، وجود دارد. در مرحله بعدی پیشرفت تکنولوژی در این صنعت برای امکان مدیریت و ضبط تصاویر, کارت ها و سپس دستگاه های ضبط تصویر دیجیتال یا DVR مخفف Digital Video Recorder به وجود آمدند که دوربین ها به واسطه این کارت یا دستگاه DVR به تلویزیون وصل می شدند. در طول روز و شب، تصاویر واضحی را ضبط میکنند که با تغییر شرایط روشنایی از وضوح تصویر کاسته نمیشوند. دوربین های مدار بسته هوشمند با استفاده از تلفن همراه کنترل میشوند و قابلیت دسترسی به تصویر آنها از هر جایی با اتصال اینترنتی ممکن است.

الرت ایران امادهی عقد قرارداد با تمامی شرکتها و انجام پروژهها و پشتیبانی دوربین مداربسته میباشد. فعالیت اصلی این شرکت تولید سیستمهای امنیتی دوربین مدار بسته و انواع آن است و محصولاتی نظیر دوربین مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه و تمامی تجهیزات و متعلقات آن تولید میکند. دوربین مداربسته آنالوگ که عموما به صورت روز و شب عرضه می شوند می توانند در نور و روز تصویر رنگی و در شب تصویر سیاه و سفید تولید کنند. الیته نسل جدید دروبین مدار بسته آنالوگ از فناوری بهینه سازی تصویر نیز بهره می گیرند تا در تاریکی اقدام به تولید تصویر رنگی نمایند.

مدل آنالوگ از جمله قدیمی ترین انواع دوربین مداربسته محسوب می شود که هنوز هم در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار سایت binacctv می گیرد. بدیهی است که یک دوربین مدار بسته مناسب باید بتواند در هنگام شب، درست مثل روز شما را در جریان محیط قرار بدهد. سپس برای تصمیم صحیحتر و انتخابی دقیقتر، ما پیشنهاد میکنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید. شرکت کرهای سامسونگ از پیشگامان تکنولوژی در دنیاست که تولیدات بسیار گستردهای دارد.