طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

به همین دلیل اکثر معاملهگران تحلیلهای خود را بر روی سایتهای دیگری مثل «تریدینگ ویو» انجام میدهند. برخی از سایت های صرافی تنها سرویس خرید و فروش ارزها را بین خود و کاربران ارائه می دهند ، به این صورت کا قیمت خرید و فروش هر رمز ارز در لحظه توسط صرافی مشخص شده و کاربرانی که تمایل به خرید و فروش دارند ، ارز دیجیتال مورد نظر خود را معامله می کنند . در واقع، صرافی های ارز دیجیتال به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کند و درآمد خود را از طریق کارمزد تراکنش ها به دست می آورد. به عنوان نمونه اگر مشتری به سفر رفته و مقداری ارز دارد برای تبدیلش قبل از ورود به کشور مشتری با اینترنت می تواند به حساب کاربری خود رفته و تبدیل ارز را انجام دهد و در این میان دیگر نیازی به حضورش نیست. برای اینکه بتوانید صاحب یک وب سایت صرافی باشید باید در وهله اول توجه داشته باشید که امنیت این گونه وب سایت ها بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است پس برای این منظور من به شما پیشنهاد می کنم تا برای طراحی یک وب سایت با کیفت و دارای استاندارد های برنامه نویسی در خواست خود را با ما در تیم سئوراز در میان بگذارید.

این روزها بازار ارزهای دیجیتال خیلی داغ و همه افراد به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند.اما افراد باهوش به دنبال ایجاد و طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال هستند چرا که با این کار بستر خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم می کنند و بدون هیچ زحمتی از هر تراکنش کارمزد می گیرند.حجم تراکنش های ارزهای دیجیتال روزانه بیش از 80 بیلیون دلار است که ایران هم سهم زیادی در این بازار طراحی داخلی صرافی دارد. شرکت ایراکد تدابیری برای بالا بردن امنیت سایت در نظر دارد. اما زبان برنامه نویسی لاراول یکی از شناخته شده ترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی دنیا است که در اکثر پروژه های وسیع از این زبان استفاده می شود.از ویژگی های اصلی این زبان برنامه نویسی می توان به امنیت بالا آن اشاره کرد.اکثر وب سایت های صرافی ارز دیجیتال که شناخته شده هستند از زبان برنامه نویسی لاراول استفاده می کنند. طراحی سایت هم در حد متوسط است.

یک مزیت این است که مخاطبان شما گسترده تر می شوند. طراحی و اسکریپت صرافی p2p نیازمند به دانش برنامه نویسی است.همچنین با توجه به تغییرات زیاد در این عرصه باید از بروز ترین نسخه ها و آپدیت های جدید در طراحی پلتفرم این صرافی استفاده شود.بهترین راه برای ساخت و پیاده سازی صرافی اعتماد به یک شرکت موفق در این زمینه با نمونه کارهای موفق است.موجموعه طراحی وب با داشتن کادری مجرب و با دانش همچنین با بیش از 30 نمومه کار موفق در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و پیاده سازی صرافی p2p است. لازم است پیش از وقوع این حوادث به فکر چاره بود و تا جای ممکن از وارد شدن خسارت های زیاد جلوگیری نمود.

در گزارشات پنل ادمین علاوه بر گزارش های مانند وب مانی و پرفکت مانی و گزارشات تبدیل خورده موجودی می توانید گزارش هایی مثل گزارش سود ها،گزارش انتقال اعتبار،گزارشات تبدیل ارز به ارز و گزارشات کارت به کارت را هم مشاهده کرد. علاوه بر این راه اندازی صرافی ارز دیجیتال برای صرافان سنتی که در گذشته نتها به دنبال خرید و فروش سکه یا ارز های خارجی مثل دلار و یورو بودند می توانید گزینه خوبی باشد، چرا که یک راه جدید و ارز جدید به بازر های معاملاتی اضافه شده است. از طریق فضای مجازی می توانید روز به روز مشتری های خود را افزایش دهید، کاری که هنوز بسیاری از صرافی ها و رقبایتان به آن اقدام ننموده اند. طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال و طراحی اپلیکیشن کیف پول با توجه به رونق بازار های ارز دیجیتال مورد توجه بسیاری از کاربران و شرکت های فعال در زمینه صرافی قرار گرفته است.شرکت های مختلف برای توسعه کسب و کار صرافی خود در کنار سایت اقدام طراحی و ساخت اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال میکنند. معمولا کیفیت یک سایت از روی سرعت و عملکرد آن تشخیص داده می شود و سپس یک متخصص امنیت باید موارد امنیتی سایت را مورد بررسی قرار دهد تا مشخص شود که سایت از نظر امنیتی در چه سطحی قرار دارد و سپس برایند این موارد قیمت نهایی سایت را مشخص می کند.

امنیت ، سرعت بالای مبادلات و اتصال به بلاک چین از مهمترین ویژگی های صرافی های طراحی شده این شرکت می باشد . این بدان معناست که Clipper به طور موثر قیمت های وحشتناکی را برای معاملات بزرگ ارائه می دهد. به طور خلاصه میتوان گفت رعایت موارد زیر میتواند تا حدود زیادی امنیت فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را فراهم کند. در مبحث امنیت شخصی سعی کنید حتما از نسخه های اصلی ویندوز استفاده کنید و همچنین استفاده از آنتی ویروس های معروف مانند Bitdefender یا Kaspersky استفاده نمایید.این موارد از الزامات اولیه امنیتی است و نباید فقط به این موارد اکتفا کرد. سعی کنید که از رنگهایی که حس تجمل و زیبایی را بیشتر القا کند. بیشتر این صرافیها رابط کاربری مناسبی ندارند و با توجه به جدید بودن تکنولوژی، کار با آنها به آسانی صرافی متمرکز نیست. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهرهمند شدن از ویژگیهای اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده میکنند. در صرافی های غیر متمرکز با کمک بلاک چین ، قراردادهای هوشمند و سایر پروتکل های غیر متمرکز ، دارایی کاربران از مستقیما از طریق کیف پول های آنها معامله خواهد شد .

جامع ارز دیجیتال : ارائه خدمات کامل api ، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال ، کیف پول ارز دیجیتال ، اکسپلور و… ما تخصص توسعه پلتفرمهای مبادله ارزهای دیجیتال با امنیت بالا، مقیاسپذیر و قوی با ویژگیها و عملکردهای پیشرفته را داریم که به شما امکان ارائه خدمات تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را میدهد و به کاربران اجازه میدهد تا ارزهای دیجیتال را به روشی امن با سرعت استثنایی در تالارهای معاملاتی معامله کنند. این روش معامله بسیار شبیه به بروکر های کلاسیک و بازارهای تجاری است ولی تکنولوژی صنعت ارز دیجیتال بسیار پیشرفته تر است. محصول صرافی ما دارای ویژگی های پیشرفته ای است و می تواند معاملات را با سرعت بالای 1000 تراکنش در ثانیه انجام دهد. ما با سالها تحقیق و توسعه در زمینه فناوری بلاک چین و همچنین درک نیازهای بازار، یک موتور معاملاتی ارزهای دیجیتال پیشرفته طراحی و توسعه دادهایم که میتواند مطابق با نیازهای مشتری سفارشی شود و به ما این امکان را میدهد خدمات مورد نظر مشتری را به بهترین نحو ارائه دهیم . طراحی پلتفرم مبادله ارز دیجیتال بسیار ایمن، مقیاس پذیر و با تکنولوژی جدید پیشرفته را به ما بسپارید. بعد از اتمام کار، سایت به همراه آموزش پنل مدیریت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

صرافی های رمز ارز را میتوان به دو دسته صرافیهای متمرکز و صرافی های غیرمتمرکز دسته بندی نمود ، صرافی های متمرکز معمولا توسط یک شرکت و یا سازمان اداره می شود و مدیریت آن بر عهده یک شخص یا نهاد می باشد . یکی دیگر از بخش های مهم در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال بخش گزارشات است.گزارشات را می توان به سه دسته گزارشات پیش فرض سایت،گزارشات ادمین و گزارشات کاربر تقسیم کرد.به عنوان مثال گزارشات پنل کاربری شامل گزارشاتی مانند گزارش واریز و برداشت،گزارشات وب مانی و پرفکت مانی،گزارشات در بازارهای ریالی تتر و جفت ارز و همچنین گزارشات تبدیل خورده موجودی اشاره کرد.

در صرافی طراحی شده شرکت ساتراپ بنا به درخواست کاربر می توان جفت ارزهای متنوعی را ایجاد و اضافه نمود ، در این حالت با اتصال صرافی به بلاک چین کیف پول مادر ایجاد شده و تمام کاربران بر اساس کیف پول مادر ، کیف پولهای اختصاصی خود را ایجاد می کنند . صرافی های ارز دیجیتال معمولا به دو صورت ارائه خدمات می دهند ، در حالت اول شما رمز ارز مورد نظر خود را از خود صرافی خریداری می کنید و می توانید پول رایج کشور را به دارایی مورد نظر تبدیل کنید و بلعکس ، در حالت دوم شما با صرافی معامله نمیکنید و از تالارهای معاملاتی که صرافی در اختیار کاربران قرار میدهد استفاده کرده و دارایی رمز ارز خود را به قیمت دلخواه به سایر کاربران می فروشید و صرافی به در قبال ارائه خدمات به کاربران از آنها کارمزد دریافت خواهد کرد . اکثر صرافی های معتبر از هر دو حالت معامله پشتیبانی می کنند . در طراحی داخلی صرافی پیش از هر چیز باید تفکیک مناسبی برای دو بخش اساسی صرافی در نظر گرفت. سیستم احراز هویت در وبسایت های صرافی ارز دیجیتال یکی از مهم ترین بخش های سایت می باشد.تیم پشتیبانی طراحی وب امکان ثبت نام کاربران و احراز هویت توسط api به صورت خودکار را فراهم کرده است.احراز هویت خودکار شامل مطابقت کد ملی با شماره موبایل، شماره شبا و شماره کارت و شماره حساب بانکی با کد ملی،تایید شماره ثابت با تماس سیستمی و تایید محل سکونت با کد پستی است.

کاربران می توانند با ثبت نام در این سایت ها و طی کردن مراحل مختلف، انواع ارز های دیجیتال را خرید و فروش کنند و در قبال ارز دیجیتال، پول حقیقی به واحد پول ملی کشور خود دریافت کنند. شما می توانید طراحی داخلی صرافی خود را به شرکت ما بسپارید تا بهترین خدمات را به شما عرضه کنیم. با ایجاد و طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید برای هر تراکنش کارمزد تعیین کنید و خیلی راحت به درآمد های دلاری بالایی برسید.ما در مجوعه طراحی وب پلتفرمی را برای شما عزیزان طراحی کردیم که خیلی راحت و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید یک سایت صرافی ارز دیجیتال را مدریت کنید. این دو گزینه تنها تعدادی از مزایای ساخت سایت مبادلات ارز دیجیتال است. با ما همراه باشید که جواب این دو سؤال مهم شما در همین مقاله است. این صرافی هم جزو دسته صرافی های متمرکز است.

با توجه به اخبار و حواشی زیاد در حوزه رمز ارز های دیجیتال وجود وبلاگ و خبرنامه جز موارد ضروری سایت می باشد.برای راه اندازی سیستم وبلاگ تیم برنامه نویسی طراحی وب قالب اورجینال وردپرسی جنه را برای مشتریان نصب و کانفیگ مینماید.لازم به ذکر است که وردپرس یکی از قدرت مندترین سیستم های وبلاگی جهان است. برای نصب افزونه اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ابتدا باید یک هاست از نوع دایرکت ادمین یا سی پنل تهیه کنید.توجه داشته باشید که این هاست حتما باید ip خارج از ایران داشته باشد.همچنین وجود وب سرور لایت اسپید نیز جز موارد ضروری محسوب می شود.برای آشنایی با نحوه کار اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال نیز هم ویدیو آموزشی و هم مقاله جامع آماده کرده ایم که لینک این مقاله را در ذیل برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. به دلیل ثابت بودن قیمت این ارزها، توصیه میشود ابتدا ریال خود را به این ارزها تبدیل کنید، سپس از آنها برای خرید و فروش ارزهای دیگر استفاده کنید. به همین دلیل طراحی ریسپانسیو، جذاب و در عین حال ساده که کاربر بهراحتی به بخشهای مختلف دسترسی داشته و بتواند با آنها کار کند را در دستور کار خود قرار دادهایم.