شرایط خرید اقساطی فرش فروشگاه اینترنتی فرش الماس کویر

لطفا سوالتون رو در صفحه محصول مورد نظرتون مطرح بفرمایید تا بتونیم پاسخ دقیق بدیم. میزان و زمان پرداخت را در صفحه‌ی مربوط به درخواست وام انتخاب کنید. ۴- حساب هایی که دارای چک برگشتی باشند تحت هیچ شرایطی قابل قبول نمی باشند.

حساب کاربری

سپس فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید و به مرحله اعتبارسنجی بروید. خرید اقساطی قالی های ماشینی اصل کاشان تا به حال توانسته بسیاری از خانواده های قشر ضعیف و کم در امد جامعه را صاحب فرش زیبا و اصل کاشان کند. وجود واسطه و دلال در قیمت فرش ماشینی تاثیر گذار است و تنها خرید مستقیم فرش از کارخانه باعث پایین آمدن و کاهش قیمت فرش ماشینی می شود. تولیدکنندگان فرش ماشینی کاشان با استفاده از تلفیق سنت و مدرنیته اقدام به تولید فرش های ماشینی کرده اند تا پاسخگوی تمامی سلایق و نیاز های افراد مختلف جامعه باشند. شخص وام گیرنده در صورتی که زیر 75 سال باشد به صورت معمول نیاز به ضامن ندارد، ولی قوانین شعب بانک رفاه ممکن است در محل زندگی شما متفاوت باشد. همچنین شخص بازنشسته برای افراد درجه یک خود نیز می تواند به همان میزان اختصاص یافته خرید نماید.

کارخانه فرش کاشان در صدد رضایتمندی مشتریان عزیز خرید فرش با شرایط اقساطی را برای شما عزیزان و بزرگواران در نظر گرفته است . مجموعه فرش کاشان برای شما عزیزان شرایط اقساطی خوبی را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید خریدی خوب را با این مجموعه تجربه کنید . شرایط اقساطی در این مجموعه نیازبه هیچگونه پیش پرداختی ندارد و طولانی مدت 36 ماهه و 48 ماهه است.

در والتا تامین کنندگان مختلفی مانند لیزینگ‌ها و بانک‌ها با شرایط مختلف و در چارچوب قوانین حاکم بر صنعت تسهیلات، طرح‌های تسهیلات خرید خود را در اختیار کاربران قرار داده اند. خرید اقساطی فرش در دنیای فرش بصورت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت است که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت دنیای فرش مراجعه نمایید. قیمت فروش قسطی فرش ماشینی در سایت فرش کاشان برطبق لیست قیمت نقد فرش و بدون کارمزد است.

زمانی که برای خرید یک فرش ماشینی پول پس‌انداز می‌کنید، متوجه می‌شوید که با افزایش ناگهانی در قیمت‌ها از هدف موردنظرتان بسیار دور شده‌اید. در این جا است که خرید فرش به‌صورت قسطی می‌تواند یک راهکار بسیار هوشمندانه باشد تا برای خرید آنچه که مدت‌ها برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید در حد یک رؤیا باقی نماند. کافیست هنگام خرید از تک فرش در قسمت پرداخت، درگاه خرید اقساطی را انتخاب کنید. زمان شروع پرداخت اقساط شما طبق طرحی که خودتان انتخاب کرده‌اید، شروع می‌شود. برای دریافت اعتبار لازم است ابتدا در از کی وام با شماره موبایلتان ثبت نام اولیه را انجام دهید . پس از ثبت نام و ورود به حساب، میزان اعتبار مورد نظرتان و تعداد اقساط را انتخاب می‌کنید.

فرش‌های ماشینی با متراژه‌های 9،12 و 6 متری تولیده شده و فرش‌های دستباف با همین متراژها یا ابعادی کوچکتر به فروش می‌رسند. مجموعه صنایع فرش محتشم برای رفاه حال خریداران، امکان خرید بی‌واسطه و مستقیم از درب کارخانه و به‌صورت اقساطی را فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق مراجعه به سایت لندو (ایران رنتر سابق) تسهیلات مدنظرتان را تهیه کرده و سپس اقدام به خرید کنید. درصد اقساطی که لندو میگیره نزدیک به ماهانه 2 درصد هست یعنی برای 12 ماه میشه حدود 24 درصد. اما از طرفی تخفیف هایی روی محصولات درنظر گرفته شده که گاهی تا بیش از 15 درصد هم میرسه و باعث میشه کارمزد بسیار کمتر بشه.

  • کافی است پیش فاکتور رو پرینت گرفته و به نزدیکترین شعبه بانک رفاه به محل زندگی خود مراجعه و روال معمول دریافت وام بانکی را انجام دهید.
  • خرید قسطی قالی های ماشینی کاشان به صورت انلاین و حضوری انجام می شود و سقف بازپرداخت آن ها از 12 تا 48 ماه است.
  • کافیست هنگام خرید از تک فرش در قسمت پرداخت، درگاه خرید اقساطی را انتخاب کنید.
  • سلام وقت بخیر، فرش آرتامیس هم یکی از ده ها تولیدی فرش در کاشان هست و ما هم شناختی از کیفیتش نداریم و لذا با توجه به اینکه تمرکز ما بر ارائه برندهای معتبر و با کیفیت هست، فعلا برنامه ای برای اضافه کردنش نداریم.
  • خرید اقساطی فرش با احتساب 15 در صد سودی که جهت پرداخت 3 ساله روی مبلغ فاکتور می‌آید در مقایسه با نرخ تورم و شرایط اقتصادی، بازهم شما را چند قدم جلوتر نگه می‌دارد.

مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران 10 هزارتومان برای این اعتبارسنجی دریافت می‌کند. تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. ۴- پرداخت اقساط تنها با پرداخت چک ( بصورت ماهانه و یا دوماهه به انتخاب خریدار ) انجام می شود. بازپرداخت آن طی 36 یا 48 ماه میباشد.بدون نیاز به سپرده گذاری و پیش پرداخت ،بدون کارمزد،طبق لیست قیمت نقدی ،طرف قرار داد با بانک مهر اقتصاد میباشد. فرش مورد علاقه‌ی خود را در سایت ما قسمت دسته بندی محصولات انتخاب کنید. ۳- ارسال فرش به خریدار و پرداخت مبلغ پیش پرداخت در هنگام دریافت فرش ها.

همچنین در فروشگاه دکتر فرش اقساط به صورت 6، 9 و 12 ماهه ثبت شده و در صورت عقب افتادن قسطها از مشتریان جریمه دیر کرد دریافت نمی‌شود که امتیاز بسیار با اهمیتی به شمار می‌رود. آقای فرش یک دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه فروش اقساطی فرش بوده که با هدف تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش‌های ماشینی، دستباف و دیگر محصولات به همراه ارائه خدمات جانبی، فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین مشتریان عزیز می‌توانند با استفاده از طرح‌های بانکی تا سقف 50 میلیون از تسهیلات استفاده کنند. کلیه محصولات خریداری شده در شهرهای دارای مراکز فروش آقای فرش به‌صورت رایگان در منزل تحویل مشتریان شرایط فروش اقساطی فرش می‌گردد. همچنین در مرکز خرید آقای فرش خدماتی از جمله نحوه شستشو و تحویل فرش‌ها به قالیشویی ارائه می‌شود.

در خرید اینترنتی فرش به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کننده میتوان به فرش درجه یک اصل درجه یک را با قیمت مناسب تهیه نمود. در صورت خرید نقدی می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت در تماس باشید تا راهنمایی تون کنند. کالا را در سبد محصولات خود قرار دهید؛ سپس با انتخاب گزینه‌ی خرید اقساطی، شما به طور خودکار به صفحه درخواست وام منتقل خواهید شد. مشتریان فرش دستبافت امکان انتخاب حالت بدون پیش پرداخت و 24 ماهه را ندارند. شرکت ایران تجارت با سالها تجربه در زمینه ثبت و رتبه بندی و خرید و فروش شرکت های پیمانکاری و مشاور آماده ارائه خدمات به پیمانکاران و همشهریان عزیز …

مزایای خرید اقساطی از ایفرش

، جهت تایید وضعیت حساب صاحب چک، عکس یکی از صفحات دسته چک را از طریق واتس آپ برای کارشناسان فروش ما در مجموعه قالیکده البرز ارسال کنید. خیر، شخص وام گیرنده نیاز به ضامن نداشته و همچنین نیازی به پیش پرداخت نیز نمی باشد و پس از یک ماه اقساط آغاز می شود. سقف پرداخت تسهیلات در این روش، از سیصد هزار تومان تا بیست میلیون تومان برای هر نفر است. اعتبار سنجی گزارشی از سابقه‌ی بانکی افراد شامل وام‌ها و چک‌ها است. این گزارش با تایید شما، توسط مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران ارائه می‌شود و نشان می‌دهد افراد چقدر در شبکه‌ی بانکی خوش حساب بوده‌اند. برای اعتبارسنجی حتما شماره موبایلی که به نام خودتان است، وارد کنید و وارد درگاه پرداخت شوید.

خدمات مشتریان

شرایط خرید اقساطی فرش فروشگاه اینترنتی فرش الماس کویر