شارژ کارتریج در شهرری با تونر اصلی درجه 1 + ضمانت اداریم

بهتر است سیستم عامل را ارتقا داده و یا درایور پرینتر را مجددا در لپ تاپ یا رایانه مورد استفاده نصب نمایید. البته خرابی کابل اتصال به پرینتر هم می تواند باعث کاهش سرعت چاپ شود. یک کارتریج باید با مدل دستگاه شما سازگاری لازم را داشته باشد. در غیر این صورت در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد می‌کند و کیفیت لازم را به شما ارائه نمی دهد. لازم به ذکر است که شما باید برای جلوگیری از خشک شدن تونر یا جوهر موجود در کارتریج باید حداقل هفته ای دو مرتبه از دستگاه استفاده کنید.

وجود دارد که باعث شده است کیفیت آن ها روز به روز بهتر شده و با قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه شود. بسته به برند و مارک کارتریج ها، یک کارتریج را می توان دو تا سه بار شارژ نمود. شارژ مجدد سبب آسیب به هد کارتریج شده و در نهایت افت بسیار زیاد چاپ را موجب می شود. لازم به ذکر است چنانچه بدنه یا کاست کارتریج به صورت ظاهری دچار مشکل شده باشد دیگر قابلیت شارژ مجدد را نخواهد داشت. در کارتریج‌های جوهری یا جوهر افشان نیز از مایعی به نام جوهر استفاده می‌شود.

اما به گفته کارشناسان با توجه به اینکه ممکن است در حین شارژ، مقداری تونر در فضا پخش شود و فردی به آن حساسیت داشته باشد؛ در صورتی که فضای مناسب برای شارژ کارتریج در محل وجود ندارد بهتر است این کار در تعمیرگاه انجام شود. اچ پی تعمیر یک مرکز تخصصی تعمیرات پیرینتر در محل است و مشاور… تونر خوب باعث آلوده شدن فیلتر و هوا می شود که می تواند به موتور الکتریکی برسد و به آن آسیب برساند و یا حتی باعث انفجار گرد و غبار شود. برای جلوگیری از آلودگی لازم است تا تونر را در خارج از خانه تخلیه کنید. کارتریج را در داخل یک سطل زباله و یا یک کیسه پلاستیکی با تکان دادن و از طریق سوراخی که برای شارژ مجدد ایجاد کرده اید تخلیه کنید.

شارژ کارتریج در شهرری با تونر اصلی درجه 1 + ضمانت اداریم

اگه نیاز به کمک تخصصی تر داشتین میتونین با همکارای ما در نمایندگی تعمیرات اچ پی مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرین و راهنمایی های کاربردی رو دریافت کنین. پین ورک از قطعات اصلی و باکیفیت برای تعویض قطعات انواع پرینتر و کارتریج شما استفاده می‌کند. شارژ کارتریج یک امر حرفه‌ای بوده که بهتر است توسط متخصصین امر انجام شود. اگر این کار توسط متخصصین امر انجام نشود ممکن است بیش از حد جوهر یا تونر داخل محل قرار گیرد و موجب کثیف شدن ظاهر دستگاه شما شود.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت پین ورک یا تماس با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ -۰۲۱ ثبت سفارش کنید. با توجه به آنچه تا به حال گفته شد فکر می‌کنید که شارژ کارتریج کار سختی است و سوراخ کردن کارتریج کار ساده‌ای نیست. با استفاده از چراغ‌قوه خواهید دید که تونر چه حدی از قیف مخصوص دستگاه را پر کرده است. می‌توانید روی کارتریج ضربه بزنید تا تونر به‌طور مساوی‌تری در قیف دستگاه تنظیم شود.

ما در اچ پی گالری به دلیل این که کیفیت شارژ کارتریج و سلامتی شما برایمان مهم است ، شارژ کارتریج را در محل انجام نمیدهیم شارژ کارتریج جردن . پودر استفاده شده برای شارژ در هیچ مرکزی اورجینال نیست و کیفیت های آن متفاوت است. اگر از تونر (پودر) باکیفیت در کارتریج استفاده شود، کیفیت چاپ تغییر چندانی نمی کند. اگر تصمیم گرفته اید که خودتان شارژ کارتریج را انجام دهید، ممکن است به تعدادی از وسایل گفته شده دسترسی نداشته یا برخی از مراحل را از قلم بیاندازید. در این صورت نه تنها در هزینه های شارژ صرفه جویی نکرده، بلکه به پرینتر نیز آسیب خواهید زد. پس تنها داشتن وسایل لازم، برای شارژ کارتریج کافی نیست و باید از مهارت و تجربه نیز در این زمینه برخوردار بود.

  • تغییر رنگ طبیعی تصاویر به شما کمک میکند تا متوجه اتمام یک رنگ شوید .
  • در صورت معیوب بودن قطعات کارتریج شما در صورت ممکن تعمیر در غیر این صورت با قطعه اورجینال تعویض می گردد.
  • با توجه به نوسانات فعلی بازار، نرخ ارائه خدمات 20 تا 30 درصد نوسان خواهد داشت.
  • آیا واقعا شارژ کارتریج در محل کار درستی است ؟ پاسخ بسیار ساده است ، خیر .
  • این شرکت با داشتن شانزده سال سابقه در خدمات و فروش توانسته است که طیف گسترده ای از مشتریان را برای خود فراهم کند .
  • حتماً یک قطعه کاغذ یا روزنامه زیر کارتریج قرار دهید تا همه‌جا کثیف نشود.