سامانه تصاویر مداربسته

با توجه به نوع سیستم مداربسته ای که انتخاب می کنید، نوع کابل کشی نیز تغییر می کند. فاکتور نهایی که در این قسمت باید مشخص کنید، مدت زمان ضبط دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته نصب کنید، قوانین نصب دوربین مدار بسته در کوچه و مکانهای عمومی این اجازه را به شما میدهد. نصب دوربین از طریق سیستم تغذیه مرکزی این امکان را برای شما به وجود میاورد که تغذیه همه دوربینها را از یک محل کنترل کنید. صدا و تصویر این دوربینها هر یک توسط کابل دو رشتهای جداگانه منتقل میشوند که یک رشته از سیمها نقش جلوگیری از نویز بر سیم اصلی را ایفا میکند. زمانی که نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بیسیم باشد این دوربینها ضعف بزرگی از خود نشان میدهند. ثبت سفارش و دریافت قیمت از نصابان “خدمت از ما” به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته. البته در سال 1972 ضبط کننده کاست ویدیویی (VCR) توسط شرکت فیلیپس با فرمت U Matic با قابلیت ضبط 1 ساعته را معرفی شد که اگر چه آن را کارامدتر میکرد اما همچنان بخاطر قیمت بالا توسط عموم قابل مصرف نبود.

که البته نیاز به توضیح نیست که اتصال بی ان سیهای پرسی مطمئنتر میباشد. استفاده از دوربین های مدار بسته افزایش پیدا کرده و همین امر باعث شده است تا این شغل از بازار کار خوبی برخوردار باشد اگر بخواهیم درآمد این شغل را بررسی کنیم باید بگوییم از آنجایی که این حرفه نیاز به تخصص دارد و برای ورود به آن حتما باید در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته شرکت کرد افراد کمی هستند که این مهارتها را آموخته اند ب همین دلیل درآمد بالایی نیز دارند از مزایای ورود به این حرفه مستقل بودن آن است در واقع شما نیاز نیست که حتماً یک مغازه اجاره کنید و یا در جایی ساکن شوید بلکه می توانید به صورت آزاد و یا سیار به اشتغال بپردازید و یا با شرکتهایی در این زمینه قرارداد ببندید. همین ویژگی تحت شبکه بودن در دوربینهای مداربسته ip برای آنها مزایای زیادی را به همراه میآورد. فروشگاه اینترنتی دوردیدتک فروشگاهی است که به طور تخصصی به فروش تجهیزات حفاظتی از برترین برندهای دنیا میپردازد و با ارائه پشتیبانی 24 ساعته، محصول خریداری شده را با ضمانت اصل بودن کالا و تحویل اکسپرس به دست شما کاربران عزیز میرساند. همواره برای انسان, خانه محلی جهت آرامش و دور بودن از دغدغه های بیرون بوده و هست .

برخی دیگر از برندهای برتر چینی هستند که علاوه بر بازار ایران، بازار جهان را نیز در اختیار دارند. استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستمهای تحت بستر شبکه بر میآید. PEO برق را در بستر شبکه میفرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور میگیرد. این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است . اگر بدنبال ارزان تر تمام شدن یک سیستم دوربین مداربسته برای منزل خود هستید ارزانترین حالت استفاده از دوربین مداربسته با قابلیت پشتیبانی از حافظه داخلی است . آیا صفاتک می تواند نصب حرفه ای و ارزان انجام دهد؟ همچنین این کار لازم است تا نوسط یک نصاب حرفه ای انجام شود تا کار تمیز و دقیق انجام شود . کابل متداول برای تصویر این دوربینها کابل کواکسیال rg59 است گرچه ارتباط تصویر این دوربینها با کابلهای مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است. را بر بستر کابل کواکسیال دارد.

در پک دوربین مدار بسته HDcvi یا HDtvi همه تجهیزات و ملزومات از جمله دوربین مداربسته, دستگاه ضبط تصاویر, هارد دیسک مناسب , اتصالات مورد نیاز , منبع تغذیه دی سی , کابل و سیم بطور کامل پیش بینی شده و آماده نصب می باشد. از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده میشود که زوم یا فکوس مطلوب باشد. از اینرو فرد می تواند با استفاده از قابلیت PTZ سیستمهای مداربسته ، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که میخواهد زوم کند. از آن جمله میتوان به بی ان سیهای پیچی، بی ان سیهای فنری، بی ان سیهای پرسی و…

دوربین مداربسته آنالوگ (Analog CCTV) اطلاعات تصویر را به صورت سیگنال های آنالوگ ارسال می کند. این دوربین ها را معمولا در مکان های داخلی نصب می کنند و در صورت نیاز به نصب خارجی، با قرار دادن آن در یک کاور فلزی می توان از آن در مکانهای خارجی استفاده نمود. ضد آب و فلزی است می توانیم این دوربین را در مناطق بارانی نصب کنیم. تجهیزات و قطعات مختلفی در ساخت این دوربین ها به کار رفته است. BNCهای موجود در بازار بسته به نوع اتصال آنها با کابل و همچنین ابزار اتصال دهنده آنها در انواع مختلفی یافت میشوند. به هر دوربین مداربسته که قاب آنها طوری طراحی شده باشد که از نفوذ آب به آن جلوگیری کند دوربین های ضد آب میگویند. هستند زیرا نیازی به نفوذ به عمق تاریکی را ندارند. معمولا تعدادی led در اطراف لنز این دوربینها نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن میشوند. این دوربین ها اندازه بزرگی دارند و مانند یک بازدارنده جرم هستند زیرا به راحتی قابل مشاهده هستند.

از نظر قیمت دوربین های مداربسته AHD سیستم های ارزان قیمت و مقرون به صرفه اند. بسیاری از شرکتها کارمندان خود را تنها به منظور راه اندازی و نصب دوربینهای آنالوگ آموزش میدهند و از آموزشهای نسبتا پیچیده شبکهای در مورد دوربینهای دیجیتال صرف نظر میکنند. در دوره های آموزشی نصب دوربین مدار بسته به طور کامل به این موضوع پرداخته و آموزش داده می شود. آموزش نصب یک دوربین مداربسته که توسط یک نصب کننده در منزل انجام گرفته است. اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکتها خصوصا شرکتهای چینی تعداد ورودیهای متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند. یکی از دغدغهها هنگام نصب دوربینهای مداربسته خصوصا دوربینهای صنعتی، انتخاب نوع لنز مناسب برای محل و هدف مورد نظر است.

لذا همچنان تقاضای دوربینهای آنالوگ در بازار ایران بسیار بالاتر از دوربین های ip و تحت شبکه است. از آن جمله میتوان به یکی از آخرین پیشرفتهای شبکه یعنی power ove ethernet یا به اختصار poe اشاره کرد که این قابلیت دوربینهای آی پی را نیز شامل شده است. همانطور که در مقاله اجزا و قطعات دوربین مداربسته DVR، قبلا توضیحات مختصری در این مورد داده ایم؛ دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال digital video recording که به اختصار DVR نامیده میشود یک سیستم نظارت و کنترل بر دوربینهای مداربسته آنالوگ است. تعمیر تجهیزات به دلیل طراحی خاص بسیار سخت است. اینکه چه لنزی را برای زوم و فوکوس روی بخشی خاص از محیط انتخاب کنیم. یکی از دغدغه های شرکت رادیس انجام نصب با کیفیت بالا و هزینه ی پایین است اما برای تخمین حدودی هزینه نصب دوربین مداربسته عواملی همچون تعداد دوربین و محل نصب (بسته به سختی دسترسی و ارتفاع) در برآورد هزینه نصب دوربین تاثیر گذار هستند اما به صورت کلی میتوان گفت در شرکت رادیس قیمت نصب از ۴۰۰ هزار تومان شروع و تا ۴ میلیون تومان است که مبالغ بالا اکثرا برای پروژه های خاص با شرایط خاص است اما باید این نکته را قید کنیم که قیمت های مجموعه رادیس به شدت رقابتی و مناسب هستند.

ین دوربین ها فیلم های زنده ای را از طریق اینترنت به اشتراک می گذارند تا تصاویر به راحتی از هر جای گوگل سایت binacctv قابل دسترسی باشند. استفاده از این دوربینها تنها زمانی توصیه میشود که سیستم مداربسته از نوع آنالوگ بوده اما اتصال یک یا چند دوربین بصورت مستقیم به شبکه مورد نیاز است. توانایی ارسال بیسیم تصاویر به فواصل طولانی تا چند ده کیلومتر و پهنای باند تا چند گیگابایت را دارند. دوربینهای تحت شبکه ارتباط نزدیکی با شبکه جهانی اینترنت دارند. در منزل یا بیرون از منزل بوسیله اینترنت می توانید دوربین مداربسته مموری خور خود را بوسیله تکنولوژی وای فای ( WiFi) چک کنید. دوربین های مداربسته مموری خور نیازی به دستگاه ذخیره تصاویر دوربین مداربسته ( DVR , XVR , HVR یا NVR ) ندارد.

دوربین های مدار بسته مموری خور را می توان بصورتی تنظیم کرد که فقط در موقع تردد افراد و وجود حرکت ( Motion Detection ) فیلم ها را ذخیره کند. دوربین های مداربسته با پشتیبانی از مموری کارت را می توانید به راحتی نصب کنید و نیازی به هزینه های اضافی برای حضور نصاب دوربین مداربسته در خانه نیست . دوربین اسپید دام را می توان از پیشرفته ترین نمونه های دوربین مداربسته موجود در بازار دانست. دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط DVR یا XVR متصل گردد. سیستم های دوربین مدار بسته AHD به یک ترکیب کامل از دوربین مداربسته AHD , دستگاه رکوردر AHD HVR یا XVR , هارد دیسک مخصوص جهت ذخیره سازی , فیش بی ان سی , پاور تغذیه دوربین مدار بسته و کابل نیاز دارد . دستگاه های رکوردر HVR, DVR یا CVR در یک سیستم دوربین مدار بسته AHD وظیفه ذخیره سازی و مدیریت تصاویر دوربین های مداربسته را بر عهده دارند . در این پک های دوربین مدار بسته AHD همه تجهیزات و ملزومات از جمله دوربین مداربسته, دستگاه رکوردر , هارد دیسک مناسب , اتصالات مورد نیاز , منبع تغذیه دی سی , کابل و سیم بطور کامل پیش بینی شده و آماده نصب می باشد.

با توجه به تصویر مربوط به لنز 4.3 میلیمتری، واضح است که برای دید کاملتر باید این لنز را انتخاب کنیم. این مطلب راهنمای بسیار مناسبی برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل است و شما را در مورد انتخاب درست راهنمایی می کند. 3. پشتیبانی: از ساعت 7 صبح تا 12 شب، نیروهای پشتیبانی آماده شنیدن نظرات شما در حین انجام سفارش و یا بعد از آن هستند و به طور کامل صحبت های شما را پیگیری میکنند. به طور کلی ، صاحبان خانه مجاز به داشتن دوربین های امنیتی در فضای باز هستند که منطقه وسیعی را پوشش می دهند و معمولا در پس زمینه فیلم های شما ضبط اموال عمومی در همسایگان بسیار خوب است. لذا هنگام خرید باید کاتالوگ مدل های دوربین مداربسته را به دقت مطالعه نمایید تا بررسی کنید آیا دوربین مد نظر قابلیت های مورد انتظار شما را برآورده می نماید یا خیر. ممکن است شما بخواهید دوربین مدار بسته برای فضای کاری یا منزل خود تهیه کنید ولی با انواع آن و کاربرد هر کدام آشنا نباشید و در واقع ندانید کدام نوع برای نیاز شما مفید است. نصب دوربین مداربسته آنالوگ بسیار آسان است .

سیستم دوربین مداربسته برای منزل از نوع بیسیم بسیار سریع در مدت چند ساعت اجرا می شود و تخریب و سوراخکاری را دوربین مداربسته بیسیم به حدالاقل می رساند. خرید دوربین مداربسته وابسته به چند فاکتور مهم است. ساختار سیستمی این دوربین ها به گونه ای است که شما می توانید با تنظیم آدرس IP بر روی آن ها، از طریق شبکه یا اینترنت به صورت آنلاین تصاویر ارسال شده از دوربین های مداربسته را دریافت و مشاهده نمایید. در این مطلب به تاثیر مدل و استراتژی شما جهت حفاظت از منزل توسط دوربین مداربسته و قیمت انواع دوربین مدار بسته جهت راهنمای شما قبل از خرید هر گونه سیستم دوربین مداربسته برای خانه می پردازیم. همچنین می توانید یک سیستم حرفه ای AHD را به صورت پکیج آماده نصب با کمترین قیمت از فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته دیاکالا خریداری کنید . بهتر است نصب دوربین مداربسته را خودم انجام دهم یا نصب را نصاب حرفه ای انجام دهد؟ یکی از ویژگیهایی که دوربین تحت شبکه را متمایز میکند، استفاده از قابلیت PoE است. برای اولین بار در دهه 40 و 60 میلادی، طی جنگ جهانی اول، در آلمان و آمریکا از این سیستم ها استفاده شده است.

کابل دوم اما از محل نصب DVR تا محلی که دوربین در آن قرار دارد کشیده می شود و به نوعی کابل برق است. تاریخچه داهوا سرشار از ابداعات و نو آوری های فراوان در صنعت دوربین مداربسته می باشد . بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل با یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته برای منزل انتخاب شود. در نهایت بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته AHD یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما , کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته AHD برای منزل انتخاب شود. در صورت استفاده از دوربین مدار بسته HDCVI و HDTVI برای منزل علاوه بر کیفیت بالای تصاویر و امکانات نرم افزاری کارآمد می توانید از قیمت مناسب این دوربین مداربسته نیز بهره مند شوید . بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته HD یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته برای منزل انتخاب شود.