راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی 50 میلیون تومانی رایااستور

برای درک بهتر قدرت سخت‌افزاری هر کدام از این دستگاه‌ها، علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری نتایج اجرای بازی‌های سنگین و معروف روی هر مدل هم در یک جدول ارائه شده که در انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ کمک زیادی می‌کند. در راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ، بازه قیمتی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان اهمیت بسیار زیادی دارد. لپتاپ‌های موجود در این بازه قیمتی قدرت خوبی داشته و از طرفی قیمت مناسبی هم دارند. قطعاً اگر شما با یک لپتاپ ۱۰۰ میلیون مقایسه کنید، این دسته از لپتاپ‌ها قدرت کمتری دارند. بحث اینجاست که در بازه قیمتی خود این دستگاه‌ها توانایی زیادی داشته و از پس اجرای اکثر کارها بر می‌آیند.

راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی 50 میلیون تومانی رایااستور

ویندوز هر از چند گاهی به روز رسانی‌های خوبی دریافت می‌کند که همواری به بهتر شدن شرایط کمک می‌کند و تجربه کاربری جذاب‌تری را ارائه می‌دهد. قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی نیز در این سیستم عامل وجود دارد که دست شما را برای ایجاد تغییرات باز می‌گذارد. اگر گیمر هستید و لپ تاپ را صرفا برای تجربه بازی‌های ویدیویی می‌خواهید، باید ویندوز را انتخاب کنید.

همینطور اینکه برای یک دستگاه همراه روزمره وزن نسبتاً زیادی دارد. البته طراحی آن بسیار خوب شده و به همین دلیل OMEN 16-B0004TX یک لپتاپ بسیار خوب از اچ پی است. باتری این لپتاپ به این شکل نیست که بهینه‌ترین حالت ممکن را به شما ارائه دهد و در انتها برای کاربری طولانی شما نیاز به یک شارژر خواهید داشت.

  • از طرف دیگر باتری ۹۹/۹ وات‌ساعتی GE66 حدود ۵۴ درصد حجیم‌تر از Vector GP76 است و وبکم آن نیز از رزولوشن 1080p بهره می‌برد درحالی‌که مدل قبلی وبکمی HD داشت.
  • لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G15 از پردازنده AMD مدل Ryzen HS بهره می‌برد که تا ۴.۶ گیگاهرتز بازدهی دارد.
  • از طرفی با وجود اینکه سری ۱۱ است، بازهم قدرت زیادی داشته ولی از لحاظ مدیریت برق چندان بهینه نیست.
  • در زیر ویژگی های اصلی وجود دارد که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون بررسی کنید.
  • دستگاه برای بازی کردن، طراحی، کارهای گرافیکی، حسابداری و… خیلی عالیه.

از این رو شما با قدرت کامل ۳۰۷۰ روبرو بوده و می‌توانید تا مدت زیادی با آن بازی کنید. از لحاظ طراحی Raider GE66 12UGS شباهت‌های زیادی به برادر بزرگ‌تر خود دارد. تفاوت اصلی این دو دستگاه در پردازنده‌های اصلی و گرافیکی آن‌ها است. این پردازنده نسبت به Core i9 ضعیف‌تر است ولی به این معنا نیست که قدرت زیادی ندارد. این دستگاه به طرز عجیبی قدرتمند بوده و از پس اجرای هر کاری برمی‌آید.

البته جایگاه خالی SSD از نوع M.2 را دارد و به راحتی در آینده هم می‌توانید SSD را به لپ تاپ اضافه کنید. مدلهایی که کارت گرافیک مستقل ندارند، برای کارهای گرافیکی (مانند بازی کردن) از پردازنده گرافیکی قرار گرفته در کنار پردازنده اصلی، استفاده می‌کنند، به همین دلیل اهمیت CPU در این لپ تاپ‌ها بسیار زیاد است. مدلهای مجهز به کارت گرافیک هم برای استفاده از تمام توان لپ تاپ نیازمند به پردازنده قوی هستند. بله لپ تاپ مناسبی هست، مخصوصا اون نسخه که پردازنده Intel i7-1165G7 داره.

راهنمای خرید مادربورد برای سوکت LGA 1700 اینتل – پاییز ۱۴۰۱

در نتیجه یکی از مهم‌ترین عوامل خرید لپ تاپ در یکی دو سال اخیر، نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به لپ تاپ برای آموزش آنلاین و کاربردهای تحصیلی بوده چرا بیشتر پیدا نمی کنی است. این دستگاه‌ها به شدت قدرتمند بوده و از طرفی طراحی بسیار خوبی دارند. همینطور اینکه سیستم خنک کننده قدرتمند این دستگاه‌ها از پس اجرای هر کاری بر می‌آیند.

میزان چراغ‌ها در این دستگاه بسیار زیاد است که باعث می‌شود برخی از افراد طراحی آن را دوست نداشته باشند. ممنون بابت توضیحات و راهنمایی خوبتون ، من لپ Blade 15 Advanced Model رو سفارش دادم . اینترنت ماهواره‌ای استارلینک Starlink یک شرکت اینترنتی ماهواره‌ای می‌باشد که توسط شرکت SpaceX به عنوان یک کسب و کار درآمدزا برای تأمین هزینه… با این حال ارائه سرعت بالاتر هزینه به شدت زیادتری را نیز در پی داشته است.

دکمه‌های کیبورد و لمس تاچ، خیلی عالی کار می‌کنن و انگشت‌های دست به راحتی به همه دکمه‌ها دسترسی دارن و خیلی هم راحت هستن. لپتاپ از درگاه‌های USB و HDMI پشتیبانی می‌کنه و کلا شامل دو پورت USB 3.2، یه پورت یواس‌بی تایپ‌سی و یه پورت HDMI هست. درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. در بخش گرافیک، ما با کارت انویدیا جی‌فورس RTX 3070 طرف هستیم که ۸ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 در اختیار دارد و با توان مصرفی ۱۴۰ وات، بیشترین بازدهی را از این تراشه در لپ‌تاپ GP76 ام‌اس‌آی شاهد خواهیم بود.

کارت گرافیک (GPU) در لپ تاپ‌های گیمینگ