دوربین مدار بسته

نمایشگر دوربین مدار بسته FLIR نکاتی را در تصویر نشان می دهد که ممکن است با چشم غیر مسلح، قابل دیدن نباشد. یکی از مهمترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که میخواهید دوربین مدار بسته شما چه امکاناتی داشته باشد. هر چند که نسل های اولیه دستگاه های حفاظتی و دوربین های نظارتی از کیفیت کم در برابر هزینه های بالا برخوردار بودند ولی به دلیل اهمیت بالای نظارت و حفاظت در صنایع دفاعی و تولیدی استقبال خوبی از این تجهیزات توسط دولت ها و صنایع صورت گرفت. برای چند دهه استفاده از این تجهیزات تنها در انحصار سازمانهای دفاعی و دولتی و صنایع بزرگ قرار داشت، ولی به مرور زمان و با کاهش هزینه برپائی چنین سیستم هایی و در کنار نیازهای امنیتی و حفاظتی رو به فزون صنایع و تجارت های کوچک و منازل و ویلاها، استفاده از سیستم های امنیتی به امری بدیهی در تمامی صنایع و تجارت ها و حتی منازل و فروشگاه ها تبدیل شده است. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند دوربین مدار بسته آنالوگ از شرکت پاناسونیک بپردازیم. خدمات بازرگانی دوربین امنیتی و تجهیزات نظارتی پاساک شامل واردات دوربین نظارتی ، پخش عمده دوربین حفاظتی ، فروش عمده دوربین امنیتی و ارائه قیمت انواع دوربین مداربسته ، فروش دوربین حفاظتی با نازلترین قیمت به مشتریان نهائی دوربین امنیتی، ارائه لیست قیمت دوربین حفاظتی برای همکاران و نمایندگان در سراسر کشور، و ارائه نمایندگی دوربین های نظارتی در سراسر کشور میباشد.

دارید، میتوانید پس از تماس با مجموعه دماتجهیز و شمارههای داخلی 124 – 125، از کارشناسان فروش بخش تجهیزات و لوازم کنترل و ایمنی مشاوره بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. تجهیزات برای اتصالات شبکه : برای انجام پروسه نصب باید تمامی تجهیزات مورد نیاز برای نصب را به همراه داشته باشید، از جملع این لوازم می توان به داکت، سوکت، لوله فلکسی اشاره کرد. از آنجایی که شرکت سانل تمرکز زیادی بر روی خواست مشتری دارد، توجه زیادی به کیفیت ظاهری محصولات خود نموده است. طبق تجربه ما در امر نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته باید عرض کنیم که برای هر دوربین یک اپداپتور 2 آمپری 12 ولتی کافی است البته با اینکه مصرف اکثر دوربین های مدار بسته طبق برچسب روی آنها در حدود 1.3 تا 1.4 آمپر می باشد ولی شما حتما 2 آمپری بزنید تا هم کیفیت تصویر خوب باشد هم در آینده دوربین مربوطه به مشکل برخورد نکند. اگر شما دوربینی که میخواهید نصب کنید در ارتفاع بالای ۴ الی ۵ متر نصب کنید تصویر مناسبی به شما ارائه نمی دهد ارتفاع استاندارد نصب دوربین باید در ارتفاع ۳ الی ۴ متر باشد تا شما بتوانید چهره و پلاک خودروی مورد نظرتان را شناسایی کنید در غیر این صورت شما فقط فضای مورد نظرتان را می بینید تصویر مناسبی برای تشخیص چهره پلاک خودرو را نخواهید داشت.

اگر قصد این کار را دارید قطعا نیاز به آموزش نصب دوربین مدار بسته بصورت سایت binacctv عملی خواهید داشت. دوربینهای دید در شب با توجه به میزان و تعداد LED های مادون قرمز میتوانند تعیین کننده کیفیت تصویربرداری باشند. لوکس به عنوان یکای شدت روشنایی شناخته میشود که میتواند میزان روشنایی یک سطح را مشخص کند. دو معیار اصلی و کلیدی در این بین وجود دارد که مشخص میکند دوربینهای دید در شب برای شما کاربردی است یا خیر. از آنجایی که دوربین ها با مانیتور و یا ضبط کننده ویدیو در بین کابل های هم محور خصوصی یا لینک های ارتباطی بی سیم ارتباط برقرار می کنند ، طراحی ” مدار بسته ای ” دارند تا نشان دهد دسترسی به محتوای آنها فقط با طراحی محدود شده و فقط برای افراد خاصی قابل دیدن است. دوربین و دستگاه و کلیه تجهیزات و سیستم های ارائه شده توسط گروه پاساک دارای تائیدیههای بین المللی و همچنین تائیدیههای ارگان های امنیتی، انتظاماتی و حراستی کشور میباشند. شما برای این کار می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم برای خرید این سیستم ها برای شما انجام داده شود. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون انواع برند دوربین مداربسته و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان مجموعه از طریق لینک “تماس با ما ” در ارتباط باشید.

و با نام AHD یا ANALOG HD شناخته می شوند. هایک ویژن در سطح جهان به عنوان بهترین دوربین مداربسته شناخته می شود که با کیفیت عالی و تنوع بسیار بالای محصولات، تمام نیاز کاربران را برآورده می کند. میتوان گفت که تمام TVLها یا از کار افتاده شدهاند و یا در حال جایگزینی هستند. کیفیت تصویر (رزولوشن) : از دیگر ویژگی های انواع برند دوربین مداربسته با کیفیت، داشتن کیفیت تصویر و یا رزولوشن بالا است. با این قابلیت جدید و مدرن شما می توانید از فاصله های بسیار دور ، در محل کار و یا حتی اگر در کشور های دیگر هستید انتقال تصویر را روی گوش های موبایل ، دستگاه لپتاپ و یا کامپیوتر های شخصیتان دریافت کرده و تصاویر محل فیلم برداری شده را مشاهده کنید . یکی دیگر از اهداف نصب دوربین مدار بسته، امکان نظارت است.

دوران اولیه ظهور انواع دوربین حفاظتی (دوربین مدار بسته) همانند بسیاری از سیستم های پیشرفته و الکترونیکی دیگر به اواسط قرن بیستم و دوران جنگ جهانی دوم باز میگردد. سیستم های نظارتی دارای کاربری های مختلف شخصی، تجاری، اداری، سازمانی، شرکتی، دولتی، و شهری میباشند. سیستم نظارت تصویری و تجهیزات نظارتی کنترل ترافیک شهری و سامانه راداری ثبت سرعت غیر مجاز تخلفات رانندگی برای پایش تصویری و کنترل ترافیک و امنیت شهری با استفاده از سامانه ثبت تخلفات رانندگی، و دوربین های قدرتمند LPR پلاک خوان و راداری، محصولاتی ویژه از سیستم های دوربین مداربسته با کاربردهای خاص میباشند. از تخلفاتی که ممکن است رانندگان آن را انجام دهند می توان به سرعت غیر مجاز اشاره کرد که توسط پلیس با استفاده از دستگاه رصد می شود و فرد متخلف به راحتی شناسایی می شود. مادون قرمز به عنوان یک نور شناخته میشود که دارای طول موج طولانیتر بوده و فرکانس پایینتری دارد.

در این شرایط دوربین مدار بسته روز و شب، کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین مداربسته مادون قرمز دارد. نوع دیگری از دوربین های مادون قرمز (IR) وجود دارد که برای نظارت بر امنیت ساختمان ها استفاده می شود. در سال های اخیر با افزایش فروش دوربین های مداربسته در ایران مواجه هستیم و اغلب افراد تمایل دارند برای افزایش امنیت محل زندگی و یا محل کار خود از این دوربین ها استفاده کنند. دوربین های عکاسی و فیلمبرداری برای ثبت لحظات خاص از زندگی افراد، رویدادها و مراسم ها پا به عرصه نهادند. با شروع قرن بیست و یکم استفاده از دوربین های امنیتی در میان صنایع کوچک تر، سازمان ها، ادارات، کارخانجات و فروشگاه ها بسیار رایج شد تا جایی که امروزه به دلایل امنیتی در سطوح مختلف جوامع (از سطح امنیت ملی گرفته تا امنیت شخصی)، استفاده از انواع دوربین نظارتی در هر نوع مکانی (از منازل و ویلاها و مدارس و دانشگاه ها گرفته تا خیابان ها و کوچه ها) امری پذیرفته شده و بدیهی شده است. روش دیگر برای انتقال تصویر بدون اینترنت، استفاده از آنتنهای رادیویی بلند است؛ اما این سیستم نیز محدودیت مکانی دارد ولی در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه است.

است، زیرا طراحی آن به شما این امکان را میدهد تا زاویه دید وسیع تری در محل مورد نظرتان داشته باشید. معمولا در سیستم های بزرگ و وسیع استفاده میشوند. دوربین های مخفی معمولا از نوع دوربین مداربسته کوچک و دوربین مداربسته بسیار ریز میباشند که معمولا برای عدم جلب توجه سارقین و همچنین پشتیبانی از سایر دوربین های مداربسته میباشند تا در صورت از کار انداختن غیر مجاز آنها پشتیبانی از سیستم نظارت تصویری همچنان عملی باشد. سیستم های امروزی دوربین نظارتی از ابزاری ساده، اختصاصی و تک منظوره به ابزاری پیشرفته و عمومی ارتقا یافتهاند و با کاهش هزینه های تکنولوژی های پیشرفته و راهیابی شبکه های کامپیوتری در منازل و صنایع به همراه مباحث هوشمندسازی ساختمان ها، دوربین های حفاظتی با تکنولوژی های پیشرفته و سازگار با سایر تجهیزات خانگی و صنعتی راهی بازار شدهاند.

جعبه های مخصوصی نیز وجود دارند که سایر تجهیزات دوربین مداربسته داخل آن قرار داده می شوند. هنگامی که مقدار نور محیط از آستانه پیش فرض کارخانه کمتر می شود، دید در شب دوربین به صورت خودکار فعال می شود و اگر LED یا چراغ داشته باشد، روشن می شوند. منظور از انتقال تصاویر دوربین مداربسته، انتقال تصویر بر روی بستر شبکه و یا انتقال تصویر اینترنتی میباشد. فروشگاه اینترنتی پاساک یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان تجهیزات سیستم نظارت تصویری و دوربین مداربسته، به دو صورت فروش به مشتریان و فروش به همکاران به ارائه خدمات در سراسر کشور می پردازد. گروه فنی مهندسی ایمن موج ثامن برای ارائه خدمات باکیفیت در این زمینه شامل طراحی دوربین های مداربسته، تجهیزات و اجرای سیستم های امنیتی در مشهد از پرسنل متخصص کمک گرفته است. دوربین های حفاظتی برای پیشگیری از جرایم ، دوربین های نظارتی جهت نظارت بر سیستم ها، افراد و اماکن ، و دوربین های امنیتی جهت ایجاد امنیت ، حفاظت و نظارت گسترده بر اماکن میباشند. دوربین های امنیتی که از آنها با نام دوربین حفاظتی یا دوربین نظارتی و یا دوربین امنیتی یاد میشود شامل انواع دوربین های ضبط و انتقال تصاویر آنلاین اماکن مختلف میباشند که جهت ایجاد امنیت، حفاظت و یا نظارت بر اماکن مختلف به کار گرفته میشوند.

سارقان و خرابکاران تصور می کنند که در تاریکی شب، تصویر آن ها توسط دوربین مداربسته ثبت نمی شود. دوربین های امنیتی (دوربین حفاظتی / دوربین نظارتی / دوربین امنیتی) نیز همانند سایر دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی های پیشرفته، سیر تکاملی بسیار سریعی را ظرف مدتی کوتاه پشت سر گذاشته است و از آینده ای رو به رشد برخوردار است. در هر سیستمی از دوربین های امنیتی؛ مجموعه دوربین ها، دستگاه ضبط تصاویر (تجهیزات نمایش، ذخیره سازی و مدیریت تصاویر)، سیستم انتقال تصویر ، به همراه سایر تجهیزات جانبی دوربین های مداربسته و لوازم جانبی دوربین های مدار بسته اجزای سیستم دوربین امنیتی را تشکیل میدهند.

همین موضوع سبب شده است که برندهای مختلف اقدام به تولید دوربین های مداربسته با کیفیت های متفاوتی نمایند و آن ها را با قیمت های متفاوتی نیز به مشتریان عرضه دهند. در صورتی که احساس کردید، رولپلاک ها و یا پیچ ها، استحکام قوی ای ندارند، حتما از نوع بزرگ تر و قوی تر آنها استفاده کنید و این مورد را ساده نپندارید. خرید دوربین مدار بسته داهوا و یا پکیج دوربین مدار بسته داهوا مهم و با اهمیت بوده به خاطر همین موضوع متناسب با شرایط موجود باید آن را انتخاب نمود . این اندازه با توجه به وجود ال ای دیهای موجود در دوربین انجام میشود. رزولوشن دوربین های آنالوگ محدود به استاندارد NTSC/PAL از 720 در 480 پیکسل یا 0.4 مگاپیکسل است. این حسگر می تواند یکی از انواع CCD یا CMOS باشد. آنالوگ، دوربین مداربسته آپارتمانی است که تصاویر را ابتدا از طریق یک حسگر دریافت کرده سپس از طریق یک کابل، آنها را به دستگاه ضبط دیجیتال انتقال میدهد.

لیست قیمت تجهیزات سیستم نظارت تصویری برای مشتریان اکثرا در خود سایت موجود میباشد، ولی همکارن گرامی برای اطلاع از تخفیف های همکاری و دریافت لیست قیمت تجهیزات سیستم نظارت تصویری باید از طریق ایمیل یا فکس درخواست نمایندگی تجهیزات نظارت تصویری و یا درخواست لیست قیمت سیستم نظارت تصویری خود را برای ما ارسال نمایند و درخواست خود را به صورت تلفنی پیگیری نمایند. این مجموعه توانسته است با ارائه بهترین کیفیت و نازلترین قیمت های موجود در بازار توجه شما مشتریان گرامی را جلب نماید. لیست بهترین دوربینهای تحت شبکه دید در شب در بازار ایران شامل ۵ برند صاحب نام است که توانستهاند در بازار دوربینهای مداربسته خوش بدرخشند و کاربران بسیاری از خدمات آنها اظهار رضایت کردهاند.

به خاطر شکل ظاهری که دارند، تعیین اینکه دوربین در یک زمان به کدام قسمت زوم کرده است، سخت است و درواقع باید گفت ناممکن است. میدان دید آنها نسبتاً باریک است، اما شکل دوربین اجازه می دهد تا لنزهای بزرگتری در دوربین گلوله ای نسبت به دوربین های گنبدی وجود داشته باشد. شکل این محفظه مانند گنبد است. زیرا نصب دوربین مداربسته داهوا بسیار حساس است و اگر به درستی انجام نشود، تصاویر خوبی را نمیتوان از دوربین مدار بسته دریافت کرد. این منبع تغذیه باید در نقطه ای از خانه انتخاب شود که از هر سمت، قابل دسترسی باشد تا بتوان براحتی، تمام سیم و کابل ها را به آن متصل کرد. خروجی های ویدئو VGA – HDMI – AV : برای نمایش تصاویر بر روی نمایشگر از این خروجی ها می توان استفاده کرد. بر روی برد PCB دوربین نظارتی ، قطعاتی از قبیل سنسور حساس به نور (از نوع CCD و یا CMOS و یا DIS و یا HDIS)، آی سی ها و قطعات الکترونیکی پردازش تصویر (DSP) و همچنین قطعات تبدیل و انتقال تصویر پردازش شده بر روی مدیای خروجی (کابل RG59 و یا کابل شبکه) میباشند. توصیه می شود حتما از برندهای معروف و نام آشنا که کیفیت خوبی دارند، خریداری نمایید تا بتوانید بدون مشکل چندین سال از آن ها استفاده کنید.