دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | binacctv

انتقال مجله خبری دوربین مداربسته بینا بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد. عامل مهم دیگری که هنگام خرید لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید. بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد.

انواع دوربین مدار بسته از لحاظ نوع ضبط تصاویر

دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند. این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند. ارتباط دوربین های مداربسته بیسیم از طریق ip بسیار مطمئن تر و امن تر است. برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند.

مجهز به لنزهای جداشدنی است، که می‌توان آنها را برای نظارت بر فواصل مختلف تعویض کرد. زیرا می‌توان آن را در نقطه استراتژیک در سقف قرار داد، تا تمام گوشه‌های اتاق را بدون هیچ مشکلی پوشش دهد. این به این دلیل است که پوشش گنبدی، تشخیص جهت ضبط دوربین را برای مردم دشوار می‌کند.

دوربین مداربسته HD CVI دام داهوا مدل HAC-T1A51P

وضوح تصویر معمولاً بی‌عیب و نقص است، بنابراین می‌توان ویژگی‌های چهره را تشخیص داد. زوم اپتیکال در این دوربین‌ها، به این معنی است که می‌توانید تمرکز بیشتری داشته باشید. برای محافظت از دوربین در محیط‌های سرد می‌توان محفظه مقاوم دوربین را اضافه کرد. لنزهای ویژه‌ای را می‌توان به دوربین متصل کرد، تا برد آن را به بیش از 40 فوت افزایش دهد. دوربین‌های C-Mount معمولاً حجیم هستند، مانند دوربین‌های گلوله، که به‌عنوان یک بازدارنده بصری برای فعالیت‌های مجرمانه عمل می‌کنند.

  • به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند.
  • دوربین های بولت معمولاً برای فضای باز مناسب هستند، بنابراین بدنه آنها باید در برابر آب و هوا و گردوخاک مقاوم باشد.
  • دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند.
  • تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند.
  • با این حال، این نوع دوربین مدار بسته خروجی ضعیف و کیفیت سنتی را نمایش می‌دهد.

لنزها در دوربین باکس مدل CS و C دارند که باید در زمان خرید به انتخاب هر کدام از این موارد دقت کافی داشته باشید. خاصیت چرخشی برخی از دوربین های بولت باعث می شود که آن ها در مکان های باریک نیز همان کارکرد مطلوبی را داشته باشند که در جاهای وسیع و گسترده دارند. قابلیت چرخشی این دوربین ها، باعث می شود که اگر مکان نصب دوربین را نپسندید بتوانید با استفاده از این قابلیت، زاویه دید را تشخیص دهید. این دوربین ها نسل اولیه دوربین مدار بسته می باشند که برای دریافت و ارسال اطلاعات تصویر و صدا از سیگنال آنالوگ استفاده می کنند.

http://dekorasiyon.ir