دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | binacctv

پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند.

  • با پیشرفت و توسعه شهر نشینی و افزایش روز افزون جمعیت به طور قطع جرایم نیز افزایش یافته و باید امنیت شهروندان در برابر جرم های مختلف مانند سرقت حفظ گردد.
  • سیستم‌های مداربسته آنالوگ از دستگاه‌هایی با عنوان DVR برای کنترل و ضبط تصاویر و صداها استفاده می‌شود.
  • یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد.
از کاربرد این دوربین را می توان نصب در منازل، اداره ها، فروشگاه ها، داخل قطار مترو و… نام برد. جنس بدنه دوربین دام اغلب پلاستیک و در مواردی نیز از فلز ساخته شده است. هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3F

همچنین نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی اپتیکال با مجله خبری دوربین مداربسته بینا بالا تصویربرداری می کند. نصب دوربین مداربسته در منزل برای مدت‌زمان استفاده طولانی سودمند است. آنها نه تنها امنیت، بلکه شواهد کافی را در صورت وقوع اتفاقات ناگوار ارائه می‌کنند.

دوربین پشت آینه ای

برخلاف dvr ها که اتصال تصویر و صدا را بسادگی فراهم کرده اند نحوه اتصال در nvr ها تابع مستقیمی از مفاهیم شبکه های کامپیوتریست. Nvr در واقع مرکز اتصال شبکه بشمار می رود و سیاست های اتصال در شبکه بر حسب نیاز با توجه به الگوی شبکه متفاوت خواهد بود. استفاده از این دوربین ها تنها زمانی توصیه می شود که سیستم مداربسته از نوع آنالوگ بوده اما اتصال یک یا چند دوربین بصورت مستقیم به شبکه مورد نیاز است. این دوربین ها در واقع دوربین های آنالوگی هستند که پرت خروجی شبکه نیز در آنها تعبیه شده است. کیفیت آنها آنالوگ است و امکان استفاده از آنها بصورت دوربین آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه وجود دارد. یک از رشته کابل‌ها برای انتقال تصویر و صدا است و دیگری برای کاهش میزان پارازیت‌های ناشی از عوامل مختلف، به کار گرفته می‌شود.

دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند.

http://dekorasiyon.ir