دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | binacctv

کیفیت دوربین با علامت MP به معنی مگاپیکسل مشخص می‌شود.به طور کلی دوربین‌ها دارای رزولوشن های ۸،۶،۵،۴،۳،۲،۱ و۱۲ مگاپیکسلی هستند. پیشرفت‌های تکنولوژی راه را برای جدیدترین انواع دوربین مداربسته هموار کرده است، که حتی قادر به تولید خروجی باکیفیت بالا و حتی قابلیت دید در شب هستند. دوربین های مداربسته تجهیزات پایش و کنترل محیطی هستند و در قالب ها و تکنولوژی های متنوعی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. این دوربین ها قابلیت بالایی در تهیه تصاویر آنلاین و عکس برداری از موارد مشکوک داشته و در محیط های حساس که امنیت آنها اهمیت زیادی دارد استفاده می شوند.

http://dekorasiyon.ir

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام مجله خبری دوربین مداربسته بینا یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند. آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. در سیستم های مداربسته آنجا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند. حال آنکه در بسیاری از مواقع در دوربین های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیسم استفاده کرد.

NVR داهوا DH-NVR4216-16P-4KS2-L

همچنین خواهید دید که این دوربین‌ها چگونه کار می‌کنند و تفاوت آن‌ها با هم در چه چیزی هست. دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند. دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد.

دوربین مداربسته AHD چیست؟

این دوربین ها برای تشخیص رفتار نادرست عالی هستند و به کاربر اجازه می دهند تا برای وضوح بیشتر، در صورت نیاز از فیلم در دادگاه، بزرگنمایی کند. به همین دلیل، این دوربین ها برای برنامه های نظارتی در فضای باز که در آن دوربین های IR قادر به عملکرد بهینه نیستند، ایده آل هستند. دوربین‌های آنالوگ به CCTV نیز معروف هستند و دوربین‌های دیجیتال یا تحت شبکه را با نام اختصاری IP نشان می‌دهند. در دوربین آنالوگ تصویر به وسیله سیگنال آنالوگ و توسط کابل به دستگاه گیرنده ارسال می‌شود اما در مدل دیجیتال تصاویر به وسیله سیگنال دیجیتال ارسال می‌شود و سرعت ارسال آن بسیار بالاتر است. مهم نیست که چند نوع دوربین مداربسته را انتخاب کنید، دوربین‌های مداربسته مزایای زیادی دارند. دوربین‌های Dome از بهترین انتخاب‌ها در مورد نوع دوربین مداربسته هستند.

دوربین بولت بیسیم آیمو مدل Imou Bullet 2C IPC-F22P

در این اماکن معمولا دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد. دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است. این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد.

  • بسیاری از دوربین ها ممکن است تنها در روز و وجود نور قادر به دریافت و ثبت تصاویر باشند حال ان که بسیاری از سرقت ها در شب اتفاق افتاده و سارقین از عدم وجود نور برای دیده نشدن ود استفاده می کنند.
  • نقطه‌ضعف آنها این است که نمی‌توانند بسیاری از مناطق را پوشش دهند، آنها در منطقه‌ای که می‌توانند پوشش دهند، بسیار محدود هستند.
  • جنس بدنه مورداستفاده در دوربین های باکس از نوع فایبرگلاس یا پلاستیک است.
  • دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند.