دوربین مداربسته چیست؟

در مجموع دوربینهایی که از سیستم دیویآر (DVR) استفاده میکنند اطلاعات تصویر را به دستگاه ضبط کننده منتقل میکنند و تصاویر معمولا در هارد آنها ذخیره میشود. این در حالی است که سیستمهای انویار (NVR) اطلاعات را در داخل خود دوربین پردازش کرده و سپس آن را به ذخیرهکننده منتقل میکنند. در این دوربینها، برای ارسال و تحلیل اطلاعات از امواج کاملا دیجیتال کمک گرفته میشود. تمامی دوربین ها و محصولات ما قبل از ارسال به صورت کامل تست شده و تقدیم شما مشتریان عزیز می شود و در صورت داشتن هر گونه معیوبی، محصول فروخته شده بدون هیچ قید و بندی تعویض می شود. رضایت مشتریان از محصولات این شرکت بالاست و دلیل این امر کیفیت مناسبی است که سامسونگ مانند سایر محصولات خود در دوربین های مدار بسته نیز ارائه می دهد. بعد از اینکه نوع دوربین مدار بسته مورد نیاز خود را تشخیص دادید، نوبت به بررسی ویژگیهای یک دوربین میرسد. برای همین با اینکه نمیتوان این تصاویر را به صورت زنده منتقل کرد، میتوان با دانلود آنها روی یک دستگاه دیگر مثل کامپیوتر آنها را تماشا کرد. اینکه یک دوربین مدار بسته چقدر دوام دارد، بستگی به آیپی ریتینگ یا درجه حفاظت عایقی (IP rating) آن دارد، که در ادامه این راهنمای خرید، معنای آن را توضیح میدهیم.

شماره پورت HTTP را پیدا کرده و آن را تغییر دهید. اگر احساس می کنید دوربین ازحفاظت کافی برخوردار نیست ، باید آن را در زیر لبه های جلوی بام قرار دهید و یا مکانی که محافظت شده باشد قراردهید. یکی از روشهایی که میتوانید این کار انجام دهید، استفاده از تکنولوژی وایرلس انتقال تصویر به دوربین مداربسته بدون اینترنت است که محدودیت مسافتی ایجاد میکند به عنوان مثال شما میتوانید تا شعاع ۱۰۰ متر انتقال تصویر دهید. همانطور که از نام این دوربین ها پیداست محل نصب دوربین معمولا روی سقف میباشد بنابر این بیشترین کاربری را در فضا های بسته و داخلی دارند. این دوربین ها معمولا تنظیمات گردش، چرخش و زوم را ندارند و برای ضبط تصاویر از یک مکان ثابت و منطقه خاص کاربرد دارند، اما قابلیت دید در شب با استفاده از مادون قرمز دارند و در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویربرداری می کنند.

از این رو برای صنایع لجستیک و همگانی بسیار مناسب است. اختلاف اراضی مزروعی و باغات و مراتع تعیین و تشریح وضعیت برای تامین دلیل ارزیابی اراضی مسکونی، غیرمسکونی امور مربوط به راهسازی و پلسازی و آسفالت بررسی اختلافات ناشی از ارائه خدمات بانکها و موسسات اعتباری بررسی صحت تخصیص منابع سپرده های قرض الحسنه و تسهیلات و جایزه حسابهای مذکور بررسی عملکرد قراردادهای اعتباری و تجهیز منابع و تطبیق با عقود اسلامی و تخصیص آن . رسیدگی و ارزیابی تجهیزات و لوازم دندانپزشکی رسیدگی و ارزیابی تجهیزات و لوازم اتاق عمل رسیدگی و ارزیابی تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی تعیین اجاره بهاء و اجرت المثل و حق الامتیاز تجهیزات و لوازم پزشکی مرتبط با تخصص و صلاحیتهای فوق رسیدگی به اختلافات فی مابین پیمانکاران و مشاوران و کارفرمایان در امور تخصصی مربوطه.

در دوره نصب دوربین مدار بسته آموزش نصب دوربین مدار بسته به طور کامل به شما عزیزان آموزش داده می سایت binacctv شود. معمولا بهترین محل برای دستگاه DVR یا NVR مشخصه هایی همچون امن بودن، مرکزیت داشتن، نزدیک بودن به محل مانیتورینگ تصویر، دسترسی مناسب جهت انجام سرویس دوره ای، مخفی بودن، دور از دسترس عموم بودن و … این طبقهبندی میتواند بر اساس محل قرارگیری و نصب آنها، داخلی یا خارجی بودن آنها یا برخی موارد دیگر باشد برای مثال بر اساس منبع انرژی، نوع اتصال، نوع ضبط کردن، و در نهایت بر اساس شکل ظاهری نیز این دوربینها را طبقهبندی میکنند. یکی دیگر از انواع طبقهبندی دوربین مدار بسته بر اساس شکل ظاهری آنها است. بیشتر افراد جستجوی خود در دوربینهای مدار بسته را بر اساس مکان شروع میکنند. بسیاری از افراد به دلایل مختلف به شبکه اینترنت دسترسی ندارند. از مزایای آن دسترسی آسان برای خرید و قیمت کم می باشد که با توجه به شرایط اقتصادی امروزه برای شرکت ها و مکان های کوچک انتخاب مناسبی است.

هایک ویژن برای دستیابی به اهداف خود، برند هایلوک را معرفی کرد تا پایگاه مشتریان خود را گسترش دهد. از لنزهای مختلف میتوان برای اهداف گوناگون و پوششدادن محیطهای مختلف استفاده کرد. از مزیت های دوربین های مداربسته برند یونی ویو می توان به امکان جستجوی هوشمند، پشتیبانی از تکنولوژی Power Over Ethertnet یا همان (POE)، پشتیبانی از تکنولوژی فشرده سازی U-Code، برخورداری از تکنولوژی Plug& Play اشاره کرد. داشته است. از نقاط قوت این برند می توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب، نصب آسان، دوام بالا، داشتن نرم افزارهای مختلف مدیریت، برخورداری از قابلیت تجزیه و تحلیل تصاویر، تنوع بسیار بالای محصولات، داشتن لنزهای با کیفیت، قابلیت ارتقا و..

با مراجعه به صفحه خرید دوربین مداربسته می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید انواع دوربین مداربسته کنید و در صورتی که نیازمند کمک بودید، از طریق پشتیبانی تکنوسان یا چت آنلاین با ما در ارتباط باشید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قبل از اینکه اقدام به نصب دوربین مدار بسته کنید، باید بدانید که چه نوع دوربین مدار بسته ای برای شما مناسب است. در سال 2014، شرکت هنوها به منظور توسعه شرکت خود، اقدام به خرید برند سامسونگ نمود و حالا دوربین های مداربسته این شرکت با برند سامسونگ در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. از نظر ما یک سال دوام آوردن دوربین مدار بسته با باطری، زمانی معقول است. توجه داشته باشید که کابل هر دوربین مدار بسته را باید جداگانه به دستگاه متصل کنید مثلا به یک دستگاه 16 کانال ، 16 عدد کابل وصل می شود . بنابراین اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، باید با توجه به نیازهای مکانی، شرایط محل مورد نظر و همچنین بودجهای که در اختیار دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. با این پیشرفت بزرگ در صنعت دوربینهای مدار بسته و ظهور دوربینهای دیجیتال، در طی چند سال حتی پیشرفتهای بزرگتری با افزایش ظرفیت هارد دیسکها و کم حجم سازی ویدیوها اتفاق افتاد.

دوربین مداربسته آنالوگ وریفوکال: زاویه دید دوربین HD در این حالت قابل تغییر از کنار خود دوربین است. همچنین میتوانید زاویه دید دوربین ها را تنظیم کرد. در مورد تفاوت این نوع لنزها می توان گفت لنزهای ثابت، فاصله کانونی ثابتی دارند یعنی زاویه دید و میدان دید ثابت و بدون تغییری در اختیار شما قرار می گیرد. تصاویری که با دوربین مداربسته آنالوگ ضبط میشوند، حجم کمتری دارند و به جای LAN از طریق کواکس به دی وی آر انتقال داده میشوند، در نتیجه به پهنای باند کمتری برای انتقال دادن نیاز دارند و مصرف اینترنت آن کمتر خواهد بود. این قابلیت باعث شده نظارت بر محیط از حالت محلی به حالت نظارت از راه دور تبدیل شود؛ حالا به معنای دقیق کلمه از هر جای جهان میتوانیم ببینیم چه اتفاقی در محل سکونت یا محل کار ما میافتد. به کلیه دوربین مداربسته ای که در آن ها قابلیت چرخش دوربین در جای خود به وسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد، دوربین های گردان یا Speed Dome یا PTZ گفته می شود.

باید از باطری برای تامین انرژی آن استفاده کنید یا پریز برق؟ با نصب دوربین مداربسته مدیر یا سرپرست بر کار کارمندان نظارت داشته و در صورت وجود کم کاری به سرعت به آن رسیدگی میکند. بیشتر آنها تصاویر را بر روی یک کارت حافظه میکرو-اسدی یا روی یک هارد ذخیره میکنند. معمولا این نوع دوربین با یک سیم به هارد متصل میشود. ضبطکنندههای ویدئو دیجیتال (DVR): دوربینهای دیویآر معمولا دوربینهای آنالوگ هستند، یعنی آنها متصل به وای-فای نیستند، و اغلب بخشی از یک مجموعه امنیتی سیمکشی شده هستند. برای بهترین نوع نظارت، به شما پیشنهاد میکنیم از یک دوربین امنیتی هوشمند که به این معنا است که به اینترنت متصل است، استفاده کنید. باور کنید یا نه، هنوز هم این طور نیست که در همه جای دنیا از اینترنت استفاده شود. همه ما به هنگام سفر و ترک خانه برای مدت طولانی، بابت خطرهای احتمالی چون ورود سارقان به حریم شخصی مان نگران و مضطربیم. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی دیگر مانند نویزهای داخلی دیگر موجود در ساختمان ، از طریق تعبیه یک فیوز جداگانه مستقیما یک کابل جداگانه از کنتور برق به سمت دستگاه UPS بکشید. یکی دیگر از روشهای مختل کردن سیستم عملکرد دوربین مداربسته استفاده از دود و دستگاه دودزا است.

برخی از مهمترین ویژگیهای دوربینهای مدار بسته و پرسشهایی که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید، در ادامه این مطلب معرفی میشوند. چه به یک دوربین مداربسته بیسیم نیاز داشته باشد و چه مایل باشید انواع سیمدار آن را خریداری کنید، کافیست سری به فروشگاه اینترنتی دوردیدتک بزنید. نصب دوربین مداربسته مخفی نیازمند گرفتن مجوز از مراجع قانونی آن هم بصورت بازه زمانی کوتاه دارد. جنس بدنه آنها از پلاستیک مقاوم و در بعضی مدلها از فلز میباشد. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. حال که با انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی آشنا شدید نگاهی به دسته بندی محصولات بر اساس طراحی بدنه خواهیم انداخت.

از دیگر انواع برند دوربین مداربسته، داهوا می باشد که این شرکت نیز یک شرکت چینی است و از سال 2001 به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته در حال فعالیت می باشد. متاسفانه دوربین های مداربسته از برند سامسونگ در بازار محدود است که این نوعی محدودیت برای آن محسوب می شود، اما با این حال نیز در سال 2017 بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده است. این برند قدرتمند با هدف تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری در حال فعالیت می باشد و بیشترین محصولات آن نیز در کشور انگلستان به فروش می رسد. دوربین های مداربسته هایک ویژن در بیش از 100 کشور در سراسر جهان به فروش رسیده است و در کشور ایران نیز دارای دفتر فروش مستقیم می باشد که هایک اوک نمایندگی این برند در کشورما است. در حال حاضر اگر به بازار فروش دوربین های مداربسته مراجعه کنید، ممکن است با بیش از 100 مدل و برند تولید کننده مواجه شوید.

این برند به دلیل فعالیت در زمینه ای فراتر از تکنولوژی، از نظر طراحی حرف اول را در میان انواع برند دوربین مداربسته می زند. آنها همچنین به دلیل طراحی کروی خاصی که دارند، فضای دید بیشتری را پوشش میدهند. از دوربین های صنعتی معمولا در مکان هایی که بخوان زوم یا فکوس خاصی انجام بدن، استفاده میکنن. قابلیت هایی که ذکر شد همگی به قابلیت WDR اشاره دارند و این تغییر اسم ها صرفا به خاطر مباحث بازاریابی و جذب کاربر صورت گرفته است. بر خلاف دوربینهای مدار بسته داخلی، انواع خارجی به دلیل نبود منبع تغذیه در محلهای بیرونی، بیشتر به شکل بدون سیم وجود دارند. منبع انرژی دوربین مدار بسته شما چه خواهد بود؟

دوربینهای مدار بسته وایرلس یا بدون سیم خیلی راحتتر از نمونههای سیمی نصب میشوند. اما این دوربین های تصویر خیلی مناسبتری از محیط در نور کم به شما خواهند داد که استفاده از آنها را در محیطهای کم نور بسیار مناسب می کند. 3. قیمت دوربین مخفی نیز برای بسیاری از مشتریان بسیار مهم تلقی می شود. محصولات هایک ویژن با تنوع بالایی به مشتریان عرضه می شوند که گروه فنی مهندسی ایمن موج ثامن ارائه دهنده انواع دوربین مداربسته هایک ویژن مشهد است که این محصولات را با قیمت رسمی نمایندگی هایک ویژن در ایران به شما عزیزان عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز، از قسمت جستجو نصب دوربین مدار بسته جنوب ,سیم کشی دوربین مدار بسته جنوب ,تنظیمات دوربین مدار بسته جنوب ,کابل کشی دوربین مدار بسته جنوب به سرویس مورد نظر خود دسترسی داشته و پس از ثبت سفارش خدمات نصب دوربین مدار بسته جنوب تهران و مشاهده سیگنال همیاران، امتیازات و نظرات سایر مشتریان را از بین همیاران نصب دوربین مداربسته تحت شبکه، آنالوگ و دیجیتال جنوب انتخاب نموده و با اطمینان و به راحتی سیم کشی دوربین مدار بسته در جنوب تجربه کنید.