دوربین مداربسته دید در شب, مدل 298SH

تا این قسمت از مقاله با تعدادی از انواع دوربین مدار بسته شما را آشنا کردیم. پس از انتخاب بر مبنای دانش و اطلاعات، می توانید از نصاب بخواهیددوربین را برای شما نصب کند. نوعی کابل مسی که با یک محافظ فلزی پوشیده شده است که می تواند تداخل سیگنال انتقال را مسدود کند. البته در کنار این دوره می توانید با شرکت در دوره های آموزش نصب دزدگیر اماکن در کرج و آموزش نصب اعلام حریق در کرج ، مهارت های خود در رابطه با سیستم های امنیتی را کامل کنید. نسبت به کاربردی که از این دوربین ها انتظار دارید، مدل های متفاوتی در بازار موجود است که می توانید با بررسی آن ها، به صورت حضوری یا اینترنتی محصول موردنظرتان را خریداری کنید. دوربین های مداربسته دارای لنزهای متفاوتی می باشند که می توانند در ثبت تصاویر به شما کمک کنند و در شرایط سخت دقت بالایی در زوم داشته باشند. این فضای ذخیرهسازی راحت به شما امکان میدهد در هر زمان از کنترل پنل خانه، به داده ها دسترسی داشته باشید. یکی از قابلیت هایی خوبی که دوربین های مداربسته مخفی دارند این است که شما می توانید از هر جای دنیا تصاویر محیطی که دوربین مخفی را نصب کرده اید مشاهده کنید که برای انتقال تصویر باید مودم وای فای داشته باشید که دوربین را به مودم به صورت بیسیم متصل کنید اما اگر باز هم این امکان وجود ندارد شما می توانید از دوبین های سیم کارت خور ما استفاده کنید که دیگر نیازی به مودم وای فای ندارد و با استفاده از یک سیمکارت می توانید انتقال تصویر دوربین را انجام دهید.

در مقایسه با دوربین آنالوگ، نصب آن آسان است. در نظر بگیرید که شما فقط می توانید تصاویر را مشاهده کنید و برای ضبط آن به دستگاه DVR یا NVR نیاز دارید، مدل های استثنا در این مورد ۱۹۱۰ تابا و K77-UA کالیوز می باشد. در نتیجه، با توجه به بودجه شخصی خود میتوانید دوربین مناسب را خریداری و نصب کنید. دوربین گلوله معمولاً با یک لنز ثابت یا وریفوکال نصب می شود. بطور کلی در دهه میلادی بین 1990-2000 در بسیاری از کشورها استفاده از سیستم امنیتی دوربین های مداربسته بسیار رواج یافت. به صورت کلی این طور گفته می شود که دوربین های امنیتی از نظر تکنولوژی به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. لنز و سنسور دوربین مداربسته : همانطور در مقالات پیشین اشاره کردیم، لنز ها به دسته های Fixed ( ثابت )، متغیر( Motorized و Varifocal ) تقسیم می شوند که لنزهای متغیر قیمت بالاتری نسبت به لنزهای ثابت دارند و لنزهای Motorized، نیز قیمت بالاتری نسبت به دیگر لنزها دارد. دوربین های مداربسته بیسیم نسل جدیدی در تکنولوژی روز می باشد. در دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود.

بدن بی جان “مهاربان علی” در یک کانال فاضلاب در 250 متری خانه این خانواده در روز یکشنبه یافت شد و از آن زمان پلیس به دنبال علت قضیه بود و چیزی طول نکشید تا متوجه شد که خانواده این مرد در قتل او دست داشته اند. موضوع از این قرار بود که این خانم هندی همراه با چهار دخترش ؛ دو نفر را را اجیر کردند تا مرد خانواده را به قتل برسانند، فقط به این علت که او اجازه نمی داد آن ها شلوار جین بپوشند. این دوربین ها با قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی بدون از بین بردن تمرکز آن کار می کنند.

چه از راه دور بچهها را بعد از مدرسه زیر نظر داشته باشید، مراقب پرستار کودک باشید یا صرفاً اطمینان حاصل کنید که پرسنل استخدام شده در حالی که شما در محل نیستید کار خود را انجام میدهند، ضبط برنامهریزی شده تضمین میکند که همیشه از آنچه در خانه با محل کارتان میگذرد مطلع هستید. هر کجا که بروید، می توانید به آنچه در خانه یا محل کار اتفاق می افتد دسترسی داشته باشید و ببینید. توجه داشته باشید که در اینجا ۴ ورودی برای دوربینها وجود دارد. امکان ارسال ضبط در فاصله دور بدون نیاز به تقویت برق با استفاده از کابل وجود دارد. بدنه فلزی این محصولات و البته استاندارد IP66 سبب شده تا این دوربین ها عموما به صورت OUTDOOR مورد استفاده قرار گیرند. در صورت اتصال به اینترنت می توانید به دوربین IP دسترسی داشته باشید و همچنین با کمک نرم افزار داخلی آن را دانلود کنید. همسر این مرد 52 ساله بود و دخترانش به ترتیب 26 سال، 22 سال، 19 سال و 18 سال سن داشتند که همه آن ها همراه با دو مرد قاتل دستگیر شدند.

اگر علاقه مند به مطالعه بیشتر هستید می توانید مقاله های حل مشکل و تعمیر ریموت دزدگیر ماشین سمند، پراید و پژو و بازار کار عالی و درآمد شغل تعمیرات موبایل را نیز در همین وب سایت مطالعه سایت binacctv نمایید. این بدان معناست که می توانید خانه خود را از هر جایی کنترل، نظارت و مدیریت کنید، چه در خانه باشید، چه در تعطیلات، در محل کار یا در ماشین خود. همچنین اگر تمایل به این کار فنی دارید، می توانید در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج که توسط آموزشگاه فنی البرز برگزار می شود، شرکت کنید تا قادر به نصب این تجهیزات امنیتی بسیار مفید شوید.

دوربین مداربسته تحت شبکه: دوربین مداربسته شبکه یک تجهیز تحت شبکه است که تصاویر را دریافت کرده و وارد شبکه می کند. ۷٫ نمایشگر با مانیتور برای نمایش دادن تصاویر به نمایشگر یا مانیتور احتیاج است. با این حال، اگر به نظارت فراتر از این فاصله نیاز دارید، یک دوربین C-Mount با یک لنز خاص میتواند به این هدف دست یابد. دوربین های بی سیم با انتقال فیلم دوربین از طریق فرستنده رادیویی (RF) کار می کنند. از همین رو می توان با تعداد دوربین مداربسته کمتری، بر یک فضای وسیع نظارت داشت. نصب دوربین مدار بسته برای منزل راهی بسیار مطمئن برای پیشگیری از سرقت می باشد شما می توانید به تعداد دلخواه یا با پیشنهاد کارشناسی شرکت دوربین هایی را در جلوی درب ساختمان، پارکینگ، انباری ها و مشاعات نصب کنید که این نوع از نصب دوربین بیشتر مختص به آپارتمان ها است تا تمامی ساکنین بتوانند از تصاویر دوربین مدار بسته استفاده کنند اما اگر برایخانه های شخصی، باغ و ویلای خود نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید می توانید تصاویر داخل ساختمان را هم با نصب دوربین داشته باشید.

این دو مرد غریبه پس از ورود به منزل مقتول او را به قتل رساندند و پس از پایان اجرای نقشهی شوم، چهار دختر به همراه همسر مقتول کمک کردند تا جنازه را با موتور سیکلت به نزدیکترین کانال فاضلاب ببرند. این فرد مشکوک در واقع همان فردی بود که اجیر شده بود تا مرد را به قتل برساند و به همراه دوستش در این قتل دست داشته است. رزولوشن تصویر، نشانگر میزان نمایش جزئیات تصویر است. دوربینهایی که در محیطهای بیرون وجود دارند به دلیل اینکه هم میزان نور محیط و هم شرایط آب و هوایی متفاوت است نیازمند نوعی طراحی بوده که دوربینهای مداربسته را در برابر تغییرات مقاوم سازد. قیمت دوربین مدار بسته وایرلس(WIRELESS) نیز نسبتبه دوربین تحت شبکه کمتر است. دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید. دسته اول دوربی هایی هستند که برای ذخیره ی تصاویر به طور قطع به یک سیستم مرکزی nvr لازم دارند اما برخی از این دوربین ها دارای رم بوده و می توانند تصاویر را در رم خود بدون نیاز به nvr ذخیره نمایند. شرکت های تولید کننده ی دوربین های مدار بسته برای ساخت نوع اول دوربین ها از لنز فیکس یا همان لنز ثابت استفاده می کنند که در این حالت لنز دوربین همیشه و در هر حال تصویر ثابتی را به شما ارائه می دهد.

برای انتقال تصویر دوربین وای فای روی موبایل نیازی به پورت LAN بر روی مودم نیست و داشتن یک مودم وای فای برای این امر کافیست. این کابل به دلیل ساختار کابل پیچ خورده در داخل دارای سرعت انتقال بالا و کمترین تداخل است و با یک اسپلین نایلونی ایزوله شده است تا به حذف تداخل تداخل کمک کند. دوربین بی سیم را میتوان با فناوری حسگر حرکتی مجهز کرد که هم از نظر انرژی کارآمدتر است و هم از نظر ایمنی. دوربینهای تحت شبکه یا ip : جدیدترین نسل دوربینهای حفاظتی موجود در بازار بوده و در سالهای اخیر تقاضا برای خرید دوربینهای دیجیتال افزایش چشمگیری داشته است. همه چیز در دوربین های مداربسته موجود در این مکان ثبت شده بودند و رفت و آمد این خانوم و فرزندانش نیز به طور کامل موجود بود. در نتیجه برنامه ریزی سیستم نظارت برای ضبط خودکار در زمان های خاص آسان است. این کابل همچنین دارای مزیت زمان پاسخگویی با تاخیر کم در هنگام انتقال داده است. یکی از بزرگترین مزیت های دوربین های بی سیم، گزینه ای برای کنترل برنامه ضبط سیستم شما است. NVR یا Network Video Recording مؤلفه ای است که برای ذخیره داده ها استفاده می شود و حاوی نرم افزاری است که می تواند به شما در تجزیه و تحلیل ضبط ها کمک کند.

بسته به نوع DVR که استفاده می کنید، می توانید از یک دوربین آنالوگ با حداکثر 16 کانال دوربین در یک سیستم آنالوگ استفاده کنید. راه دوم نصب دوربین های مداربسته بدون DVR: خرید دوربین های مداربسته P2P که این نوع دوربین های مداربسته فقط نیاز به اتصال کابل شبکه و مودم می باشد، تصاویر ضبط شده در کارت حافظه دوربین مداربسته ذخیره می گردد، برای مشاهده تصاویر،نیاز به نصب دوربین مداربسته روی گوشی می باشد.از طریق گوشی خود میتوانید تصاویر را به صورت زنده در هرمکانی مشاهده نمایید.البته باید توجه کنید که وقتی تصاویر از طریق اینترنت یا مودم در بسر WAN قرار میگیرد از امینت آن کاسته می شود در خرید نوع دوربین مداربسته از مشاوره تخصصی فرادید بهره مند شوید. دوربین های این فرارد یا IR دوربین های مداربسته ای هستند که در آن ها از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند. در این میان برخی از دوربین های امنیتی، به صورت تخصصی برای استفاده در شب طراحی شده اند؛ به این ترتیب با روشن کردن نوع کاربرد خود، مدل مناسب تری را انتخاب خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

در عصر حاضر استفاده از دوربین مداربسته بیش از پیش افزایش یافته است و اهمیت فراوانی پیدا نموده است و این گستردگی استفاده از دوربین مداربسته به این دلیل است که امنیت و آرامش در حال افول و کمرنگ شدن است. با اینکه مشاهده چند دوربین به طور همزمان ۴K کاملاً دشوار است و مانیتور به طور معمول به یک دوربین متمرکز می شود، ۴K توانایی بیشتری در بزرگنمایی دیجیتال به شما می دهد، این امر از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا تنظیم بزرگنمایی اپتیکال هنگام پخش فیلم ضبط شده، غیرممکن است. برای داشتن یک انتخاب درست، شناخت از مشخصه های فنی یک دوربین، حائز اهمیت است. در این مطلب شما انواع دوربین مدار بسته را برای کاربردهای مختلف، آنالوگ و دیجیتال در کنار یکدیگر، خواهید شناخت. همچنین فراموش نکنید که تنها یک دوربین مداربسته ۴K برای پوشش یک منطقه وسیع کافی است، بنابراین هزینه شما برای افزودن دوربین های نظارتی بیشتر کاهش می یابد. برای اینکه بتوانید حجم وسیع تری از فایل ها را ضبط کنید و اینکه باتری فضای بیشتری داشته باشد، این دوربین به سنسور حساس به حرکت مجهز می باشد. فرض کنید یک پلاک خودرو پیدا می شود که نمی توان آن را در دستگاه آنالوگ دوربین مداربسته انجام داد.

در کشورهای جهان و هم چنین ایران این تکنولوژی توسط شرکت های زیادی تولید و عرضه می شود. کابل های HDMI معمولا دارای محدودیت طول هستند و استفاده از آن ها تا طول 5 متر بسیار رایج است اگرچه این کابل ها با طول 20متر نیز تولید می شوند. تنها راه ایران برای جلب اعتماد، اعتمادی که برای پیشبرد اقتصاد خود به شدت به آن نیاز دارد، این است که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی اجازه حضور داشته باشند». به گزارش اقتصادنیوز؛ درحالیکه ایران برخی از دوربینهای نظارتی آژانس بینالمللی انرژی اتمی در تأسیسات هستهای کشور را در واکنش به تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام، قطع کرد، رئیس آژانس از ایران خواست تا مذاکرات را «اکنون» از سر بگیرد تا از بحرانی که میتواند نجات توافق هستهای 2015 را «بسیار دشوارتر» کند، اجتناب نماید.

3) دوربین مداربستۀ معمولی در کنار تجهیزاتی متوسط از لحاظ کیفیت، می تواند بسیار مفید تر باشد تا بهترین دوربین در کنار تجهیزاتی بی کیفیت! شاید نهایتا لازم باشد آنها را با استفاده از مته به دیوار یا سقف نصب کنید، ولی مراحل دیگر نصب دوربین تحت شبکه بیسیم بسیار راحتتر از انواع دیگر است. استفاده از دوربین های مخفی کوچک تنها برای کاربردهای سرگرمی، امنیتی و نظارتی قانونی میباشد. هر کدام دارای قیمت های مشخصی هستند. هایک ویژن طیف وسیعی از دوربین های مدار بسته، سیستم های هشدار دهنده ، سیستم های امنیتی و سایر تجهیزات نظارتی را با مناسب ترین قیمت به ویژه برای بازار ایران ارائه می دهد.