دوربین مداربسته بی سیم

این دوربین ها را می توان تقریباً در هر مکانی از جاده ها گرفته تا پارکینگ ها و حیاط خلوت شخصی قرار داد. محیطهای خصوصی شامل محیطهایی خواهد شد که به حریم شخصی افراد مربوط خواهد شد (محیط داخلی منزل، اتاق خواب افراد، اتاق رخت کن و …). دوربینهای دید در شب(IR)از طریق استفاده از LED های مادون قرمز محیط اطراف خود را روشن کرده و امکان تصویر برداری در شب را فراهم میکند. هم چنین در دوربین های آنالوگ نسل جدید امکان مشاهده تصاویر دوربین از طریق اتصال مستقیم دوربین به تلویزیون وجود ندارد، چرا که این دوربین ها دیگر از استاندارد های تلویزیونی برای انتقال اطلاعات استفاده نمی کنند. حتی اگر مدیر یا مسئول اداره نیز حضور نداشته باشد، کارمندان کار را به نحو احسن انجام میدهند، چرا که عملکرد آنها بررسی میشود. چرا که کارمندان و افراد مشغول به کار در یک شرکت یا اداره نیز با علم به آن که عملکرد آن ها تحت نظر مدیر قرار دارد، قطعاً با دقت و کیفیت بهتری فعالیت می کنند. میکروفون داخلی و اسپیکر این دوربین وای فای به شما امکان می دهد در هرکجا که باشید با استفاده از برنامه اندرویدی در گوشی ها با افراد داخل محیط به بحث و گفتگو بپردازید.

با استفاده از چراغهای مادون قرمز دوربین مدار بسته دید در شب قادر است بدون وجود نور مرئی و در تاریکی تصاویر فعالیتها و تحرکات را دریافت و ذخیره نماید.به این ترتیب که با تابش نور نامرئی مادون قرمز توسط LED های مادون قرمز دوربین، در حالی که محیط مقابل دوربین کاملا تاریک و بدون نور مرئی است، دوربین شما قادر به مشاهدهی تصاویر از طریق دریافت بازتابش اشعهی مادون قرمز خواهد بود. در صورتی که محل مورد نظر شما دارای سقف کاذب یا چیزی شبیه به آن باشد، می توانید سیم ها را از طریق آن عبور دهید تا در زیبایی محیط خللی ایجاد نشود. این نوع دوربین نیاز به سیم کشی و داکت کشی های گشترده برای انتقال تصویر نیاز ندارد بلکه از طریق مودم اینترنت تصاویر و فیلم ها را برای شما که در هرجای دنیا هستید ارسال میکنند.

با نصب این مدل از دوربین در موزهها و ساختمانهای حساس، در شبها و زمان تعطیلی در صورتی که هرگونه حرکتی مشاهده شود آژیر دستگاه به صدا در میآید و یا به صورت مستقیم به مرکز پلیس اطلاع داده سایت binacctv میشود. به این ترتیب شما نیز می توانید به سرعت پلیس و همسایه های خود را تنها با یک تماس تلفنی در جریان گذاشته و فرد سارق را برای همیشه از خانه خود دور کنید. این به انتهای کابل شما میخورد تا آن را با BNC سازگار سازد. اهمیت زیادی دارد که دوربین مدار بسته ای را انتخاب کنید که قابلیت انتقال تصویر دستگاه DVR را داشته باشد و در حالی که خارج از مکان هستید، بتوانید محل را روی گوشی تلفن همراه یا لپ تاپ خود، مشاهده کنید. گذشته از موقعیت نور در تصویر موقعیت و فاصله شیء مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. دوربین امنیتی را مستقیماً از منبع نور مانند خورشید یا نور نقطه ای قرار ندهید. دریافت کننده تصاویر می تواند تصاویر را ضبط و نمایش دهد. این دوربین ها به دلیل ویژگی های فیزیکی خاص خود برای نصب در فضاهای باز مناسب تر بوده و کارایی بالاتر و بهتری ورا از خود به نمایش می گذارند.

برای خرید دوربین مداربسته و یا استعلام قیمت آن نیاز به یک مرجع معتبر به منظور اعلام قیمت ما سایت پارس ایمن را به شما پیشنهاد می کنیم. دوربین مدار بسته خانگی ارزان قیمت بی سیم. آیا دوربین مداربسته را برای اتاقهای خاصی در منزل و محیط کار خود میخواهید یا یک باغ و مجتمع با مساحت زیاد؟ در حالی که یک uخص کم تجربه، ممکن است در همان محیط از تعداد بیشتری دوربین برای پوشش دادن فضا استفاده کند. البته اگر محیط یا سالن ورودی بزرگ باشد میتوان از دوربینهایی با لنز موتورایز استفاده کرد. البته که خرید دوربین مدار بسته بیسیم تقلبی کارا صحیحی نیست و خب می توان بجای آنالوگ از دوربین وای فای دیگری استفاده کرد. البته به جز آن تعبیه لوله سیم یا سینی کابل نیز پاسخگو خواهد بود. نصب آن نیز آسان است. فروش و نصب انواع دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی اماکن و تجهیزات وابسته نصب و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته و دیگر سیستم های حفاظتی توسط نیروهای مجرب فروشگاه ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش در اسرع وقت. دوربین مدار بسته انواع مختلفی دارد و شرکتهای مختلفی به تولید این محصول میپردازند. مراحل نصب و راهاندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربینهای مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت میگیرد.

4-بهترین محل نصب دوربین مدار بسته را انتخاب کنید. این دوربین ها می توانند تصاویر را در زوایای گسترده در اختیار کاربر قرار دهند. اگر محیط مورد نظر بزرگ و گسترده بود میتوان با این شیوه کار نصب دوربینهای مداربسته را انجام داد. در محیط کاری اختلافاتی ممکن است به وجود بیاید. در برخی موارد دیده شده که به علت نصب غیر اصولی و غیر استاندارد، دوربین مداربسته قادر به ضبط تصاویر و انتقال آن ها به دستگاه ضبط کننده نبوده است. با رعایت استراتژی ها و موارد مهم می توانید تصمیم بگیرید که این دوربین ها را کجا نصب کنید. پیش از آن که بخواهیم از چگونگی نصب دوربین مداربسته صحبت کنیم، ابتدا باید به این نکته مهم اشاره کنیم که انتخاب یک دوربین مداربسته اصیل و با کیفیت درصد زیادی از کارایی سیستم امنیتی شما را تضمین می کند. دقت داشته باشید که نصب دوربین مدار بسته در مشاعات و نصب دوربین مداربسته در محیط های خصوصی فرق می کند مثلا نصب دوربین مداربسته در آسانسور نیازمند یکسری از الزامات و شرایط خاص فنی و هم چنین قوانینی می باشد لذا پیشنهاد ما به شما این است که نصب دوربین مداربسته در مشاعات را به کارشناس متخصص خود در این حوزه واگذار نماید.

اگر این سوالات از ذهن شما هم عبور کرده اند پس شاید بهتر باشد با مطالعه این مطلب یک بار برای همیشه پاسخ قاطع آن ها را یافته و با مزایای و اهمیت استفاده از این ابزار ارزشمند به طور کامل آشنایی یابید. پس بیایید نصب دوربین مداربسته را اقدامی بیهوده و غیر ضروری نپنداریم؛ یک بار هزینه کردن برای نصب و خرید دوربین مداربسته ارزش یک عمر امنیت و آسایش خیال ما را دارد! این دوربین ها که اطلاعات خود را بر بستر آنالوگ منتقل می سازند، نسبت به دوربین های تحت شبکه هزینه کم تری دارند؛ اما از بسیاری از قابلیت های یک دوربین تحت شبکه پشتیبانی نمی کنند. بنابراین می توان گفت اگر به تعداد زیادی دوربین مداربسته احتیاج دارید و کیفیت تصویر بالا اهمیت چندانی برایتان ندارد، دوربین های آنالوگ گزینه ای اقتصادی به حساب می آیند. حالا که ارزش و اهمیت حضور دوربین مداربسته در ساختمان را بهتر می دانید، پس وقت آن رسیده تا با انواع این ابزار مهم نیز آشنایی یابید تا مناسب ترین نوع آن را برای ساختمان مورد نظر خود انتخاب کنید. هارد دیسک ها انواع مختلفی دارند و فضای ذخیره سازی آنها متفاوت است.

برخی از دوربین ها به تازگی دارای میکروفون های داخلی هستند که کیفیت خوبی را برای ضبط صدا از خود به نمایش می گذارند. این دسته از دوربین های نظارتی برای محوطه های وسیعی چون خیابان ها، پارکینگ های بزرگ و عمومی، محوطه بیمارستان و ساختمان بزرگ بیشترین استفاده را دارد. مقابل درب ورودی از جمله مکانهایی است که تردد و رفت و آمد بسیار زیاد است. ایجاد امنیت در فضای کاری از جمله عواملی است که باید وجود داشته باشد. با توجه به نقاطی که قصد دریافت و ضبط تصاویر از آن را دارید، باید نقاط قرارگیری دوربین های مداربسته را تعیین کنید.

بنابراین در این گام نقشه محیط کشیده شده و نقاطی که نیاز به نصب دوربین در آن ها را داریم، علامت گذاری می شوند. منع قانونی این مکان ها تنها در صورتی به وجود می آید که این محیط در اطراف مکان های حساس مانند پادگان ها، پایگاه های هوایی و … در این مطلب بیشتر در رابطه با منع قانونی نصب دوربین مداربسته صحبت خواهیم کرد. در رابطه با نصب دوربین مداربسته در محیط های عمومی در حال حاضر هیچ گونه منع قانونی وجود ندارد. در رابطه با نصب دوربین در مشاعات مانند حیاط ساختمان، پارکینگ، راه پله و غیره … در صورت وجود مشکل در مسیر دریافت تائید مجمع اعضای ساختمان می توانند از طریق دریافت مجوز کتبی اقدام به نصب دوربین در محیط های مشاعات کنند. چنانچه در بخشی از خیابان تصادفی رخ داده باشد این رویداد از طریق دوربین های مداربسته قابل تشخیص می باشد به این ترتیب می اوان به سرعت اقدامات لازم را انجام داد. هارد های تولیدی سیگیت و اسکای نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. از طرفی نور هم اهمیت زیادی دارد و باید مکانی را انتخاب کنید که از روشنایی مناسبی برخوردار است.

استفاده از این دوربین ها برخلاف سال های گذشته تنها به ساختمان های تجاری و اداری منحصر نشده و خوشبختانه ساختمان های مسکونی نیز به این تجهیزات امنیتی مجهز شده اند. در حال حاضر برندهایی چون ویزیترون، ITR و داهوا از جمله شناخته شده ترین و کار کشته ترین برند های فعال در حوزه امنیت هستند و بنابراین می توان گفت که امتحان خود را در زمینه کیفیت پیش از این پس داده اند. دوربین مداربسته تحت شبکه از جمله انواع دوربینهای دیجیتالی است که در بستر شبکه دادههای کنترلی را دریافت و تصاویر را ارسال میکنند. این بهترین نوع از انواع دوربین مداربسته برای مغازهها، رستورانها، کافیشاپها، هتلها و سایر شرکتهای پذیرایی است. شرکت هایک ویژن با همکاری گروه فناوری و توسعه بزرگ خود روش های زیادی را برای بهبود دوربین های خود ایجاد کرده است و این دلیلی است که اکنون این برند به عنوان یکی از بهترین سیستم های امنیتی در جهان شناخته می شود. استفاده از دوربینهای مدار بسته را میتوان بهترین راهکار برای حفظ امنیت فیزیکی در نظر گرفت.

DVR را می توان برای ذخیره سازی اضافی و یا بازیابی یا انتقال فیلم نیز به این سیستم اضافه کرد. رسیدگی به کم کاری قدم اول و تدبیر راه حلهایی برای رفع مشکل، راندمان کاری را افزایش میدهد. محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی است و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند. بنا بر محیط موردنظر شما قیمت نصب دوربین مداربسته نیز متفاوت خواهد بود. دوربین های آی پی در مقایسه با سایر دوربین های مداربسته عملکرد هوشمندانه و تخصصی تری دارند دارند اما باید در نظر داشته باشید این دستگاه ها قیمت بالاتری نیز دارند هم چنین کابل کشی دوربین های تحت شبکه نیز کمی پیچیده تر است. امیدوارم این مقاله تخصصی برای شما مفید بوده باشد. رمزگذاری ها و تنظیماتی که در دوربین وای فای وجود دارد، امکان دسترسی شما در موبایل یا دستگاه انتقال دهنده را برقرار می کند و با انجام مراحل امنیتی و رمزگذاری های شخصی می توانید از تهدید های هک شدن در دوربین وایرلس جلوگیری کنید.

اساس کار آن مشابه تکنولوژی سایر مدل های آنالوگ است، با این تفاوت که دوربین در این حالت کد گذاری شده است تا تصاویر با رزولوشن بالاتر قابل انتقال باشند. همچنین ورود به بازار کار این شغل به سرمایه بالایی نیاز ندارد و شما با یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توانید در مدت زمانی کوتاه به درآمدی بالا دست یابید. دوربین مداربسته ها در انواع و اقسام مختلف عرضه شده و شما می توانید دوربین ها با کیفیت مختلف، دارای دید در شب و غیره را انتخاب و خریداری کنید. و مشاوره رایگان را در خصوص انواع دوربین نظارت تصویری داشته باشید.

با این حال، قوانینی برای نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان، وجود دارد که افراد باید به آنها توجه کنند. کنترل از راه دور تنها برای افراد متفرقه نیست، بلکه تردد و رفت و آمد خود کارمندان را نیز میتوان تحت نظر داشت. هدف از نصب دوربین در این محل کنترل تردد افراد متفرقه و به طور غیر مستقیم زیر نظر گرفتن فعالیت کارمندان میباشد. اگر هدف فقط نظارت عمومی باشد دوربینهای HP مناسب بوده؛ اما اگر قابلیتهای بیشتری مد نظر باشد، دوربینهای IP گزینه مناسبی هستند. دوبین مداربسته ای را تهیه کنید، دوربین های بولت مناسب ترین انتخاب خواهند بود. این نرم افزارها می توانند قابلیت های بی شماری را برای کاربر ایجاد کنند و بسیاری از نیازهای امنیتی و نظارتی مشتریان را به صورت کامل برآورده کنند. بگذارید از همین ابتدا برویم سر اصل مطلب و مستقیماً از کاربردها و ضرورت استفاده از دوربین های نظارتی صحبت کنیم. برای ایجاد سوال ، ابتدا باید در فروشگاه عضو شوید. دوربین مداربسته را باید در محل مناسبی نصب کرد تا بتوان بهترین استفاده را از آن کرد. در چنین شرایطی داشتن دوربین نه تنها نقش پیشگیرانه ای دارد بلکه در صورت وقوع جرم یا سرقت، شناسایی سارقین را ممکن میسازد.