دوربین مداربسته آپارتمان و مجتمع مسکونی |بهترین قیمت|تکنوآوا

پردازنده به طور مداوم در حال رمزگشایی فیلم ارسال شده توسط دوربین ها و ضبط و نمایش آن فیلم است. دوربین ­های مداربسته دام امکان حرکت دوربین را برای اپراتور فراهم می­کنند. این پایه ­های نیم دایره­ ای شکل، زاویه­ دید دوربین را مخفی می­کنند. این دوربین قابلیت تصویر برداری گسترده تری نسبت به سایر انوع دوربین های مداربسته دارد، اما تمامی دوربین های مداربسته هایک ویژن، زاویه دید گسترده ای را پشتیبانی می کنند. بین 10 تا 100 پورت شبکه پشتیبانی می شود و فرکانس وای فای نیز 2.4 گیگاهرتز است. زیرا ممکن است به دلیل وجود موانع بین دوربین و دستگاه ضبط و همچنین نویز موجود در فضا، ضبط تصاویر با قعطی صورت بگیرد.

این دوربین ­ها می توانند فضایی گسترده را تحت پوشش قرار دهند و حتی در نور کم نیز کار می کنند. بر روی این برد تأثیر خواهند گذاشت. میزان برد دوربین در شب 30 متر است که دارای 30 قطعه LED از نوع IR است. دوربین مداربسته اسپید دام RDSمدل HXS-230 با برد مادون قرمز 100 متر پوشش محیطی بسیار خوبی دارد. ضمنا امکان برقراری صدای 2 طرفه نیز وجود دارد. لنز دوربین: لنز زوم یا موتور دار دوربین مداربسته نوعی از لنز است که امکان تغییر فاصله کانونی و در نتیجه زاویه دید دوربین را از راه دور مهیا میکند. در زیر به طور خلاصه این دو مورد را بررسی میکنیم. در ادامه دو مورد از پرکاربردترین دوربین­­های مداربسته بر اساس شکل ظاهریشان را معرفی میکنیم. دوربین مدار بسته سیر تکامل خود را در این چند دهه بر روی لبه مرزهای دانش و تکنولوژی ادامه داده است. همچنین تصمیم در مورد بودجه و نوع نمایش و ضبط تصویر نیز در این بخش باید مدنظر قرار گرفته شود.

این مدل دوربین مداربسته از برند Videopark است که با قابلیت های مختلف امکان استفاده در منزل را نیز دارد. مسافتی که این دوربین ها می توانند ضبط کنند درمحصولات مختلف متفاوت است. رنج محصولات این دو برند از اکونومی تا حرفه ای و مخصوص پروژه های خاص را شامل می گردد و در ساخت آنها از قطعات و تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. شما می توانید در صفحه دوربین مداربسته ای اچ دی در فروشگاه دی سی ای کالا از اطلاعات بسیار مفیدی در مورد این نوع دوربین ها مطلع شوید و انواع دوربین ها را مشاهده کنید. اما، دوربین ­های مداربسته­ آنالوگ اچ دی برای حفاظت ­های معمول از ساختمان­ های مسکونی کفایت می­کنند. این شرکت با پشتوانه ده­ها سال تجربه در امر سیستم­های حفاظتی و نظارت تصویری، دوربین­های خود را در دو بخش دوربین­های ای اچ دی (AHD Camera) و دوربین­های تحت شبکه (IP Camera) روانه بازار کرده است. دوربین مدار بسته کلمه ای که این روزها زیاد آن را می شنویم و اکثرا با عملکرد آن آشنایی داریم. این دوربین­ها که در اصل دوربین­های بادی body camera هستند، مکعب مستطیل شکل­اند و قابلیت نصب لنز به صورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است.

بسیاری از دوربینهای بی سیم از یک یا دو کابل برای تأمین برق استفاده میکنند و اصطلاح بی سیم بیشتر به طریقه ارسال اطلاعات سایت binacctv آنها اشاره میکند. مکان نصب دوربین مداربسته و خرد دوربین ها و دستگاه های ضبط کننده بر طریقه نصب دوربین مداربسته تاثیر دارد. از سوی دیگر، استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه در فواصل بسیار دور، هیچ تاثیر منفی و نامطلوبی بر کیفیت و وضوح تصاویر ارسال شده بر جای نمی گذارد. به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد.

هدف از نصب سیستم نظارت تصویری در این ناحیه، مشاهده عملکرد کارکنان و بهبود راندمان کاری است. هایک ویژن یکی دیگر از برندهای چینی لیست ما بوده که بهصورت تخصصی بر تولید تجهیزات نظارت تصویری برای اهداف نظامی و غیرنظامی فعالیت میکند. شرکت فیدار پردازش خاورمیانه با دارا بودن نمایندگی برترین برندهای دوربین مداربسته مانند داهوا، های لوک، هایک ویژن، تیاندی و همچنین برند ترو ویژن (True vision) که برند تولیدی این مجموعه می­باشد و ارائه انواع پکیج دوربین مداربسته، از معتبرترین شرکت­های فعال در این زمینه در کشور است و در اکثر شهرهای دارای نمایندگی فروش دوربین مداربسته است.

دوربین مدار بسته بیسیم ۳۶۰ درجه در دو نوع دید از بالا ( سقفی ) یا دید بصورت عمودی ( دیواری ) ساخته شده است . مثلا در صورت نیاز به امکانات هوشمندسازی، مشاهده تصاویر با اتصال گوشی تلفن همراه به خود دوربین، کیفیت بالای تصویر، امکان تشخیص چهره با کیفیت بالا و … برای ضبط تصاویر در شب نیز مشکلی نیست چون امکان دید در شب نیز وجود دارد. این امکان وجود دارد که چندین دوربین آنالوگ را به یک DVR متصل کنید. دوربین بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنالهای تصاویر به سیگنالهای رادیویی امکان انتقال انها را فراهم می اورد.

برای این نوع دوربین ها می توان هارد اکسترنال تا 8 ترابایت استفاده نمود تا تصاویر ذخیره شوند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید. سیستم مدار بسته برای نظارت بر عملکرد کارکنان : که یک کارفرما با استفاده از دوربین های نظارتی نحوه عملکرد یک کارمند را تحت نظر بگیرید و از کیفیت اجرایی وظایف اطمینان حاصل کند. سادگی در نصب و نگهداری: دوربینهای آنالوگ از نظر ساختار نصب و نگهداری بسیار سادهتر هستند و پیچیدگی فنی کمتری دارند. همچنین، جهت مشاوره، انتخاب و خرید آنلاین دوربین مداربسته با کارشناسان فنی و فروش ما تماس حاصل فرمایید. در این بین محصولاتی که دارای برند معتبر با گارانتی مشخص و خدمات پس از فروش هستند اطمینان بیشتری را به خود برای خرید جلب می­کنند.

که برای کنترل ترافیک از آنها استفاده می­شود. نویز در تصویر دوربین مداربسته به دو دسته­ نویز الکترونیکی و نویز مغناطیسی تقسیم می­شود. درب ضد سرقت، نرده و حفاظ، دزدگیر و دوربین مداربسته خانگی از جمله تجهیزاتی است که چند سال اخیر در مبحث امنیت منازل و سازمانها، رونق گرفته است. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستمهای مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربینها نیازی به مجوز دولتی نداشته است. از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا باید گفت که نصب دوربین مداربسته در ساختمان­ های نیازمند رعایت قوانینی نظیر نصب برچسب هشدار مجهز بودن مکان به دوربین مداربسته، جلب رضایت ساکنین و کسب مجوز از نهادهای مربوطه است که شرح آن در این نوشتار نمی ­گنجد.

یکی از دلایل آن شاید این موضوع باشد که این دوربینها قابلیت نصب در فواصل خیلی دور را ندارند، در صورتی که AHDها این امکان را برای کاربر ایجاد میکنند. لنز دوربینهای مداربسته معمولاً از یک یا چند عدسی تشکیل شده که با توجه به فاصله کانونی، قسمت مشخصی از تصویر رو به رو را بر روی چیپ تصویر ایجاد میکنند. از این رو سارقان نمی­توانند زاویه­ مناسب برای دور ماندن از دید دوربین را تشخیص دهند. نوع لنز به کار رفته در این دوربین 3.6 میلیمتری، FIX HD است و استاندارد مقاومتی آن از نوع ضد آب IP66 می باشد. نوع دیگری از این دوربین مداربسته که امکان چرخش، گردش و زوم سریع را فراهم می کند، “اسپید دام” نام دارند. امکان تشخیص حرکت وجود داشته و حتی می توان طوری سیستم ضبط را برنامه ریزی کرد که با شروع حرکت در محدوده آن ضبط کند.

در مرحله دوم برندهای معتبر دوربینهای مداربسته امروزه کمتر تمایلی برای تولید این دسته از دوربینهای نشان میدهند و تنها دوربینهای بی سیم قابل دسترسی در بازار ایران دوربینهای با برندهای ناشناخته است که معمولاً عمر مفید بالایی نیز ندارند. این نوع از دوربین­ها قابلیت دید در شب یا IR را دارند و میتوانند در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویربرداری کنند. به راحتی قابل نصب روی سقف، دیوار و فضاهای بیرونی هستند. در محیط بیرونی و بدون وجود موانع دوربینهای بیسیم معمولاً بردی بین ۷۰ تا ۱۴۰ متر خواهند داشت. دوربینهای مداربسته بی سیم به واسطه هزینهها و زمان نصب پایینتر، در بین کاربران امروزی بسیار محبوب هستند. دوربینهای بی سیم دیجیتال معمولاً از تکنولوژی Wifi برای ارسال اطلاعات استفاده میکنند.

خرید دوربین بدون گارانتی و ضمانت نامه هزینه های جبران ناپذیری میتواند به خریدار وارد کند. برای ضبط تصاویر در این دوربین ها نیازی به دستگاه های DVR یا NVR نیست و با نصب کارت حافظه تا 128 گیگابایت امکان پذیر می شود. از دوربین مداربسته بولت در اماکنی که نیاز ضروری به امنیت بیشتر دارند استفاده میشود ، برای مثال میتوان به بانک ها ، مراکز دولتی و دیگر امکان مهم اشاره کرد. از جمله امکانات جانبی این دوربین نیز می توان به منوی OSD، DNR، DWDR و AWB اشاره کرد. این کار موجب میشود شما در یک سیستم مداربسته شبکه نتوانید از چند دوربین متفاوت برای یک سیستم یکپارچه استفاده کنید. تلویزیون مدار بسته یا سیستم نظارت تصویری مجموعهایست که به تصویربرداری توسط دوربینهای ویدئویی و انتقال تصاویر برای نمایش محدود میپردازد.

اگر تجربه خاصی از استفاده یا حتی نصب دوربین مداربسته داشته اید یا حتی نظراتی که به ما در بهبود عملکرد سایت کمک کند، باعث افتخار ماست که نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. انتقال تصویر در این نوع دوربین مداربسته بدون نیاز به اینترنت است و این یعنی حتی با قطع بودن اینترنت و عدم نیاز به IP ثابت تصاویر را انتقال دهید و به کمک اینترنت می توانید در هر جایی به کمک موبایل تصویر ضبط شده دوربین ها را ببینید. به کمک این دوربین می توانید در روز و شب پلاک خوانی داشته باشید. البته در این میان هستند شرکتهایی که به دلیل وارداتی بودن محصولات خود، قیمت خارج از عرفی را ارائه میدهند. برای نصب دوربین مدار بسته بیسیم یا وایرلس پیشنهاد میکنیم، تنظیمات WiFi آن را قبل از شروع به نصب تنظیم کنید.