دوربین تحت شبکه بیسیم چیست؟

قیمت گیت های فروشگاهی بر اساس عوامل مختلفی از جمله صنف کاری و عرض خروجی تعیین می شود و به صورت ثابت نمی توان یک قیمت سایت binacctv را بیان کرد. دوربینها و سیم کشی آنها نزدیک عوامل ایجاد کننده نویز مانند آنتن و کانال کولر نباشند. به عنوان مثال می توانید دوربین مداربسته آی پی بولت، دوربین آنالوگ بولت، دوربین مداربسته تحت شبکه دام و یا آی پی وایرلس را تهیه و برای ضبط تصاویر آنها از دستگاه هایی مانند دی وی آر و ان وی آر استفاده نمایید. ان وی آر یک دستگاه رکوردر تحت شبکه است که شرکت هایک ویژن آن را برای ضیط تصاویر دوربین های آی پی روانه بازار کرده است.

به این صورت تمام رفت و آمد ها کنترل و ضبط می شوند. تکنولوژی آر اف به صورت بسیار قدرتمند است و معمولاً خطایی در آن رخ نمی دهد و تگ ها و گیت هایی که در این نمونه استفاده می شود شامل فرکانس کوتاه LF و فرکانس بلند HF و فرکانس فوق العاده بلند UHF هستند. علاوه بر این دوربین مداربسته بولت دارای IP 66 درجه است که آن را در برابر آب و هوای نامساعد مقاومت می کند. در بسیاری از فروشگاهها پک آماده نصب برای خرید هرچه راحتتر و رفاه حال مشتریان فراهم شده است. در حال حاضر این محصول در 5 مدل (3 مدل AM و 2 مدل RF ) در شرکت دانش بنیان پارسا گیت تولید می شود. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند. چگونه از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنیم؟ این شرکت تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا پیشرفته ترین گیت های فروشگاهی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد و در ساخت آنها از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می کند.

پاسخ دقیق به این سوالات به شما کمک می کند که دقیقا مشخص کنید چه نوع دوربینی را باید در فضای مورد نظرتان نصب کنید. این نوع دوربین بهترین گزینه برای برای مشاهده و کنترل از راه دور است و به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای اماکن تجاری که دارای وسایل ارزشمند و خاص هستند در نظر گرفته میشود. برخی از دوربین مداربسته تحت شبکه به منظور رسیدگی بر ذخیره سازی دادهها، تصاویر ویدیوئی و مدیریت هشدارها به یک ضبطکنندهی مرکزی در شبکه (NVR) نیاز دارند و برخی دیگر قادرند دادههای خود را به صورت غیرمتمرکز، از راه دور و در هر محلی ذخیره کنند. در هنگام خرید دوربین مداربسته باید به این نکته توجه کنیم که اگر دوربین مداربسته انتخابی، امکان نصب کارت حافظه را نداشته باشد، میبایست برای ذخیره تصاویر دوربین از یک دستگاه ذخیره ساز استفاده نمود که در دوربینهای AHD دستگاه ذخیره ساز به نام DVR میباشد و در دوربینهای تحت شبکه، دستگاه ذخیره ساز به نام NVR میباشند که در ظرفیتهای چهار کانال، هشت کانال، شانزده کانال و سی و دو کانال موجود است که هر کدام با توجه به تعداد کانالهای ورودی امکان نصب دوربین مداربسته را به شما میدهند، بعد از انتخاب دستگاه مورد نظر باید برای ذخیره تصاویر دوربینها یک هارد دیسک روی دستگاه قرار دهیم، و هر چقدر که ظرفیت هارد دیسک بالاتر باشد، مدت زمان ذخیره سازی تصویر بیشتر میشود و هارد دیسک انتخابی باید بین ظرفیت یک ترابایت تا هشت ترابایت باشد زیرا اکثر دستگاههای ذخیره ساز از هارد دیسکهای بیشتر از هشت ترابایت پشتیبانی نمیکنند.

اما یکی از مهم ترین موضوعاتی که در زمان نصب این سیستم باید توجه داشته باشد سپردن مراحل نصب و راه اندازی به نصاب حرفه ای است. دارای قاب ضد آب برای فیلمبرداری غواصان حرفه است. شرکت رهاورد نیرو مرجع فروش دوربین مداربسته و همچنین نصب حرفه این مدل دوربین ها است. دوربینهای نظارتی انواع مختلفی دارند و قیمت دوربین مداربسته به قابلیتهای دوربین و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. برخی از ادارات در هر جامعه ای وجود دارند که امنیت آن ها بیش از جاهای دیگر مهم و حیاتی است و تدابیر امنیتی که برای این امر انجام می دهند با سایرین متفاوت است.

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری به دو دسته دوربینهای دام یا سقفی و دوربینهای بولت یا دیواری تقسیم میشود و به طور معمول دوربینهای دام در فضاهای داخلی و مسقف نصب میشوند و دوربینهای بولت در فضاهای خارجی ساختمان نصب میشوند که البته در سایزهای مختلفی وجود دارند و نوع شکل ظاهری دوربین تاثیر چندانی در قیمت آن ندارد. به طور معمول قابلیت تعویض لنز برای این دوربین ها در نظر گرفته شده است و از آن ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس خاصی مدنظر باشد. حسب بر مکان نصب دوربین های مداربسته دارای انواعی از قبیل دام یا سقفی ، باکس یا جعبه ای ، اسپید دام یا چرخان و بولت با بدنه استوانه ای شکل هستند . از تجهیزات حفاظتی مورد نیاز در ساختمان ها و مکان های عمومی دوربین مداربسته، تجهیزات اعلام حریق، دزدگیر و سیستم های امنیتی می باشد که می توانید متناسب با آن مکان گزینه مناسب را انتخاب کنید. خیلی از افرادی که برای افزایش امنیت اقدام به نصب دوربین مداربسته می نمایند همیشه دغدغه این را دارند که ممکن است سارق به محل دستبرد بزند و وجود دوربین مداربسته به تنهایی نمی تواند جلوی سرقت را بگیرد و در کنار دوربین مداربسته نیاز به یک سیستم دزدگیر اماکن برای اعلام هشدار به موقع وجود دارد تا عامل بازدارنده برای سرقت باشد و تهیه هر دوسیستم می تواند هزینه های بیشتری را به شما تحمیل کند.

اما بطور کلی دوربین های مداربسته از چند جهت قابل بررسی می باشند که در لیست زیر به آنها اشاره کرده ایم، توجه داشته باشید که برای خرید هر یک مدل های معرفی شده می توانید به صفحه هایک ویژن مراجعه کنید. در سالهای اخیر شرکتهای تولید کننده تلاش کرده اند که با فشرده سازی تصاویر کیفیت دوربین های آنالوگ را بهبود ببخشند . به خاطر شرایط خاص کشور و تحریمهای گسترده، در سالهای اخیر برندهای خارجی در بازار ایران فعالیت بسیار محدود و غیررسمی دارند و از نظر تنوع محصول و خدمات پس از فروشُ عملکرد ضعیفی را ارایه کردهاند و با توجه به رویکرد کشور به سمت تولید محصولات داخلی، در سالهای اخیر، شرکتهای زیادی دوربینهای مداربسته را با برند ایرانی مونتاژ و به بازار ارایه کردهاند که ویژگی اصلی برندهای ایرانی، خدمات پس از فروش بهتر و قیمت مناسبتر میباشد. اما برای محل هایی که جزئیات حساسیت زیادی دارد می توانید از لنز ۴ مگاپیکسلی استفاده کنید. اما معمولا ًخرید سیستم نظارت تصویری بهصورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفهتر و راحتتر است. عدم سهولت تشخیص آن ها این نوع دوربین ها را به گزینه ای مناسب برای محیط هایی که نیاز به امنیت زیاد دارند تبدیل کرده است.

علاوه بر آگاهی از آخرین قیمت محصولات و مقایسه آنها، می توانید اخبار دوربین مداربسته، راهنمای خرید دوربین مداربسته و همچنین اطلاعات دقیقی در مورد آخرین تولیدات شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته مانند هایک ویژن، داهوا، های لوک، ویوتک، تی وی تی، سامسونگ، برایتون، پارادوکس و لانگسی کسب نمایید و سپس نسبت به خریداری دوربین مداربسته و تجهیزات دوربین مداربسته تان از فروشندگان معتبر اقدام نمایید. مانند درها و پنجرهها. خرید محصولاتی مانند دوربین مداربسته که هم گرانقیمت و هم حساس هستند باید از فروشگاهها و سایتهای معتبر صورت پذیرد؛ زیرا داشتن گارانتی معتبر بسیار مهم است. تلویزیون نیز مانند سینما از فریب ذهن برای تولید تصویر پویا استفاده می نماید، مغز با دیدن تصاویر با سرعت زیاد تصور حرکت تصویر را خواهد کرد . به طوری که دیدن آن چندان آسان نیست، بنابراین برای فضا هایی که نیاز به امنیت زیادی دارند بسیار مناسب خواهد بود. محفظه های لامپ شباهت زیادی به لامپ های رشته ای دارند که روی پایه لامپ نصب می شوند و به راحتی قابل تشخیص نیستند. برای خرید به لیست قیمت دوربین مداربسته توجه ویژه ای کنید تا بتوانید بر اساس بودجه خود انتخابی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید.

در بحث انتخاب، بررسی قیمتها و برندها، خرید و آشنایی بیشتر با انواع دوربین مدار بسته، مطالبی به شرح زیر درج شده تا شما بازدیدکنندگان گرامی از سایت تخصصی مجموعه دماتجهیز(عضو رسمی اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع)، با کمک این نکات بتوانید با اطلاعات کافی، برای انتخاب و خرید انواع دوربین مدار بسته مناسب محیط زندگی یا محل کار خود، اقدام نمایید. 5- نیاز دارید تصاویر را کجا تماشا کنید: برخی برندها و دوربینهای مدار بسته اهمیت زیادی برای امکانات نرم افزاری برای گوشیهای موبایل قائل نیستند. 1- نیاز خود را به خوبی بشناسید: یعنی به خوبی مشخص کنید به چه دلیل نیاز به نصب دوربین مداربسته دارید؟ دوربینهای مداربسته اسفیورد مجهز به تکنولوژی تشخیص انسان میباشد که به ما این امکان را میدهد که برای دوربین مشخص کنیم که با مشاهده هر انسان در محیط شروع به ضبط تصویر کند و یا صدای آژیر از بلندگوی دوربین پخش شود و حتی دوربین مداربسته اسفیورد به مشاهده انسان در محیط نصب شده، یک هشدار برای گوشی موبایل ما ارسال نماید که این تکنولوژی میتواند امنیت را در محل ما بسیار بالا ببرد.

برای کاهش هزینه در هنگام خرید دوربین مداربسته میتوانید چند کار را انجام دهید روش اول استفاده از تکنولوژی ارزانتر یا همان دوربین مداربسته AHD میباشد و روش دوم استفاده از تعداد دوربین کمتر در محل میباشد، ولی خوب هزینههای خرید دستگاه ذخیره ساز و هارد دیسک را همچنان باید بپردازید و روش بعدی که به هیچ وجه توصیه نمیشود استفاده از دوربینهای نونیم (بدون نام و برند) بازار که کیفیت پایینتری دارند و معمولا از خدمات پس از فروش ضعیفی برخوردار هستند. این روش اتصال با هر دوربین امنیتی به صورت یک دستگاه کنترل شده توسط روتر برخورد میکند.

در بازار مانیتورهای ویدئویی با دو نوع نمایشگرها (LCD) و LED در اندازه های مختلف ارائه می شود پیکسل مهمترین جز در نمایش یک تصویر است. تنظیم نوردهی تصویر به صورت دیجیتالی متناسب با شرایط محیطی در واقع D-WDR نواحی که دارای شدت روشنایی زیاد است را کاهش و آن نواحی که دارای شدت روشنایی پایین هستند را افزایش می دهد و در نهایت تصاویر با اختلاف سطح نوری را بهتر نمایش می دهد. اصلی ترین مزیتی که این گیت ها دارند امکان فعال سازی و غیرفعال سازی تگ ها در آن ها می باشد. پیکسل بیشتر به معنای اندازه تصویر بزرگتر است و ظرفیت ذخیره سازی فیلم در حال حاضر محدودیت عمده ای برای سیستم های امنیتی است. این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. کاملا واضح است که کیفیت بالای تصویر از جمله مهمترین خواسته های نصب دوربین مداربسته است اما فاکتور دخیل در انتخاب بهترین کیفیت میزان هزینه ای است که شما می توانید برای این کار تقبل کنید. اما با توجه به وجود انواع دوربین مداربسته در انواع مدل ها و برند ها در بازار این سوال برای کاربران پیش می آید که چه دوربین مداربسته ای برای اداره یا محل کار خود تهیه کنم؟

سخن آخر: برای خرید دوربین مدار بسته بیسیم از طریق فروشگاه کیانام ارتباط اقدام کنید. هم تفاوت ها باعث افزایش قیمت دوربین مدار بسته داهوا می شود . نصب دوربین مدار بسته اسپید دام، پیشنهاد دیگری برای مغازه های طلا فروشی است. نقش مهم دوربینهای مدار بسته در هر مکانی، امروزه قابل انکار نیست. امروزه بحث امنیت و حفاظت تصویری از فضاهای مختلف شهری به کاری تخصصی و بسیار حساس تبدیل شده است. از آنجا که امنیت در ساختمان ها و مراکز تجاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و یک نیاز اساسی محسوب می شود، بازار کار نصب دوربین مداربسته هر روز رونق بالاتری بخود می گیرد. دوربینهای مدار بسته آنالوگ از ابتداییترین و متداولترین دوربینهایی هستند که در دنیای امروز، کاربرد زیادی دارند. گروه فنی مهندسی دوربین مارکت اقدام به فروش دوربین مداربسته داهوا به صورت پکیج دوربین مدار بسته داهوا کرده است و شما میتوانید جهت مشاوره و خرید دوربین مداربسته داهوا با ما تماس بگیرید . 7- خرید دوربینهای مدار بسته با ضمانت نامه معتبر: اگر به خرید دوربین مداربسته اقدام کردهاید، باید از فروشنده ضمانتنامه نیز بخواهید. لازم است بدانید که محدوده و زاویه دید با این نوع دوربینهای امنیتی در مقایسه با سایر انواع دوربینهای مدار بسته باریکتر و محدودتر میباشد.

برای ثبت سفارش در زمینه نصب دوربین مداربسته و یا تعمیرات اونها میتونید به سراغ اپلیکیشن آچاره و یا وبسایت برید و در بخش برقکاری، دوربین مداربسته رو انتخاب کنید. در سایت CCTVSET توضیحات کامل تری در مورد انواع دوربین های مداربسته قرار داده ایم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به این وب سایت مراجعه کنید. در این میان شرکت هایک ویژن را می توان پیشتاز تکنولوژی های نوین در زمینه دوربین های مداربسته دانست که در ایران نیز انواع دوربین های این شرکت در بازار موجود است. شرکت DH VISION در سال 2012 در آمریکا شروع به کار کرد. اگر شما نیز به دنبال خرید دوربین مداربسته و نصب این دوربین ها در فضای خانه و محل کار خود هستید این مطلب به شما کمک می کند که بهترین انتخاب ممکن در میان انواع دوربین مداربسته موجود در بازار را داشته باشید. در این مطلب به معرفی انواع دوربین مدار بسته پرداخته شده است. بعد از انتخاب دوربین مداربسته شما به خدمات نصب دوربین مدار بسته احتیاج خواهید داشت. حدود 7 سال بعد دوربین مداربسته ای با نام تجاری vericon در ایالات متحده در دسترس عموم قرار گرفت .دوربین های مداربسته اولیه قابلیت ظبط تصاویر را نداشتند ، تا در سال 1990 با روی کار آمدن تکنولوژی دیجیتال امکان ظبط تصاویر فراهم گردید .