دانستنی های علمی کوتاه و جالب از همه جای جهان

آیا میدانید…اسکلت شما به هنگام تولد دارای 300 استخوان است، اما وقتی بزرگ می شوید به 206 استخوان کاهش می یابد. آیا میدانید…افراد مو بور موی بیش تری از افراد مو خرمایی یا مو مشکی دارند. آیا میدانید…کوسه ها 8 حس دارند در حالی که انسان ها 5 حس دارند. آیا میدانید…قورباغه ها بیشتر از طریق پوستشان آب می نوشند. با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.

دانستنیها پزشکی

هم می توانیم تخصص ها و هنر خود را برای کمک به کاربران به خرج دهیم و هم گره ای از کاربران باز می نماییم. آلودگی های روی موبایل ها می تواند صدمات جبران ناپذیری برای کاربران به دنبال داشته باشد. از این رو در هنگام استفاده از موبایل های هوشمند خود باید به این نکات دقت داشته باشیم.

از سال 1922 بیش از 290 کوهنورد در کوه اورست جان خود را از دست داده اند و بیشتر مرگ و میرها به دلیل بهمن اتفاق می افتد. © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ستاره است. سلام با تشکر از سایت زیباو زحمات شما مجموعه خوبی آماده… ـ از آنجا که آب رنگ قرمز را جذب می‌کند ، رنگ آب را سبز مایل به آبی میبینیم.

گربه پا سیاه کوچکترین گربه وحشی جهان است که تنها 20 سانتی متر طول دارد. ماهی مرکب بزرگ ترین چشم روی زمین را دارد که اندازه هر کدام بالای 15 اینچ (38 سانتیمتر) است. آن ها می توانند زمین لرزه را از فاصله ی 75 مایلی (120 کیلومتری) و پنج روز قبل از وقوع آن حس کنند. نظر شما راجع به این دانستنی‌ها چیست؟ کدام جمله بیشتر شما را متعجب کرد؟ آیا شما هم آیا می‌دانید جالب می‌دانید؟ آن را به ما بگویید.

  • ـ نور خورشید فقط تا عمق 400 متری آب دریا نفوذ می‌کند.
  • 1.آیا می دانید قدیمی ترین بنا در شمال توکیو 50 هزار سال قدمت دارد.
  • 24.آیا می دانید زبان مقاوم ترین ماهیچه در بدن است.
  • گربه پا سیاه کوچکترین گربه وحشی جهان است که تنها 20 سانتی متر طول دارد.
  • 19- زندگی کوتاه تر از آنیست که وقتمان را صرف تنفر دانستنیهای تاریخی از دیگران کنیم.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد. حلزون ها از 3 سال تا 6 سال می توانند به خواب زمستانی بروند. هویج در اصل ارغوانی رنگ است و رنگ نارنجی امروزی به خاطر آن است که در قرن 17 میلادی هلندی ها با پیوند زدن هویج های مختلف رنگ نارنجی آن را پرورش دادند.

معرفی سایت های کسب درآمد

ـ سرعت گردباد گاهی به۳۰۰ تا ۴۵۰ کیلومتر در ساعت می رسد. ـ متوسط وزن مردان در کره زمین بیش از وزن زنان است. عسل تنها ماده غذایی است که خراب و فاسد نمی شود، عسل هایی که در مقبره فرعون های مصر پیدا شده اند توسط باستان شناسان مورد آزمایش قرار گرفته و سلامتی آن ها تایید شده است. یک فرد می تواند یک ماه بدون غذا زندگی کند، اما فقط یک هفته بدون آب زنده می ماند، اگر مقدار آب در بدن شما فقط 1٪ کاهش یابد، احساس تشنگی خواهید کرد و اگر 10٪ کاهش یابد، شما می میرید.

تعبیر خواب وکیل: دیدن وکیل در خواب نشانه چیست ؟

دانستنی های علمی کوتاه و جالب از همه جای جهان