خرید و فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم ، AHD و دزدگیر اماکن | binacctv

با توجه به ضد آب بودن بدنه ،این دوربین برای محیط‏ بیرون و شرایط سخت آب و هوایی مناسب است. دوربین بولت در کیفیت های متفاوت به صورت شبکه و آنالوگ ساخته شده است از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند. در ضمن ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نخواهد بود. قیمت دوربین مدار بسته بر اساس مدل، برند و کیفیت دستگاه تعیین می‌شود که توصیه می‌شود حتما مقاله راهنمای خرید دوربین مدار بسته در وب سایت ردیاب من را بررسی فرمایید. در دوربینن مدار بسته دیجیتال انتقال اطلاعات به وسیله کابل شبکه، فیبر نوری و امواج وای فای ارسال می‌شود. انتقال از طریق وای فای خود به دو صورت انجام می‌شود یا مودم در نزدیکی دوربین قرار می‌گیرد و اطلاعات از طریق آن ارسال می‌شود یا دوربین سیم کارت خور است و خود اطلاعات را ارسال می‌کند.

  • از نیمه دوم سال ۱۹۹۰ پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها نصب کرد.
  • اگر قرار باشد تصاویر به همان شکل آنالوگ انتقال پیدا کنند باید از بازه فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر نویز و تداخل امواج توسط میدان مغناطیسی قرار می گیرد.
  • به این معنا که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است.
  • به عنوان مثال از نظر امنیتی شما صاحب یک فروشگاه یا هایپر مارکت هستید و بنا به مشغله کاری زیاد، در فروشگاه حضور ندارید و بسیار نگران تامین امنیت مجموعه خود هستید.
  • سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند.
اکثر مردم و کسب و کارها از نرم افزار دوربین برای اتصال دوربین خود به رایانه یا تلفن هوشمند خود استفاده می کنند. دوربین مداربسته و نرم افزار آن معمولاً برای نظارت بر فیدهای دوربین مداربسته که حیات هستند و ضبط آنها روی هارد دیسک یا روی Cloud استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر از لینوکس استفاده می کنید، نرم افزار دوربین مداربسته امنیتی لینوکس را می خواهید. و برخی از مردم اصرار دارند که نرم افزار آنها به آنها اجازه می دهد دوربین مداربسته خود را از طریق تلفن های هوشمند خود نظارت کنند. نکته جالب در مورد نرم افزار دوربین امنیتی رایگان این است که می توانید ابتدا آن را بدون خطر از دست دادن پول خود آزمایش کنید. در بیشتر موارد، بهترین نرم افزار به سادگی نرم افزاری است که با دوربین مداربسته های شما کار می کند و تمام عملکردهای مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

دوربین مداربسته لامپی مدل FV-A3608D-1080PH-L

در امجله خبری دوربین مداربسته بیناه قصد داریم تا به بررسی کاربردهای مختلف دوربین مداربسته بپردازیم تا شما در هنگام خرید این دوربین ها دچار سردرگمی نشده و قادر به انتخاب صحیح دستگاه، متناسب با محلی که قرار است دوربین در آن نصب گردد باشید. بهترین روش برای نظارت بر فرایندهای تولید، این است که دوربین های مدار بسته صنعتی را در این محیط ها نصب نمود و از راه دور بر اجزای فرآیند نظارت داشت. بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند. نکته مهم اینکه نصب انواع دوربین مدار بسته کاری بسیار تخصصی بوده و نیاز است حتما توسط فردی که در این کار تجربه و مهارت بالایی دارد و قابل اعتماد نیز می باشد استفاده نمود. به دوربین های صنعتی دوربین های body camera نیز گفته می شود و بر خلاف اسمشان محدود به استفاده در صنایع مختلف نمی باشند. در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود.

دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما Fisheye (چشم ماهی)

ذکر چند نکته به شما کمک می کند تا بتوانید از هر گروهی که می خواهید آگاهانه تر انتخاب کنید. با توجه به این که اجرای یک سیستم مداربسته هزینه های جانبی زیادی دارد از جمله هزینه نیروی انسانی، هزینه حمل و نقل تجهیزات، هزینه ابزارالات، گاهی مجری بخشی از هزینه های خود را با فروش تجهیزات به کارفرما جبران می کند. حال برای اطمینان از قیمت داده شده از سمت مجری حتما انتخاب محصولات را از روی لیست قیمت انجام دهید. تحقیق در مورد برند پیشنهادی برای آگاهی از سطح کیفیت محصولات آن و… شدیدا توصیه می شود. دسته بندی دوربین های مدار بسته براساس آپشن های موجود نوع دیگری از تقسیم بندی است. مانند میکروفن و قابلیت ضبط صدا در دوربین که می توانید دوربین ها را به دو گروه عمده با قابلیت ضبط صدا و بدون این قابلیت تقسیم بندی کنید.

اما از آنجایی که این دسته از دوربین های مداربسته از ثبات کمتری برخوردار هستند کاربری محدودتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته دارند. این دوربین ها نیز در دو دسته دوربین های بی سیم آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند. در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود. نوع تحت شبکه دوربین های بی سیم برای انتقال تصویر از تکنولوژی Wifi بهره می گیرند که در نتیجه حجم اطلاعات بیشتری ارسال و با سرعت بالاتر انتقال صورت می گیرد. برای محاسبه هزینه نصب دوربین مداربسته باید ابتدا اطلاعاتی را جمع آوری کرد.

http://dekorasiyon.ir