خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | binacctv

این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. ارتفاع نصب این دوربین ها باید در حدود سه متر باشد تا بتواند تصاویر خوب و مطلوبی ارائه دهد.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1400TP

دوربین مدار بسته یکی از لوازمی است که می‌توان برای امنیت محیط کار یا منزل خود استفاده کنید. با قرار گرفتن دوربین مداربسته در ورودی منازل می‌تواند از خطرات زیادی جلوگیری کند و در صورت بروز مشکل هم برای حل آن کارآمد باشد. هر کدام از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد. این در حالیست که نصب دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های باز صورت می گیرد. دوربین مداربسته بولت بخاطر ظاهر منحصر به فردی که دارد معمولا در فضاهای باز و محیط هایی بیرونی استفاده می شود. در هنگام نصب دوربین مداربسته بولت باید توجه داشت که حتما این دوربین ها را در ارتفاع بالا نصب نمایید تا نتوانند با تغییر جهت آن در محیط فیلمبرداری نقطه کور بوجود آورند.

  • دوربین مدار بسته یکی از ابزارهای امنیتی می باشد که در اماکن مختلف برای پیشگیری از سرقت و یا استفاده های نظارتی کاربرد دارد.
  • دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند.
  • شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به درب منزل هستید.
  • دوربین کیوب دوربین های پایه داری هستند که قابلیت نصب زیر سقف و روی دیوار را دارند.
  • پیشرفت‌های تکنولوژی راه را برای جدیدترین انواع دوربین مداربسته هموار کرده است، که حتی قادر به تولید خروجی باکیفیت بالا و حتی قابلیت دید در شب هستند.

در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌مجله خبری دوربین مداربسته بیناید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. هر نوع کاربری، دوربین مدار بسته ای مخصوص به خود دارد و با توجه به نوع نیاز باید دوربینی متناسب را تهیه کرد.

http://dekorasiyon.ir

در بخش اول قصد داریم انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهر را معرفی کنیم تا متوجه شوید هر کدام از دوربین های مداربسته متناسب با چه مکان و چه نوع نیازی است. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره دوربین های مدار بسته و نصب آنها به دست آورید، توصیه می کنیم در دورهآموزش نصب دوربین مدار بستهآموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید. جهت کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید. ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند. این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند.

دوربین مداربسته تحت شبکه برایتون مدل 7832P3

این اتصال دهنده ها برای کابل های کواکسیلی از قبیل rg59، rg58 تا rg179 و rg316 مناسب هستند. دوربین های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد. اگر افراد مدارک و استدلا های قدرتمند و مستحکم برای ثابت کردن ادعای خود مبنی بر به سرقت بردن اشیا و لوازم ارزشمند خود داشته باشند، پروسه در اختیارگرفتن اشیا و لوازم سرقت رفته در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

دوربین‌های مدار بسته Bullet