خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | binacctv

بر روی این دوربین ها یک موتور تعبیه شده است که باعث دوربین های مدار بسته speed dome از قیمت بالاتری برخوردار باشند. برندهای مختلفی در سراسر جهان برای این محصول امنیتی و نظارتی وجود دارند. این پایان داستان نیست و برندهای جدیدی نیز هر چند وقت یک بار به این گروه اضافه می شوند. دوربین های مداربسته را می توان براساس برند سازنده آنها تقسیم بندی نمود.

دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. دوربین‌های مدار بسته در حال حاضر یکی از تجهیزات و وسایل مهم و ضروری می‌باشد و بهتر است در تمام مکان‌هایی که قابلیت نصب آن وجود دارد، نصب گردد، تا سطح امنیت افزایش پیدا کند. IP یکی از انواع دوربین‌های مداربسته است که ارتباطات با آن از طریق کابل شبکه یا WIFI (وای فای) صورت می‌گیرد. اکثرا این دوربین‌های برای بانک‌ها و مراکز مهم و مکان‌های بزرگی که مصرف کابل بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیفیت دوربین نسبتا یالاتری را نسبت به سایر دوربین‌های AHD و آنالوگ دارد. اگر شما نیاز به تصویرهای با کیفیت بالای 5 مگاپیکسل دارید و وضوح تصویر با فاصله زیاد نیاز دارید می‌بایست از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنید.

http://dekorasiyon.ir

به جای استفاده از دستگاه ضبط dvr نیاز به استفاده از دستگاه NVR بوده و این دستگاه قادر به ایجاد ارتباط شبکه ای بوده و به صورت دیجیتال داده های موجود را ضبط می نماید. با توجه به کد گذاری که در دوربین های تحت شبکه انجام می شود امنیت تصاویر دریافتی توسط این دوربین ها بسیار بیشتر از دوربین های آنالوگ می باشد. به همین علت گفته می شود که در دوربین های آنالوگ از کابل هایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند استفاده گردد.

  • دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و…
  • گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود.
  • این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد.
  • قابلیت PoE این امکان را فراهم می‌کند که دوربین تحت شبکه، از طریق کابل اترنت نیز تغذیه شده و برق خود را تامین کند.
به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود. اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند. با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند. ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد.

دسته بندی کاربرد دوربین مداربسته

در صورت وقوع سرقت در مجله خبری دوربین مداربسته بینا کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید. به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند. همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است.

دوربین مدار بسته برمبنای لنز